Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2004, 21:33
L-Love
L-Love is offline
Ik heb een probleem.

Ik heb nu zes maanden een vriend en nu ben ik erachter gekomen dat ie twee keer met zijn ex naar bed is geweest in de eerste drie weken dat ik met hem had.

Daarna heeft hij het nooit meer gedaan.

Ik houd echt van hem.. en hij heetf er erg veel spijt van.
maar toch ik kan het niet vergeten..
ik wil niet zonder hem maar aan de ene kant vind ik dat ik hem niet waard ben..

Ik zou graag willen weten wat jullie hiermee zouden doen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2004, 21:38
markoz
markoz is offline
tjah... kdenk dat je gewoon voor je zelf moet beslissen hoeveel je van hem houdt....vreemdgaan is natuurlijk erruugg maar als je egt heeeel erg veel van hem houdt, zou je het hem kunnen vergeven

*this trouwens dat hij jou niet waard is, nu zeg je dat hij te goed voor je is
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:38
Stefanie
Stefanie is offline
Hmm, lastige situatie. Ik heb er zelf ook bijna ingezeten Dat was de dag dat ik met mn vriend kreeg. Mn ex en ik hebben toen niets met elkaar gedaan, maar er hing wel een enorme spanning tussen ons: van wel of niet doen...

Ik weet niet hoe jij hierover denkt, maar ik zie het gewoon als vreemdgaan. Hij had tenslotte al drie weken met jou en heeft toen voor jou gekozen en is toch vreemdgegaan, dat is 1.

Daarnaast heeft hij het jou nooit verteld en verborgen gehouden, en dat is ook fout, punt 2.

Ik snap dat het moeilijk voor je is omdat het al een tijdje terug is, maar toch blijf ik het heel erg fout vinden. Het ergste is eigenlijk nog dat hij het jou helemaal niet verteld heeft, daar zou ik echt razend om zijn.

Laatst gewijzigd op 03-06-2004 om 21:42.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:40
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
markoz schreef op 03-06-2004 @ 22:38 :
maar als je egt heeeel erg veel van hem houdt, zou je het hem kunnen vergeven
Je kunt het misschien wel vergeven, maar ik denk dat je daarvoor te gekwetst bent om het te vergeten.

Zoals ik al zei, je moet het voor jezelf beslissen, maar ik vind het echt superfout. Ook al heeft hij er nog zo'n spijt van.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:45
Lorelei
Lorelei is offline
Ben je erachter gekomen of heeft hij je het zelf verteld?

Ik geloof dat ik door zou gaan. Jullie hadden pas 3 weken wat met elkaar, het is daarna niet meer gebeurd en hij heeft spijt. Natuurlijk zat hij (behoorlijk!) fout, maar als je nog van 'm houdt en denkt dat je 'm nog kan vertrouwen, zou ik doorgaan. Als je niet meer van m houdt en/of hem niet meer vertrouwt/kan vertrouwen, dan moet je natuurlijk bij jezelf nagaan of je wel verder wil.
Oud 03-06-2004, 21:47
Luna
Luna is offline
1 keer een fout maken oke, dat is menselijk. Maar tot 2 keer toe
dumpen die jongen, hij is het niet waard.
Oud 03-06-2004, 21:48
Verwijderd
Tsja, hij is gewoon vreemdgegaan.. wie zegt dat hij nu niet weer met die ex vreemdgaat, of met iemand anders? Aan de andere kant kan het dat z'n gevoelens voor z'n ex compleet verdwenen zijn en hij nu stapelgek op jou is.

Maar dit zal toch heel erg lang in je hoofd blijven zitten. Mijn vriendje heeft een hele hoop superfoute en kwetsende dingen gezegd en gedaan en die dingen komen om de zoveel tijd weer bij me naar boven. Dan vertrouw ik 'm weer totaal niet en vind ik mezelf zwak dat ik me zo heb laten behandelen.

Uiteindelijk wordt het dan nogal moeilijk om écht dicht bij elkaar te komen, het zal heel lang tussen jullie in blijven staan.
Praat met hem, vraag naar z'n gevoelens en redenen (hoe weet je dat hij niet weer liegt? ) en probeer daaruit op te maken of het de moeite waard is om ermee door te gaan.

Nu heb je een half jaar, het is beter dat je er nu achter komt hoe hij is dan over 2 jaar ofzo, snap je..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:49
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Luna schreef op 03-06-2004 @ 22:47 :
1 keer een fout maken oke, dat is menselijk. Maar tot 2 keer toe
dumpen die jongen, hij is het niet waard.
Inderdaad, nog twee keer aan toe
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 22:10
Verwijderd
Lastige situatie.... als jij weet dat er ook nog een erg leuke, en vooral lange toekomst in zal zitten, kun je het vergeten en vergeven.... Maar dat is echt je gevoel waar je op moet oordelen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 22:39
Verwijderd
Citaat:
L-Love schreef op 03-06-2004 @ 22:33 :

JIJ bent hem niet waard? Man, hij is degene die 't bed in duikt met een ander. Hij moet de haren van z'n hoofd trekken en smeken om vergiffenis. Want HIJ is degene die hier eventueel iemand niet waard zou kunnen zijn. Niet jij.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 22:44
L-Love
L-Love is offline
Citaat:
markoz schreef op 03-06-2004 @ 22:38 :
tjah... kdenk dat je gewoon voor je zelf moet beslissen hoeveel je van hem houdt....vreemdgaan is natuurlijk erruugg maar als je egt heeeel erg veel van hem houdt, zou je het hem kunnen vergeven

*this trouwens dat hij jou niet waard is, nu zeg je dat hij te goed voor je is
Ja klopt typfoutje..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een probleem.

Ik heb nu zes maanden een vriend en nu ben ik erachter gekomen dat ie twee keer met zijn ex naar bed is geweest in de eerste drie weken dat ik met hem had.

Ik houd echt van hem.. en hij heetf er erg veel spijt van.
maar toch ik kan het niet vergeten..

Je zou je moeten afvragen wat de reden is waarom hij nu niet meer bij zijn ex is? Is de reden omdat hij het niet meer wilt of omdat zij hem niet meer wilt? In het eerste geval is er niets aan de hand en moet je de relatie gewoon voortzetten. Als dat niet het geval is dan zal ik hem dumpen. Want wat moet je met een vriend die liever bij zijn ex is?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 22:50
L-Love
L-Love is offline
Citaat:
grl schreef op 03-06-2004 @ 22:45 :
Ben je erachter gekomen of heeft hij je het zelf verteld?

Ik geloof dat ik door zou gaan. Jullie hadden pas 3 weken wat met elkaar, het is daarna niet meer gebeurd en hij heeft spijt. Natuurlijk zat hij (behoorlijk!) fout, maar als je nog van 'm houdt en denkt dat je 'm nog kan vertrouwen, zou ik doorgaan. Als je niet meer van m houdt en/of hem niet meer vertrouwt/kan vertrouwen, dan moet je natuurlijk bij jezelf nagaan of je wel verder wil.
Het erge is nog dat ik er zelf achter ben gekomen.
Hij durfde het niet te vertellen hij was bang dat ie me dan kwijt zou raken.
Maar ik heb het altijd al geweten maar had geen bewijs.. ik mocht haar vanaf dag een al niet.. en ze heeft toegegeven dat ze alles eraan wilde doen om ons uit elkaar te drijven! bitch

Ik wil ook heel graag doorgaan want ik hou van hem.. maar er spookt nu zoveel door mijn hoofd.. dat ik het niet meer weet.. Wie zegt mij dat ie het niet weer doet??
Dat zegt hij.. maar ja tweemaal was ie niet te vertrouwen.. waarom nu wel?
Ja misschien omdat ik nu echt alles voor hem beteken.
Ik kijk nog even verder hoe ik me voel
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 22:52
L-Love
L-Love is offline
Denken jullie dat het beter is om dit uit te zoeken zonder hem om mee heen.. Dus dat ik hem een tijdje niet zie of dat ik juist gewoon contact met hem heb en erover praat.

Ik weet het niet, ik weet alleen wel dat ik heel erg zwak ben als ie bij me is en als ie niet bij me is dan is dat andersom.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 22:53
L-Love
L-Love is offline
Citaat:
bertbart schreef op 03-06-2004 @ 23:47 :
Je zou je moeten afvragen wat de reden is waarom hij nu niet meer bij zijn ex is? Is de reden omdat hij het niet meer wilt of omdat zij hem niet meer wilt? In het eerste geval is er niets aan de hand en moet je de relatie gewoon voortzetten. Als dat niet het geval is dan zal ik hem dumpen. Want wat moet je met een vriend die liever bij zijn ex is?
ohh geloof me ze wil hem maar al te graag
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 23:48
miro
miro is offline
Dat je daar uberhaupt nog over na moet denken..

oke dan toch ook nog een echt antwoord: Je zult hem nooit meer kunnen vertrouwen altijd achterdochtig blijven. Bovendien, hij heeft nog iemand anders nodig naast jou? Hij kwetst je expres want hij weet dat t fout is. Wil je met zo iemand samen zijn?

Laatst gewijzigd op 03-06-2004 om 23:50.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 07:45
leucomelas
leucomelas is offline
eest heel hard uitschelden en slaan... denk k... en tja, dat is inderdaad wel een lastig parket... waarschijnlijk zou ik het uitmaken... mensen die niet weten wat trouw betekent....
Oud 04-06-2004, 08:02
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik vraag me af hoe je nog een leuke relatie kan hebben. Je zit dan toch steeds te denken of hij niet aan de ander denkt. En als ze elkaar zien of afspreken zou ik helemaal in de stress zitten. Bij elke keer dat hij je aanraakt denk je: Deed hij dat ook zo bij haar?

Naja zo stel ik me in ieder geval de situatie voor als je vriend is vreemdgegaan.

Als mijn vriendje het had gedaan mocht hij lekker oprotten!
Oud 04-06-2004, 08:51
Verwijderd
Sja, misschien dat je relatie er al aan kapot gaat zonder dat je een beslissing maakt. Je vertrouwen is nu geschonden natuurlijk en zoals je zelf al zegt, je houdt heel veel van hem en je wíl het liefste door maar erg leuk is het niet meer omdat je alsmaar denkt aan wat er gebeurd is.

Waarom is hij met haar naar bed geweest, eigenlijk? Probeerde zij hem te verleiden en kon hij haar niet weerstaan? Heeft hij zelf het initiatief genomen? Heeft hij op dit moment nog contact met haar?

Nou ja, ik zou in ieder geval heel erg kwaad worden, maar het niet zomaar uitmaken. Dat zou ik ook te moeilijk vinden, alles weggooien wat we hebben voor iets wat maanden geleden is gebeurt. Ik weet ook dat mijn vriend nu veel meer écht voor alleen mij gaat dan in het begin. In het begin kon hij nog wel
lust voelen bij en voor andere meisjes zeg maar, maar dat is nu een stuk minder. Hij wil nu echt alleen maar mij en dat weet ik ook.

Nou ja, ik zou hem niet zo snel vergeven in ieder geval en even niets beslissen over de relatie. Ik zou kijken hoezeer hij mijn woede en verdriet aankan (of hij na een weekje al gaat zeggen 'moeten we het daar nu alweer over hebben?') en of hij bereid is om erg veel moeite te doen om mijn vertrouwen weer terug te winnen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 09:28
cyntha
cyntha is offline
Lastige situatie. Als je nog heel veel van hem houdt kun je hem vergeven en het vergeten. Maar ik zou dat niet kunnen, het vertrouwen in hem is dan weg. Ik zou het dus uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 09:44
Sade
Sade is offline
Dumpen
Oud 04-06-2004, 09:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:

Volgens mij is het grootste 'probleem' dat je er hier mee aan komt zetten, in plaats van het gewoon met hem te bespreken. Ik denk dat hij ook heel goed snapt dat jij nu je twijfels hebt, en de enige persoon die die twijfels weg kan nemen is je vriend. Hier krijg je alleen maar reacties van een hoop types die menen dat hij toch echt wel heel erg is vreemdgegaan (begin van je relatie, hij was niet helemaal over z'n ex heen, stelt volgens mij niet veel voor), wat je dus alleen maar meer aan het twijfelen bent.

Dus, pak een tafeltje ergens achter in een bruin cafe, bestel een fles wijn, en praat erover.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 10:14
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-06-2004 @ 09:53 :
Dus, pak een tafeltje ergens achter in een bruin cafe, bestel een fles wijn, en praat erover.
Kun je hem mooi een mep geven met die fles
Oud 04-06-2004, 10:18
Nonaj
Nonaj is offline
Ik zou hem dumpen. Als ie met jou heeft en z´n ex loopt hem te verleiden, dan moet ie zich maar beheersen. Als het initiatief van hem kwam, des te erger. Maar zich beheersen kan ie kennelijk niet, want hij heeft het zelfs tot 2x toe gedaan!

Als hij het nou gelijk had verteld, zou ik nog overwegen om bij hem te blijven, maar hij heeft het dus pas na 5 1/2 maand gedaan.

Je kan hem nu toch nooit meer 100% vertrouwen, wie weet wat hij nog meer achterhoudt? Dus op den duur gaat het toch fout.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 10:23
lso
lso is offline
1) Hij is vreemdgegaan in de eerste drie weken. Nu niet meer en hij heeft spijt. Jullie zijn nu al zes maanden samen. Dus waarom niet verder gaan?

2) Omdat vreemdgaan gewoon niet kan.. Twee keer nog en.. je moest er nog zelf achter komen. Hij wou niemand raken.. maar doet dit nog meer met liegen zodat je er moet achter komen.. En.. volgens mij is het verschrikkelijk moeilijk nu weer vertrouwen te krijgen in hem - wetende dat hij is vreemdgegaan - wetende dat hij hier niet openlijk voor uitkomt..

Nee dus.. ik zou het niet doen..

x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2004, 10:28
Jules
Jules is offline
Dump hem.. als hij je dan nog terugwil omdat hij zooooveeeeeeeel om je geeft laat je hem lekker op zijn knieen achter je aan kruipen dat heeft ie wel verdient
Oud 04-06-2004, 10:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Jules schreef op 04-06-2004 @ 11:28 :
Dump hem.. als hij je dan nog terugwil omdat hij zooooveeeeeeeel om je geeft laat je hem lekker op zijn knieen achter je aan kruipen dat heeft ie wel verdient
Ghe. Als het een beetje vent is gaat 'ie echt niet achter je aan kruipen.

Citaat:
Qimm schreef op 04-06-2004 @ 11:14 :
Kun je hem mooi een mep geven met die fles
Geweld is zooo 10000 BC
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 10:59
lso
lso is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-06-2004 @ 11:57 :

Geweld is zooo 10000 BC
Als ie een beetje van haar houdt hoop ik van wel als is het maar om dat te tonen..

Venten mogen niet achter iemand aanlopen.. venten moeten niet huilen... waarom zou hij t niet mogen doen..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:02
~ralph~Lauren~
~ralph~Lauren~ is offline
~Dump hem!!!! Laat hem maar weten dat hij dat niet kan maken!! hij verdient geen 2e kans! maar dan heeft zijn ex wel haar zin...... Dat is natuurlijk wel minder!!.....~
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 04-06-2004 @ 11:57 :
Nee, ik geloof ook niet dat ik daar zelf erg gecharmeerd van zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
lso schreef op 04-06-2004 @ 11:23 :
1) Hij is vreemdgegaan in de eerste drie weken. Nu niet meer en hij heeft spijt. Jullie zijn nu al zes maanden samen. Dus waarom niet verder gaan?

2) Omdat vreemdgaan gewoon niet kan.. Twee keer nog en.. je moest er nog zelf achter komen. Hij wou niemand raken.. maar doet dit nog meer met liegen zodat je er moet achter komen.. En.. volgens mij is het verschrikkelijk moeilijk nu weer vertrouwen te krijgen in hem - wetende dat hij is vreemdgegaan - wetende dat hij hier niet openlijk voor uitkomt..

1) Inderdaad. Dat schijnen veel mensen hier te vergeten of niet belangrijk te vinden. Hij is vreemdgegaan ja, maar wel helemaal in het begin van de relatie, heeft het daarna nooit meer gedaan, heeft spijt en het gaat goed tussen jullie. "Hij heeft blijkbaar iemand anders nodig" gaat hier, vind ik, niet erg op.

2) Ook hier ben ik het wel mee eens. Maar dit is iets persoonlijks, daar moet de topicstarter zelf over beslissen.
Oud 04-06-2004, 11:05
lso
lso is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 04-06-2004 @ 12:03 :
Nee, ik geloof ook niet dat ik daar zelf erg gecharmeerd van zou zijn.
Dat niet maar het zou bij mij erg grof aankomen mocht..

Hij vreemdgaan, niets zeggen, mocht ik er moeten achterkomen, mocht hij zeggen dat hij spijt heeft, mocht ik het gedaan maken en mocht hij gewoon niets moor zou laten blijken van zijn 'liefde' voor mij of zijn spijt.. Ik weet het niet..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:11
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
lso schreef op 04-06-2004 @ 11:59 :
Venten mogen niet achter iemand aanlopen.. venten moeten niet huilen... waarom zou hij t niet mogen doen..
Waar zeg ik dat een jongen niet mag huilen? Wat een onzin. Achter iemand aan lopen zou niemand moeten doen, meiden noch jongens. Als een meisje dit verwacht wil ze een machtsspelletje spelen, en dat is niet waar een relatie om draait.

P.s. venten is een werkwoord, en niet het meervoud van 'vent'.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:12
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
lso schreef op 04-06-2004 @ 12:05 :
Hij vreemdgaan, niets zeggen, mocht ik er moeten achterkomen, mocht hij zeggen dat hij spijt heeft, mocht ik het gedaan maken en mocht hij gewoon niets moor zou laten blijken van zijn 'liefde' voor mij of zijn spijt.. Ik weet het niet..
Christ, leer eerst eens nederlands, dit is niet te volgen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:13
lso
lso is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-06-2004 @ 12:11 :
Waar zeg ik dat een jongen niet mag huilen? Wat een onzin. Achter iemand aan lopen zou niemand moeten doen, meiden noch jongens. Als een meisje dit verwacht wil ze een machtsspelletje spelen, en dat is niet waar een relatie om draait.

P.s. venten is een werkwoord, en niet het meervoud van 'vent'.
mijn excuses voor mijn 'venten'

nee.. ik vraag mij gewoon af op welke manier hij haar kan 'overtruigen' van zijn liefde en trouw voor haar vandaag..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
~ralph~Lauren~ schreef op 04-06-2004 @ 12:02 :
~Dump hem!!!! Laat hem maar weten dat hij dat niet kan maken!! hij verdient geen 2e kans! maar dan heeft zijn ex wel haar zin...... Dat is natuurlijk wel minder!!.....~
Joh!

Dus zij dumpt hem. Hij voelt zich klote, maar accepteert het omdat hij diegene is die fout is geweest. Zijn ex ruikt haar kans, ze zijn weer een item, en de TS is degene die zonder vriendje zit.

