![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zegt bovendien niets over iemands gevoelens voor je als je langer wacht - het kan maar zo dat je een keurige wachttijd van drie maanden aanhoudt, dan seks hebt en dan na twee weken toch ruzie krijgt en het uitmaakt. Ik zie daar niet zoveel voordelen aan, eigenlijk. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De stelling dat je zou moeten wachten omdat het anders niet speciaal is of iets dergelijks vind ik onzin. Dat is net zulke onzin als de stelling dat seks minder speciaal is als je geen maagd meer bent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb wel invloed hor, maar daarom had'k ook meer iets van 'vraagje voor de jongens', omdat uit mijn eigen ervaring, ik nooit iets niet zou willen.. ![]() ![]() Maar kheb altijd wel zo iets van dat het meisje mag bepalen wat er gebeurt, omdat die degene zal zijn die misschien iets niet wil, ik vind alles tog wel best ![]() Ik hoef niet perse te w88, maar iets opbouwen, zoals Marylin zegt om mekaar helemaal te ontdekken heeft gwoon ook wel iets hor ![]() Damn wat zwam ik veel vandaag ![]() Laatst gewijzigd op 19-05-2004 om 14:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
snelle jongeh Koektrommel | 31 | 05-10-2004 14:05 | |
Seksualiteit |
14 > en geen maagd meer...wat vinden jullie? skate_woman | 71 | 17-02-2002 17:56 |