Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2004, 13:03
svenleuk
svenleuk is offline
hallo mensen,
ik zit met een errug groot probleem. Ik heb een maand geleden een meisje ontmoet via internet. Veel gemsnt enzo. Toen heeft ze voor gesteld om me een keer op te zoeken op me werk. Zo gezegd zo gedaan, ze is een paar keer langs geweest! erg leuk allemaal. Toen hebben we een keer afgesproken bij haart thuis. Film gekeken gezoend etc etc. ER leuk dus. Maar toen gebeurde het volgende. We zijn op een donderdag de stad in geweest om iets te gaan drinken. Ik vond het leuk maar zijn had zo iets van we zijn TE verschillend (hoorde ik vanmiddag). Dus sprak dr de volgende dag op msn en ze was een beetje down. Maargoed gister zijn we naar de Zeepkisten race in nijmegen geweest. ZE was nogal sjaggie ivm school en andere dingen. S'avonds wat afgesproken voor de volgende dag (vandaag). We zouden gaan leren omdat zij een toetsweek heeft en ik straks examen moet doen. Enfin, ik ging dus naar de Universiteit (hadden we de vorige dag afgesproken) en zat op dr te w8en. TOen kwam ze aanfietsen en zei alleen hallo (geen kus zoals gewoon). We liepen naar de universiteits bibliotheek, maar voordag we er waren zei ze zullen we ff gaan zitten? Ik wil ff met je praten. Ik zei zo van waarom niet he? (had nog niet in de gaten dat het ernstig was, ik d8 namelijk dat het over aankomende woensdag ging, we hadden namelijk afgesproken om dan naar de bioscoop te gaan). Maargoed, wij gingen dus naar de kantine om te praten. Zei ze ineens ik vind echtenlijk dat we niet zo goed bijelkaar passen. WE zijn te verschillend door onze interesses en vrienden, Onze humor is anders etc etc. ZE zei dus dat ze niet verder wou. DAt had ik dus maar te accepteren. Ik vertelde dr over de zeepkistenrace dat het toen niet geweldig ging, en al merkte dat zenogal down was. Ze vertelde dat ze er al een tijdje over piekerde etcetc. Maargoed we gingen dus naar huis want we hadden bijden zoiets van dat leren daar komt toch niks van. SAmen naar huis gefietst en op een gegeven moment wisten we niks te vertellen. Toen moest ze de andere kant op dan ik ging. Toen ik thuis kwam ging ik meteen naar mijn buurjongen omdat ik op t laatste stuk naar huis fietsen enorm moest janken. WAs er helemaal kapot was. Ben namelijk nogsteeds verliefd op dr. Maargoed toen ging ik weer ff op msn en vroeg dr op ze het iets meer uit wou leggen. Toen kwam de aap uit de mouw. Het is niet zo lang geleden dat het uit ging nemet haar ex. Dat ging niet helemaal lekker en is ze nogsteeds kapot van. Ze is dus bang dat dat ook bij ons zou gebeuren. En samen met het best wel verschillend zijn had ze zoiets van laat maar. Ik ben echter nog errug verliefd op haar. Ik ben dus benieuwt wat ik nu moet doen!! ZE heeft nl al te kennen gegeven dat we elkaar de komende tijd maar niet meer moesten zien wat te doen???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2004, 13:24
In_stilte
In_stilte is offline
Ik denk dat ze gewoon echt niet verder wil. Ik zou haar persoonlijk met rust laten en je hoofd er niet over breken. Leer voor je examens, probeer wat afleiding te vinden.

Misschien dat je over een maandje weer contact met haar kan proberen te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 13:44
svenleuk
svenleuk is offline
kan...! Maarjah ben nog erg verliefd! En ik vind het moeilijk om me erover heen te zetten. K wil met haar verder. ookal kennen we elkaar nog niet zo heel erg goed. K heb t gevoel dat we wel bij elkaar passen. Zij heeft t niet? kan of moetik daar iets aan doen? of zolas je al zei zo laten? WAt erg moeilijk is
thnx sven
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 14:51
Last Resort
Last Resort is offline
Wat kan je doen? Ik begrijp dat je haar nog leuk vind, maar als zij even geen contact meer wil heb je weinig anders te doen dan dat te accepteren.
Oud 17-05-2004, 15:55
luchtballon
luchtballon is offline
Weinig aan te doen behalve over je verdriet heenkomen. Probeer afleiding te zoeken, ga heel hard leren ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 16:32
NoemMijMaarZo
NoemMijMaarZo is offline
hey sven, klote voor je man deze situatie
maarja je kan er niet echt veel aan doen denk ik

zorg eerst ff dat je duidelijk hebt, vraag het haar gewoon..."ben ik echt out of the picture" "
kunnen wij echt niet meer verder met ze tweeen"
"word het echt niks?"

en als je deze zekerheid hebt, kan je je er toch met een wat beter gevoel bij neerleggen.
dan is er niks anders dan het maar te accepteren
ga andere dingen doen, waardoor je niet aan haar moet denken...met leren (zoals al eerder is gezegd) weet ik niet zeker of het helpt...ik ga dan juist aan andere dingen denken haha
maari n ieder geval succes!!

NoemMijMaarZo
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 16:36
Cinamon
Cinamon is offline
Ik geloof dat je nogal een oprechte jongen bent. Zonder wantrouwen whatsoever. Ook denk ik, hoe spijtig het ook voor je is, dat zij inderdaad niet verder wil. En uit je verhaal leidt ik (helaas) af dat ze misschien een aantal uitwegen probeert te zoeken, een soort smoesjes. Nu ken ik haar niet, maar ik weet wel hoe meisjes kunnen zijn. Want laten we eerlijk zijn, het is en blijft een meisje. Wij zijn niet zo goed in confrontatie, lopen eerst 2 weken te zeulen met iets en hebben dan pas de moed om iets te zeggen. En áls we het zeggen, moet het maar snel afgeraffeld worden, niet dat die jongen nog kans krijgt om iets te zeggen, geen rare vragen stellen, geen gezeik, ik wil er gewoon vanaf!
Het klinkt hard, dat is het ook. Zo zijn we ook.

Niet allemaal natuurlijk, er zijn uitzonderingen. Ik generaliseer het gewoon even. Voordat ik allemaal van die boze reply's krijg waar niemand iets mee op schiet.
Oud 17-05-2004, 16:57
Luna
Luna is offline
Citaat:
svenleuk schreef op 17-05-2004 @ 14:44 :
of zolas je al zei zo laten? WAt erg moeilijk is
thnx sven
het leven is niet altijd makkelijk. Laat het, je kunt een ander niets opdringen.
Oud 17-05-2004, 17:02
svenleuk
svenleuk is offline
thnx mensen,
Ik ben blij met jullie medeleven. Maar toch merk ik iets aan dr. Weet niet precies wat. Maar t geeft me hoop. Dat ze misschien als ze het gebeuren met dr ex verwerkt heeft ze toch wel verder wil. Ben benieuwt
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:05
Luna
Luna is offline
Citaat:
svenleuk schreef op 17-05-2004 @ 18:02 :
Dat ze misschien als ze het gebeuren met dr ex verwerkt heeft ze toch wel verder wil.
jamaar, komop, daar ga je toch niet op zitten wachten..? Je leeft nu en er lopen vast nog genoeg andere leuke meisjes rond(cliché maar waar).
Oud 17-05-2004, 20:40
Verwijderd
Hee Sven,

ik snap wel ongeveer hoe je je voelt.
Na 15 maanden heeft mijn vriend het ook uitgemaakt, vorige week.

Ik ben ook nog steeds heel erg verliefd op hem, maar hij niet meer op mij.
En tja, daar kun je nou eenmaal niks aan doen.

Probeer te accepteren dat ze niet verliefd meer op je is, en probeer het te verwerken.
Misschien is het juist goed dat jullie elkaar een tijdje niet meer zien of spreken, want dan kan het verliefde gevoel van jou kant ook een beetje minder worden, zodat jij haar ook kan vergeten.
Of misschien over een tijdje als gewone vrienden met haar omgaan.

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:53
svenleuk
svenleuk is offline
hej lieve mensen,
thnx..Maarjah ik heb nog is naged8 en ik heb het gevoel dat ze nog wel verliefd is. Maar dat ze er nu niet goed mee om kan gaan omdat ze net een relatie heeft gehad wat op een hele nare manier uit is gegaan. Ik denk dat ik nu me maar aan de rand moet begeven. Zodat zij wat meer vrijheid krijgt. Hopelijk verwekt ze dan het gebeuren met haar ex. En ziet ze hopelijk in dat ik de juiste ben
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 10:47
All of Me
All of Me is offline
Citaat:
vizz schreef op 17-05-2004 @ 19:05 :
jamaar, komop, daar ga je toch niet op zitten wachten..? Je leeft nu en er lopen vast nog genoeg andere leuke meisjes rond(cliché maar waar).
hehe vizz is cool
klaar .. ? NIEUWE !
et is net als je gaat zuipen
Oud 18-05-2004, 20:47
svenleuk
svenleuk is offline
mensen ben ik weer, alleen nu iets vrolijker.
We hebben wat gemailt, heen confronterend, maargoed daarna op msn nog veel gesproken en het bijgepraat. WE hebben ons een beetje in elkaar vergist. Het is allemaal te snel gegaan. Dus gwe beginnen na de examens opnieuw.. alleen dan met een beter basis en we pakken alles een beetje rustig aan.
En dan zien we wel wat er van komt, ik denk dat het niks wordt, maar het is altijd te proberen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 22:30
In_stilte
In_stilte is offline
Ik hoop het voor je; maar ik zou zeggen hoop nix, sluit je niet af voor andere (meisjes) en leef wel in het nu, dan wordt je ook het minst snel gekwetst
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 07:37
svenleuk
svenleuk is offline
Citaat:
In_stilte schreef op 18-05-2004 @ 23:30 :
Ik hoop het voor je; maar ik zou zeggen hoop nix, sluit je niet af voor andere (meisjes) en leef wel in het nu, dan wordt je ook het minst snel gekwetst
Jah heb je wel gelijk in. Maarjah ben nog wel verliefd op dr. En ik hoorde dus gister dat ze ook nog gevoelens voor mij had..Alleen dat de vonk was verdwenen door het feit dat we elkaar op internet hebben ontmoet. En doordat ik te gespannen en zo TE verliefd leek. Ik stortte me er helemaal in. Waardoor zij zoiets had van: ik moet maar afstand nemen. Anders kwets ik hem over een half jaar misschien nog veel meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten