Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2004, 13:46
Little me
Little me is offline
Ik weet niet of ik dit topic hier goed post, anders moet hij maar verplaatst worden.

Ik heb er de laatste tijd steeds meer last van dat ik misselijk word nadat ik sex heb gehad... ik heb geen idee waar dit vandaan komt, ik had het namelijk nooit
Het is echt een naar gevoel en ik wil er graag vanaf, weet iemand misschien hoe dit komt?? En wat misschien nog belangrijker is, wat ik eraan kan doen??

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 13:47
Nona
Nona is offline
Misschien dat de spanning van tijdens de seks een beetje te veel is? Misschien dat je het te warm krijgt en dat je daar misselijk van wordt?
Oud 10-05-2004, 13:58
AngelLena
AngelLena is offline
vreemd ja...

Ik heb het wel eens dat ik duizelig ben oid maar misselijk... Misschien idd even iets te inspannend oid... Ik zou het echt niet weten anders.
Oud 10-05-2004, 15:35
leucomelas
leucomelas is offline
misselijk? als in hoofdpijn of echt duizelig en wankel? ikzelf heb er nooit last van moek zeggen, maar kan misschien zijn omdat je je te erg hebt ingespannen? je hebt jezelf te erg uitgeleefd en doet daarna helemaal niks... mischien moet je hart even tot rust komen?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 16:03
DEChengst
DEChengst is offline
Misschien dat niet slikken helpt ?
Oud 10-05-2004, 16:39
Little me
Little me is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 10-05-2004 @ 17:03 :
Misschien dat niet slikken helpt ?
Nee, ik ben echt misselijk na het neuken zeg maar
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 16:39
Little me
Little me is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 10-05-2004 @ 16:35 :
misselijk? als in hoofdpijn of echt duizelig en wankel? ikzelf heb er nooit last van moek zeggen, maar kan misschien zijn omdat je je te erg hebt ingespannen? je hebt jezelf te erg uitgeleefd en doet daarna helemaal niks... mischien moet je hart even tot rust komen?
Nou het is gewoon een misselijk gevoel, geen hoofdpijn of duizeligheid ofzo, maar echt misselijk...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 16:51
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
kan van vermoeidheid komen,.. als ik heel moe ben en sex heb krijg ik heel zere kop...
groeten
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 17:17
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Little me schreef op 10-05-2004 @ 17:39 :
Nou het is gewoon een misselijk gevoel, geen hoofdpijn of duizeligheid ofzo, maar echt misselijk...
En als je een glas water drinkt en even rustig aandoet daarna, is het dan weg?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 17:27
Little me
Little me is offline
Citaat:
grl schreef op 10-05-2004 @ 18:17 :
En als je een glas water drinkt en even rustig aandoet daarna, is het dan weg?
Nou ja, het blijft wel een uurtje ofzo hangen, het gaat uiteindelijk wel weg, maar ik vind het zo vervelend, want ik heb na de sex dus ook geen zin in knuffelen, omdat ik niet aangeraakt wil raken als ik misselijk ben Dat vind ik zo vervelend, ik wil het best, maar het kan dus niet
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 17:34
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Little me schreef op 10-05-2004 @ 18:27 :
Nou ja, het blijft wel een uurtje ofzo hangen, het gaat uiteindelijk wel weg, maar ik vind het zo vervelend, want ik heb na de sex dus ook geen zin in knuffelen, omdat ik niet aangeraakt wil raken als ik misselijk ben Dat vind ik zo vervelend, ik wil het best, maar het kan dus niet
Dat is inderdaad vervelend. Heb je al geprobeerd meer/minder te eten voor de seks? (ik roep ook maar wat.. ik weet het niet)

