Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.tweakers.net/nieuws/32948
Daar staat duidelijk alleen de pro kaarten, jij hebt een non pro, en die 128 bit pro kaarten zijn niet zo lang uit .. Dus jij hebt pech ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Zoals het bonnetje zegt, heb ik 8 maanden terug een ""Sapphire Atlantis ATI 9800 AGP(128mb DDR Retail)" gekocht. Niets van EZ/SE/whatever. Retail is toch enkel niet-boxed?
Daarnaast bestaat mijn systeem uit een: - A7N8X-deluxe (NForce chipset dus) - Corsair 512MB DDR400 Twinx geheugen(CAS 2, low latancy) - AMD Athlon XP ![]() (3Dmark03 Systeem Info(gedetaileerd)) De volgende testresultaten heb ik zojuist behaald met de nieuwste 3DMark03: ![]() Heb je hier genoeg aan, Enlightenment? ![]() Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd op 22-06-2004 om 13:25. |
![]() |
||
Citaat:
|
Is prima score hoor, aangezien hij niet zo'n snelle processor heeft. Denk iig niet dat hij 128-bit geheugenbus heeft.
AIDA32 is discontinued, maar voortgezet in Everest. De link daarvoor vind je in mn Overclock-tutorial: http://www.fluffles.net/computers/ha...clocking#10123 Verschil tussen 9700 en 9800 is vooral de verbeterde FSAA/AF snelheid. Maar met wat driver tweaks zou hij wel 5500 punten kunnen halen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hij draait ongeveer als een AMD Althlon XP 3200+. Het gekke is trouwens wel dat ik overal lees dat ik een 9800pro heb, terwijl ik deze echt niet gekocht heb... Everest: ![]() Ik heb dus wel een 256bits bus. Dat scheelt me weer de moeite van omruilen. ![]() Nog een laatste vraag: Je had het over getweakte drivers. Waar kan ik hier meer informatie over vinden en waar zijn ze te downloaden? Iig bedankt voor de moeite. ![]()
|
Omega Drivers
Die dingen zijn wel leuk ![]() ![]() Btw, jammer dat je een r350 heb, als je r360 had kon je hem flashen naar een XT ![]()
||
Citaat:
Ik heb die genoemde drivers geprobeerd en ben er erg over te spreken ![]() Ik heb mijn kaartje opgeklokt van 324Mhz core en 290Mhz geheugen, naar 425,25Mhz core en 320,53Mhz geheugen. Het geheugen van de Sapphire kaart is blijkbaar erg brak, en wil niet ver gaan. Resultaat overklok: ![]() Artifacts zijn erg minimaal. Ik kan ze eigenlijk niet vinden, maar af en toe heb ik het idee dat er 1 pixel niet klopt. Dat vind ik niet zo erg ![]() 1/5e snelheidswinst vind ik toch wel mooi meegenomen. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben overigens niet angstig voor een schok, maar voor mijn destijdse aanschap van 309 euro ![]()
||
Citaat:
![]() Je moet er gewoon voor zorgen dat de casefan op zn plaats blijft. Dat kan door gecoat ijzerdraad door de gaadjes van de casefan te doen en dan om de videokaart te wikkelen. Echt geil ziet dat er niet uit, maar functioneel is het zeer zeker wel. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |