Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laten we hem eens voor de grap sarcastisch ophemelen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zoiets? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En zijn mediaoptreden dan. Hij komt zo goed en betrouwbaar en deskundig over, ik wil echt nooit meer een andere premier! ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
een man die zich nog niet eens bij zn eigen standpunten kan houden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind het geen goede premier,totaal niet nee,maar dat ligt niet aan zijn belahcelijke uiterlijk |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() hij is een man, van de arbeiders... ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
of sta je erachter?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
femke is van de arbeid, die perst er 2 kinderen uit.. met haar kaken op elkaar geklemd as always ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
btw word ik zo langzamerhand ziek van dat Balkenende-gebash, geintjes oké, maar dit gaat naar persoonsvernietiging toe en dat kan ik niet steunen. Ik kan mij niet herinneren dat Kok zo door het slijk werd gehaald |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
oh nou, ik ben het niet met je eens. zijn maatregelen zijn impopulair omdat sommige nogal dom zijn. maargoed dat is mijn mening, jij hebt een andere. heeft geen zin om daar moeilijk over te gaan doen. ik vind trouwens dat hij niet durft aan te pakken, zeker niet t.o.v. andere landen (bush). maar dit alles is natuurlijk niet alleen zijn schuld, ook die van zijn kabinet.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als het slecht gaat met de economie, moet er juist worden geinvesteerd. de belastingen moeten juist omlaag, en de rente's omlaag, zodat bedrijven gaan investeren. zo creeer je werkplaatsen, en krijgt onze economie een frisse wind. verder ben ik erg tegen de oorlog, en ik snap neit dat 'onze jongens' er waarschijnlijk nu nog langer gaan blijven. terwijl steeds duidelijker word dat die hele oorlog geen poot heeft om op te staan. het beginnen van die oorlog was een ordinaire oorlogsmisdaad...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Burgemeester Leers (M'tricht) , heeft kritiek op Balkenende 0oFZo0 | 83 | 05-07-2005 16:08 | |
Europese Grondwet II Mark Almighty | 500 | 01-06-2005 22:44 | |
Balkenende toont weer eens gebrek aan ruggegraat Sky Jewel | 38 | 28-11-2003 18:38 | |
100 dagen Balkenende; 58% vd NLers heeft weinig tot geen vertrouwen Atje85 | 138 | 26-08-2003 18:08 | |
Zaterdag 20 september demonstratie tegen Balkenende II niceman1984 | 193 | 11-08-2003 18:54 | |
'Samenwerking Balkenende met Fortuyn' Gatara | 12 | 19-11-2002 22:47 |