Oh en wat voor soort misselijkheid is het?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:09
Mu
Mu is offline
Ik weet niet of hij je behoorlijk door elkaar schudt?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:34
Pizzakoerier
Pizzakoerier is offline
Hmm... het zou wel door de inspanning kunnen komen ja, in combinatie met dat je het te warm hebt en/of te weinig ventilatie. Ik heb wel eens gehad dat ik tijdens een conditietest bij gym op school ineens, maar dan ook echt van het ene op het andere moment, enorm misselijk werd toen ik bezig was me aan een balk tien keer op te trekken. Had veel te veel van mezelf gevergd denk ik, ging de rest van de dag ook niet meer weg

Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 19:37.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:28
L154
L154 is offline
Citaat:
Pizzakoerier schreef op 10-05-2004 @ 20:34 :
Hmm... het zou wel door de inspanning kunnen komen ja, in combinatie met dat je het te warm hebt en/of te weinig ventilatie. Ik heb wel eens gehad dat ik tijdens een conditietest bij gym op school ineens, maar dan ook echt van het ene op het andere moment, enorm misselijk werd toen ik bezig was me aan een balk tien keer op te trekken. Had veel te veel van mezelf gevergd denk ik, ging de rest van de dag ook niet meer weg
ik heb het ook wel is...maja als hij dan gelijk uit me gaat na de "daad" is het al een stuk minder
Oud 10-05-2004, 21:11
rodina
rodina is offline
Goed blijven ademen, via je buik, als je te oppervlakkig gaat ademen word je duizelig..
Als ik niet goed blijf ademen, word ik duizelig en daarna misselijk. Maar ik heb er nooit problemen mee tijdens of na de sex
Oud 11-05-2004, 15:17
kimberley
kimberley is offline
Ik heb wel es gehoord van een aandoening waardoor je na het klaarkomen verschrikkelijk over je nek gaat.
Door het klaarkomen gaf je lichaam dan een prikkel aan je slokdarm door a-peristaltisch te werken.
Was een jaar geleden ofzo op discovery.
Maar neem aan dat jij dat gewoon dan in zeer lichte mate hebt ofzo.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 15:19
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
kitabe schreef op 11-05-2004 @ 16:17 :
Ik heb wel es gehoord van een aandoening waardoor je na het klaarkomen verschrikkelijk over je nek gaat.
Door het klaarkomen gaf je lichaam dan een prikkel aan je slokdarm door a-peristaltisch te werken.
Was een jaar geleden ofzo op discovery.
Maar neem aan dat jij dat gewoon dan in zeer lichte mate hebt ofzo.
Heeft die aandoening ook een naam of weet je die niet meer? Zou wel jammer zijn ja...
Oud 11-05-2004, 18:54
Pallas
Pallas is offline
Misschien doordat je uitgeput bent? Dat in combinatie met warmte en een orgasme kan voor wat duizelingen en misselijkheid zorgen.

Of heb je het ook als je passief onder hebt gelegen?
Oud 12-05-2004, 13:09
Little me
Little me is offline
Citaat:
Pallas schreef op 11-05-2004 @ 19:54 :
Misschien doordat je uitgeput bent? Dat in combinatie met warmte en een orgasme kan voor wat duizelingen en misselijkheid zorgen.

Of heb je het ook als je passief onder hebt gelegen?

Het maakt niet uit welke standjes, ik heb het altijd

En ik hoop niet dat ik die aandoening heb
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 13:10
Little me
Little me is offline
Citaat:
grl schreef op 10-05-2004 @ 18:34 :
Dat is inderdaad vervelend. Heb je al geprobeerd meer/minder te eten voor de seks? (ik roep ook maar wat.. ik weet het niet)

Oh en wat voor soort misselijkheid is het?
gewoon als je wel eens misselijk bent, niet echt van oooh ik kan niets meer eten, maar gewoon ja... misselijk
(het is vrij moeilijk om het te omschrijven)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 13:10
Little me
Little me is offline
Citaat:
Mu schreef op 10-05-2004 @ 20:09 :
Ik weet niet of hij je behoorlijk door elkaar schudt?
hahaha, nee dat valt wel mee
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten