|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lees met name de eerste zin van hierboven nog eens door...ik snap dat het een typfoutje zal zijn oid, maar het staat grappig.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar je hebt iig gelijk.En nu terug ontopic
|
|
||
|
Ik zou ff langs de huisarts gaan. Ligt idd vast aan bepaald voedsel. Misschien is 't echter ook wel gewoon lucht. Dat kan ook heel onprettig zijn.
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb wel vaker enorme darmkrampen gehad, ook met koorts en dan enorme diarree (dat het er dus uitspuit zeg maar ). Laatste jaren vrijwel niet meer. Ik heb eigenlijk m'n hele leven al darmproblemen gehad, als baby krampjes, als kind/puber vaak óf diarree óf verstopping, vanaf m'n 15de is het pas een beetje fatsoenlijk geworden. Was echt altijd heel vervelend, ik had ook vaak last van m'n buik en schaamde me er echt voor (nog steeds overigens). Als ik een tijdje geen melkproducten at/dronk, ging het even beter, maar vervolgens begon het weer van voren af aan.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
heb een jaar geleden ook bloed voor geprikt, maar was dus nergens allergisch voor... |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
tja als kind had ik vroeger al heel vaak buikpijn en een paar jaar geleden kreeg ik t opeens dagelijks (dat ik een half uur na t eten buikpijn kreeg en aan de diarree was).. (op de camping vond ik t ergst op vakantie ) maar nu had ik t al een paar maanden niet meer (en ben gelijk dik 5 kilo aangekomen).. Ik neem nou meestal muesli in de vla of gewoon kwark (want daar krijg ik t niet van).. kortom, ik had al een eigen 'dieet' uitgestippeld Maar als ik t weer een tijd achterelkaar heb, ga ik er zeker een keer heen! bedankt voor de tip! |
||
|
|
||
|
Citaat:
.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heeft ze het zolang ze stress heeft? Of had ze het daarvoor ook al? Was ze al naar de huisarts geweest? |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lichaam & Gezondheid |
Buikpijn en overgeven.. Verwijderd | 9 | 15-02-2008 15:46 | |
| Eten & Drinken |
Vegetariërs? Calyx | 157 | 30-09-2007 12:48 | |