Ik word een beetje simpel van dat "dump hem" gezeik, zo simpel is het niet. Die fouten was aan het begin van een relatie, en hij werd waarschijnlijk heen en weer getrokken tussen zijn ex en de TS. Het is niet goed te praten, maar IMHO wel vergeeflijk.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:15
Alistar
Alistar is offline
Het is natuurlijk fout wat hij heeft gedaan, zeker omdat t tot 2x toe was, dus het was niet zomaar een uitglijder ofzo.
Het feit dat hij t je niet verteld heeft kan natuurlijk zijn omdat hij jou niet kwijt wilde. Wat overigens niet wil zeggen dat t goed is dat ie t verzwegen heeft.
Gewoon eens rustig nadenken of er een kans bestaat dat hij je vertrouwen terug kan winnen, je komt er vast wel uit
Oud 04-06-2004, 11:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
lso schreef op 04-06-2004 @ 12:13 :

nee.. ik vraag mij gewoon af op welke manier hij haar kan 'overtruigen' van zijn liefde en trouw voor haar vandaag..
Dus als jouw vriend iets moet bewijzen, moet 'ie als een zielige hond achter je aansjouwen?

Dergelijke dingen praat je uit. Als hij uitlegt wat zijn beweegredenen waren, zegt dat hij weet dat het fout is, spijt heeft, en beloofd dat het daar bij blijft, dan lijkt me dat stukken beter dan dat 'ie toont een zwakke lafaard te zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 04-06-2004 @ 10:53 :
Volgens mij is het grootste 'probleem' dat je er hier mee aan komt zetten, in plaats van het gewoon met hem te bespreken. Ik denk dat hij ook heel goed snapt dat jij nu je twijfels hebt, en de enige persoon die die twijfels weg kan nemen is je vriend. Hier krijg je alleen maar reacties van een hoop types die menen dat hij toch echt wel heel erg is vreemdgegaan (begin van je relatie, hij was niet helemaal over z'n ex heen, stelt volgens mij niet veel voor), wat je dus alleen maar meer aan het twijfelen bent.

Hier ben ik het dus mee eens. Misschien was jullie relatie aan het begin nog niet zo serieus of was hij nog niet over zijn ex heen.
Beetje raar dat bijna iedereen hier dumpen roept, ze zijn al een half jaar bij elkaar, niet iedere relatie is van het begin af aan serieus, sommige groeien naar elkaar toe in een relatie. En je vriend heeft nu voor jou gekozen anders was hij wel langer dan 3 weken vreemd gegaan.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:22
lso
lso is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-06-2004 @ 12:16 :
Dus als jouw vriend iets moet bewijzen, moet 'ie als een zielige hond achter je aansjouwen?

Dergelijke dingen praat je uit. Als hij uitlegt wat zijn beweegredenen waren, zegt dat hij weet dat het fout is, spijt heeft, en beloofd dat het daar bij blijft, dan lijkt me dat stukken beter dan dat 'ie toont een zwakke lafaard te zijn.
Nee.. maar dat het hem pijn zou doen dat zou me wel pas doen beseffen dat hij t echt meent met me.. dat gevoel heeft ze nu niet...

Praten en beloven doen je vertrouwen niet altijd terug winnen...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:24
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Lean schreef op 04-06-2004 @ 11:19 :
Hier ben ik het dus mee eens. Misschien was jullie relatie aan het begin nog niet zo serieus of was hij nog niet over zijn ex heen.
Beetje raar dat bijna iedereen hier dumpen roept, ze zijn al een half jaar bij elkaar, niet iedere relatie is van het begin af aan serieus, sommige groeien naar elkaar toe in een relatie. En je vriend heeft nu voor jou gekozen anders was hij wel langer dan 3 weken vreemd gegaan.
opzich heb je wel gelijk, maar of een relatie nou wel of niet al erg serieus is dan hoor je nog steeds niet vreemd te gaan. Dan moet je geen relatie hebben.
Oud 04-06-2004, 11:43
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-06-2004 @ 12:15 :
Joh!

