Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2004, 22:26
simplyme
simplyme is offline
een vriend van mij loopt de hele tijd achter mij aan, wil de hele tijd met me naar de stad, naar de bios enz. hij geeft me ook de hele tijd dingen. volgens al mijn vriendinnen valt hij op mij. ik vind het best een aardige jongen, maar ik voel me totaal niet aangetrokken tot hem. ik durf dit allemaal niet tegen hem te zeggen want wat als hij helemaal niet op mij valt........ moet ik wachten tot hij me vraagt en dan nee zeggen? moet ik heb negeren? hebben jullie ervaring en wat deden jullie toen. ik wil best wel gewoon af en toe iets doen met hem met een groep andere mensen. en ik wil hem echt niet kwetsen. want nu voelt het wel alsof ik heb gebruik. maar hij dringt zichzelf gewoon op. ik ben echt te laf om dit allemaal te zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2004, 22:46
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
simplyme schreef op 23-05-2004 @ 23:26 :
een vriend van mij loopt de hele tijd achter mij aan, wil de hele tijd met me naar de stad, naar de bios enz. hij geeft me ook de hele tijd dingen.
Ben je een jongen of een meisje?

Goed, anyway, als je dergelijke cadeautjes aanneemt zonder wat met 'em te willen, maak je misbruik van 'em. Je moet in dat soort gevallen ook het lef hebben om te zeggen dat je hem gewoon als vriend ziet, en dat er echt niet meer in zit.

Doe dat trouwens wel ff als niemand erbij is, een blauwtje lopen is al vervelend genoeg.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 22:47
simplyme
simplyme is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-05-2004 @ 23:46 :

Goed, anyway, als je dergelijke cadeautjes aanneemt zonder wat met 'em te willen, maak je misbruik van 'em. Je moet in dat soort gevallen ook het lef hebben om te zeggen dat je hem gewoon als vriend ziet, en dat er echt niet meer in zit.

Doe dat trouwens wel ff als niemand erbij is, een blauwtje lopen is al vervelend genoeg.
meisje!!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 22:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
simplyme schreef op 23-05-2004 @ 23:47 :
meisje!!
Dan vraag ik me af hoe je d'r op komt 'M' in te vullen, maargoed, het was aan je post wel af te lezen.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 22:50
simplyme
simplyme is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-05-2004 @ 23:46 :

maar ik weet dus gewoon niet of hij dat doet omdat ie iets van me wil.... mschn is ie gewoon aardig ofzo. ik weet het niet.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 22:53
simplyme
simplyme is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-05-2004 @ 23:50 :
Dan vraag ik me af hoe je d'r op komt 'M' in te vullen, maargoed, het was aan je post wel af te lezen.
ow, dat stond er al, en toen had ik ut dus niet verandert. k had nogal haast, vandaar.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 23:01
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
simplyme schreef op 23-05-2004 @ 23:50 :
maar ik weet dus gewoon niet of hij dat doet omdat ie iets van me wil.... mschn is ie gewoon aardig ofzo. ik weet het niet.
Mwoa, als 'ie je cadeautjes geeft en mee naar de bios vraagt wil 'ie 9 van de 10 keer wel wat meer. Ik zou 't 'em toch echt vragen, het is het beste voor jullie beiden om duidelijkheid te scheppen.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 23:05
simplyme
simplyme is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-05-2004 @ 00:01 :
Mwoa, als 'ie je cadeautjes geeft en mee naar de bios vraagt wil 'ie 9 van de 10 keer wel wat meer. Ik zou 't 'em toch echt vragen, het is het beste voor jullie beiden om duidelijkheid te scheppen.
nou, dat durf ik dus echt niet.... hij is echt zo'n romantisch soft type, past niet echt bij me. zowiezo niet trouwens.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 23:13
Chimera
Chimera is offline
Dan moet je dat gewoon zeggen, wat je nu doet is gewoon laag.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 23:14
simplyme
simplyme is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-05-2004 @ 00:13 :
Dan moet je dat gewoon zeggen, wat je nu doet is gewoon laag.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 23:14
El Kim
El Kim is offline
Nu zeggen dat je 'm niet wil, anders dan kwets je hem veel meer omdat je hem gebruikt.
Oud 23-05-2004, 23:21
simplyme
simplyme is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 24-05-2004 @ 00:14 :
Nu zeggen dat je 'm niet wil, anders dan kwets je hem veel meer omdat je hem gebruikt.
ik weet het niet, het voelt gewoon niet alsof ik heb gebruik, heel raar , nu begin ik daar pas over na te denken, maar het is gewoon raar
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 23:42
Verwijderd
Citaat:
simplyme schreef op 24-05-2004 @ 00:05 :
nou, dat durf ik dus echt niet.... hij is echt zo'n romantisch soft type, past niet echt bij me. zowiezo niet trouwens.
*voelt zich lichtelijk aangesproken* ^^

Geloof me. Als jongen wil je zo snel mogelijk weten of die ene meid je leuk vindt of niet. Hij zit nu te dobben of je hem leuk vindt of niet en verneukt al zn geld aan jou.

Doe het dan minstens voor hem zeg iets van:"Ik vind je een aardige jongen en ik weet niet of je meer dan vriendschap van me wil maar ik hou het hier liever bij".

Hij zal er op korte termijn niet blij mee zijn maar op de lange termijn is het het beste voor jullie beiden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten