Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @t middlefinger: ik wil niet arrogant overkomen, maar als ik eerlijk moet zijn, voldoe ik daar wel aan, behalve uiterlijk gezien dan, daar kan ik moeilijk over oordelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- Ze is altijd geil. - Ze is niet jaloers; ze moet het niet erg vinden wanneer ik een nachtje bij iemand anders blijf slapen. - In is voor spannende dingen; zoals haar beste vriendin uitnodigen om mee.... Ohja, ze levert elke week haar salaris bij me in. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- niet paranoia dan is het wel aardig compleet. |
![]() |
||
Citaat:
Pooier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
[QUOTE]Shitonya schreef op 10-06-2004 @ 11:59 :
- iemand die zichzelf blijft - vrij zelfverzekerd is - beetje humor heeft - enige hersencellen heeft - niet vaak an z'n hoofd zeikt - iemand die niet vreemdgaat - dus iemand die betrouwbaar/trouw is - niet te bezitterig is, oftewel. niet te afhankelijk van hem. Ze moet hem ook zijn vrijheid geven en hem ook wel eens dingen laat doen zonder haar ( behalve sommige "dingen" met andere vrouwen ![]() - lief zijn - lief/leuk/knap/ verzorgd uitzien - en het eerste uur nadat ik wakker wordt weinig tot niets tegen me zegt, daar kan ik slecht tegen
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dus ze kunnen beiden het initiatief nemen. ![]() Wij jongens hebben graag dat meiden hun respecteren voor hoe ze zijn en niet hoe ze er uit zien. Voor de jongens geld de zelfde regel. Meiden moeten duidelijk zijn met wat ze willen. Betrouwbaar zijn dus niet liegen of vreemd gaan(respect voor elkaar) Ze moet lief zijn Beleefd Niet een mee lopen dus dat ze doet wat jij zegt. Aandacht geven en niet aan haar zelf denken. Luisteren naar wat je te zeggen hebt.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat is mijn voorkeur? hetero/bi/lesbisch Saskiah^^ | 41 | 25-09-2006 18:20 | |
Liefde & Relatie |
Meisjes geven wat ze zelf willen.. beckham1990 | 41 | 31-12-2004 12:04 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jongens leuk om met Valentijn te krijgen? BrunetJuh | 68 | 12-02-2004 13:30 | |
Liefde & Relatie |
wat heb je liever? blondiejzz | 31 | 12-05-2003 13:34 | |
De Kantine |
wat vinden jongens leuk/lief om te krijgen? sunflouwer | 24 | 11-04-2002 16:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat willen jongens graag hebben??! moedergans | 9 | 28-01-2002 17:51 |