Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2004, 20:16
gimgamgommetje
gimgamgommetje is offline
op een concurrerent forum organiseren we een vechtsport meeting.
deze meetings hebben we al een paar keer met succes gehouden.

de volgende zal gehouden worden op zondag 8 augustus in utrecht van 12.00 tm 17.00 uur.
kosten zijn zaalhuur gedeeld door het aantal deelnemers met een maximum van 5 euro
Hoe meer mensen, hoe minder kosten!!!!

de opzet is in de eerste plaats een meeting. wel houden we een aantal vechtsportclinics, soort proefles. De clinics worden gewoon door beoefenaars gegeven en zijn bedoeld om andere mensen kennis te laten maken met jouw tak van sport.
je hoeft dus niet persee instructeur te zijn al is dat wel toegestaan (bv als promotie).

momenteel hebben we een aanbieding voor krav maga en mma.
Deze keer nodigen we ook mensen uit van andere fora waaronder scholieren.com. als je interesse hebt kun je met mij contact opnemen. Ik weet niet of de scholieren.com crew het fijn vind als ik hier links naar andere fora plaats. We zijn tevens op zoek naar 2 mensen die een clinic willen geven in hun stijl.

Ik hoor graag van jullie als er interesse is
lex
lexbijlsma@hotmail.com
Oud 13-07-2004, 20:24
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Contact Gezocht --> ?
Oud 13-07-2004, 20:30
gimgamgommetje
Citaat:
EmilioFCG schreef op 13-07-2004 @ 21:24 :
Contact Gezocht --> ?
ik vind het hier beter passen omdat hier ook mensen over vechtsport discussieren,, het is niet iets van een contactadvertentie
Oud 13-07-2004, 20:37
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
gimgamgommetje schreef op 13-07-2004 @ 21:30 :
ik vind het hier beter passen omdat hier ook mensen over vechtsport discussieren,, het is niet iets van een contactadvertentie
Maar in deze topic wordt er alleen aan mensen gevraagd of ze ook willen komen en wordt er niet over de vechtsport gepraat.

Ik snap heel goed dat je het hier plaatst hoor maar ik denk dat de forumbazen hier er anders over denken.
Dit zal namelijk zeker niet het eerste topic zijn in zijn soort die al verplaatst wordt.
Oud 13-07-2004, 20:56
gimgamgommetje
Citaat:
EmilioFCG schreef op 13-07-2004 @ 21:37 :
Maar in deze topic wordt er alleen aan mensen gevraagd of ze ook willen komen en wordt er niet over de vechtsport gepraat.
wel als we het over de clinics gaan hebben. het is een vechtsportmeeting bedoeld voor vechtsporters.

Citaat:

Ik snap heel goed dat je het hier plaatst hoor maar ik denk dat de forumbazen hier er anders over denken.
Dit zal namelijk zeker niet het eerste topic zijn in zijn soort die al verplaatst wordt.
dan kunnen ze hem beter weghalen dan verplaatsen, ik wil de vechtsporters bereiken en niet de rest van het forum.
Het past echt niet tussen die msn oproepjes daar
Oud 13-07-2004, 20:57
soapenis
soapenis is offline
Citaat:

Blijf nou niet doorzeiken, de meest mensen die op vechtsport zitten komen dit nooit te weten als het op contact gezocht staat. Bij bijv. d&a staat ook een aankondiging voor een meeting, zeik gewoon niet zo erg door.
Oud 13-07-2004, 20:58
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
gimgamgommetje schreef op 13-07-2004 @ 21:56 :
wel als we het over de clinics gaan hebben. het is een vechtsportmeeting bedoeld voor vechtsporters.

dan kunnen ze hem beter weghalen dan verplaatsen, ik wil de vechtsporters bereiken en niet de rest van het forum.
Het past echt niet tussen die msn oproepjes daar
Juist

Nouja, het is beter dan niks.
Heb het er anders ff over met Tofke_H of Mitros met vriendelijk verzoek of deze hier kan blijven staan.
Oud 13-07-2004, 20:58
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
soapenis schreef op 13-07-2004 @ 21:57 :
Blijf nou niet doorzeiken, de meest mensen die op vechtsport zitten komen dit nooit te weten als het op contact gezocht staat. Bij bijv. d&a staat ook een aankondiging voor een meeting, zeik gewoon niet zo erg door.
Ik zeik niet, ik zeg gewoon hoe het is..
Reageren

Regels voor berichten