Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
op de eerste vraag ik denk net zoals katrienneke dat het 2 kanten heeft.
-de negatieve: kinderen horen niet te werken, ze moeten naar school gaan en moeten een leven kunnen opbouwen. Ze zullen door geen school te hebben altijd in dit leven blijven en later hun kinderen dit ook weer meegeven. -de positieve: kinderen hebben geen andere keuze, als ze niet werken komen ze op straat terecht en gaan ze bot gezegt dood. Dan kunnen ze nog beter werken en overleven. Mss hebben ze geluk en kunnen ze ooit nog naar school. op de tweede vraag Ik heb wel eens gehoord dat IKEA artikelen zou verkopen die door kinderarbeid is gemaakt. http://www.sp.nl/partij/praktijk/ikea.stm hier een link naar een artikel. suc6 iig |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@geilespookje: Wilde jij die kinderen en hun gezinnen laten verhongeren dan? Vind je dat een betere oplossing? (Ik ben ook tegen kinderarbeid, ik vind het ook schandalig, maar ik heb zelf ook geen oplossing klaar liggen om die mensen daar allemaal van geld, eten, enz. te voorzien. Helaas.) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Uitbuiting door sportmerken in lageloonlanden heleen1 | 62 | 23-09-2005 07:42 | |
Communisten: Nike voorbeeld goed ondernemerschap Unexplained | 40 | 05-12-2003 13:06 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat voor baan zou jij niet willen? miro | 38 | 19-10-2003 17:30 | |
Lifestyle |
Kinderarbeid. rodina | 48 | 29-01-2003 15:59 | |
Kale kip Miss USA | 70 | 28-05-2002 19:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jongeren mogen tot 23 jaar niet werken en geen vaste relatie hebben Optima | 50 | 23-05-2002 07:49 |