Dus zij dumpt hem. Hij voelt zich klote, maar accepteert het omdat hij diegene is die fout is geweest. Zijn ex ruikt haar kans, ze zijn weer een item, en de TS is degene die zonder vriendje zit.

Ik word een beetje simpel van dat "dump hem" gezeik, zo simpel is het niet. Die fouten was aan het begin van een relatie, en hij werd waarschijnlijk heen en weer getrokken tussen zijn ex en de TS. Het is niet goed te praten, maar IMHO wel vergeeflijk.
Zo simpel vind ik het wel. Hij gaat (tot 2x toe!!!) vreemd. Dan is het voor mij over. Het is wel heel erg vervelend, maar je houdt wel de eer aan jezelf. Ik zou het ook doen, ook al hou ik nog zo van mijn vriend. Hij blijkbaar niet genoeg van mij. En als ik dan degene ben die zonder vriendje is: jammer dan. Leuke jongens genoeg.

Ohja: ik zie heel vaak dat als een meisje vreemdgaat maakt de jongen het 99 v/d 100 keer wel uit maakt, maar meisjes zijn veel meer vergevingsgezind. Ik denk dat daarom jongens ook makkelijker vreemd gaan.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 12:01
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
lso schreef op 04-06-2004 @ 12:22 :
Praten en beloven doen je vertrouwen niet altijd terug winnen...
Iemand die achter je aan kruipt wel dan? Praten is IMHO een van de belangrijkste dingen in je relatie.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 12:03
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dawn15 schreef op 04-06-2004 @ 12:43 :
Ohja: ik zie heel vaak dat als een meisje vreemdgaat maakt de jongen het 99 v/d 100 keer wel uit maakt, maar meisjes zijn veel meer vergevingsgezind. Ik denk dat daarom jongens ook makkelijker vreemd gaan.

Sorry, maar wat een generaliserend gezemel. Heb je hier enige onderbouwing voor naast je eigen ongetwijfeld erg uitgebreide ervaring?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 12:05
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Ik zie het bij veel vriendinnen, nichtjes etc..

Het is namelijk zo dat de meeste buitenlandse jongens best wel erg vreemdgaan.. veel meiden weten dat ook maar kunnen bijv. niet zonder ze.. Omgekeerd kan een meisje dat niet maken.

(Dit is niet discriminerend bedoelt, maar gewoon wat ik meemaak)
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 12:13
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dawn15 schreef op 04-06-2004 @ 13:05 :
Het is namelijk zo dat de meeste buitenlandse jongens best wel erg vreemdgaan..
Wat boeit mij het wat allochtonen doen?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 12:34
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Jij vroeg mij waar ik dat op baseerde. En er zijn genoeg halfbloedjes/buitenlandse jongens in Nederland hoor. Nou daar komt dat echt ontzettend vaak bij voor.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 12:57
miro
miro is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-06-2004 @ 12:15 :
Joh!

Vergeven lijkt me ook niet zo moeijlijk maar is het te vergeten?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 13:03
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dawn15 schreef op 04-06-2004 @ 13:34 :
Jij vroeg mij waar ik dat op baseerde. En er zijn genoeg halfbloedjes/buitenlandse jongens in Nederland hoor. Nou daar komt dat echt ontzettend vaak bij voor.
Nogmaals, who cares of het bij allochtonen voorkomt, daar heb ik het niet over.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 14:40
Dark Angel
Dark Angel is offline
Je kan iets 100x willen vergeven, maar als het vertrouwen weg is en niet meer terugkomt dan houd het toch op.

Ik zou het moelijk hebben met het feit dat hij het geheim hield.. je moest er zelf achter komen. Dus eh... wat houd hij nog meer achter? Die gedachte zou altijd bij mij blijven spelen.
Reageren

Regels voor berichten