Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zoals ik al zei, je moet het voor jezelf beslissen, maar ik vind het echt superfout. Ook al heeft hij er nog zo'n spijt van. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij durfde het niet te vertellen hij was bang dat ie me dan kwijt zou raken. Maar ik heb het altijd al geweten maar had geen bewijs.. ik mocht haar vanaf dag een al niet.. en ze heeft toegegeven dat ze alles eraan wilde doen om ons uit elkaar te drijven! bitch ![]() Ik wil ook heel graag doorgaan want ik hou van hem.. maar er spookt nu zoveel door mijn hoofd.. dat ik het niet meer weet.. Wie zegt mij dat ie het niet weer doet?? Dat zegt hij.. maar ja tweemaal was ie niet te vertrouwen.. waarom nu wel? Ja misschien omdat ik nu echt alles voor hem beteken. Ik kijk nog even verder hoe ik me voel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus, pak een tafeltje ergens achter in een bruin cafe, bestel een fles wijn, en praat erover. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Venten mogen niet achter iemand aanlopen.. venten moeten niet huilen... waarom zou hij t niet mogen doen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2) Ook hier ben ik het wel mee eens. Maar dit is iets persoonlijks, daar moet de topicstarter zelf over beslissen. ![]()
||
Citaat:
Hij vreemdgaan, niets zeggen, mocht ik er moeten achterkomen, mocht hij zeggen dat hij spijt heeft, mocht ik het gedaan maken en mocht hij gewoon niets moor zou laten blijken van zijn 'liefde' voor mij of zijn spijt.. Ik weet het niet.. |
![]() |
||
Citaat:
P.s. venten is een werkwoord, en niet het meervoud van 'vent'. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() nee.. ik vraag mij gewoon af op welke manier hij haar kan 'overtruigen' van zijn liefde en trouw voor haar vandaag.. |
![]() |
||
Citaat:
Dus zij dumpt hem. Hij voelt zich klote, maar accepteert het omdat hij diegene is die fout is geweest. Zijn ex ruikt haar kans, ze zijn weer een item, en de TS is degene die zonder vriendje zit. Ik word een beetje simpel van dat "dump hem" gezeik, zo simpel is het niet. Die fouten was aan het begin van een relatie, en hij werd waarschijnlijk heen en weer getrokken tussen zijn ex en de TS. Het is niet goed te praten, maar IMHO wel vergeeflijk. |
![]() |
||
Citaat:
Dergelijke dingen praat je uit. Als hij uitlegt wat zijn beweegredenen waren, zegt dat hij weet dat het fout is, spijt heeft, en beloofd dat het daar bij blijft, dan lijkt me dat stukken beter dan dat 'ie toont een zwakke lafaard te zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beetje raar dat bijna iedereen hier dumpen roept, ze zijn al een half jaar bij elkaar, niet iedere relatie is van het begin af aan serieus, sommige groeien naar elkaar toe in een relatie. En je vriend heeft nu voor jou gekozen anders was hij wel langer dan 3 weken vreemd gegaan. |
![]() |
||
Citaat:
Praten en beloven doen je vertrouwen niet altijd terug winnen... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ohja: ik zie heel vaak dat als een meisje vreemdgaat maakt de jongen het 99 v/d 100 keer wel uit maakt, maar meisjes zijn veel meer vergevingsgezind. Ik denk dat daarom jongens ook makkelijker vreemd gaan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sorry, maar wat een generaliserend gezemel. Heb je hier enige onderbouwing voor naast je eigen ongetwijfeld erg uitgebreide ervaring? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vriend nog steeds terug Fay | 49 | 05-04-2005 09:20 | |
Liefde & Relatie |
moeilijke vriend Lijnie | 29 | 19-02-2005 17:57 | |
Drugs & Alcohol |
als je 1 a 2 wietjes hebt gerookt,kan je dan nog wel dingen weten?[belangrijkedingen] devilcat | 23 | 14-05-2004 10:42 | |
Liefde & Relatie |
hij: vreemdgegaan ik : uitgemaakt hij: Ik wil je terug ik : confused HELP devilcat | 84 | 31-03-2004 10:16 | |
Liefde & Relatie |
[vervelende ex] willow-star | 22 | 11-03-2004 14:27 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgaan en vergeven.... vampire_esje | 2 | 07-02-2003 16:35 |