Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar een tijdje geleden is de europese afdeling opgedoekt, en worden zie hier niet of heel matig verkocht.. Ze hebben nu iets in Duitsland zitten, maarja, dat schijnt veel kleiner te zijn dan toen ze nog in Nederland zaten.
|
iig mobo met VIA KT800 chipset en niet nForce 3-150.
Asus K8V Deluxe zal prima voldoen, voor rond de 147 euro. Verder kan ik alleen maar aanraden om je CDRW en DVD-ROM in te ruilen voor een mooie LiteON DVDRW. En een 80GB HDD wil je ws. niet. Maak daar een mooie 160GB Hitachi 7K250 Serial ATA/150 schijf van (7200rpm/8MB) voor rond de €120. Ipv de 3400+ zou ik een tray 3000+ nemen, die is maar 200 euro. En ipv Corsair neem je natuurlijk Infineon, 77 euro per reepje DDR/400. =) 75kHz CRT is superweinig, scherm van 90 euro ofzo. 86kHz is toch echt het barre minimum, maar voor zo'n systeem zou ik een 17" of 19" TFT aanraden.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mag ik je daarnaast vriendelijk verzoeken iets meer ABN nederlands te typen? BrEeZaH dialect en fonetisch schrijven vind ik niet zo mooi, bovendien komt het een stuk duidelijker en serieuzer over.
![]() Je hebt al veel tips gekregen in dit topic, ik raad aan dat je het één en ander uitzoekt en bij onduidelijkheden of vragen gerichte vragen stelt in dit topic. Een PC samenstellen is namelijk best ingewikkeld als je het goed wilt doen, maar dan heb je ook een mooi en goed systeem.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zie bijvoorbeeld: http://www.tweakers.net/nieuws/31238
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zou me daar persoonlijk ook niet aan wagen als ik nu een nieuwe TFT aan moest schaffen. Er zijn wel vele andere mooie TFT's van Samsung die 't overwegen waard zijn. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Xbox one of ps4! Jeroen_28 | 35 | 14-08-2013 19:05 | |
Software & