Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Zijn meestal "lelijke" ouders of mensen met een minderwaardigheidscomplex die hun kinderen op zo'n manier pushen, ze proberen dan hun kroost aan te doen wat hen niet gelukt is.
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik wilde net gaan reageren; zo mager zijn ze toch niet? Wel dus. Pff, ziet er idd niet gezond uit. ontopic: ik heb dat ook wel eens op tv gezien, van die gepushte showbizzkinderen, dan heb je toch geen leven meer. Die kindjes komen van school hup gelijk oefenen en weet ik veel wat. Sneu. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() écht en ja. dit zijn wel een beetje enge foto's. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
mijn ouders... (heel erg triets verhaal) fruitmand | 7 | 18-07-2018 20:53 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met ouders Catch | 4 | 15-01-2012 10:30 | |
Psychologie |
Het ook echt beter weten dan je ouders speelgoedgitaar | 19 | 26-07-2010 08:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Verbied gestoorden om kinderen te krijgen' Love & Peace | 172 | 10-01-2007 13:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Buurmeisje Little Phoebe | 53 | 06-09-2006 12:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Deelname aan ouderavonden verplichten' Love & Peace | 60 | 07-07-2006 01:05 |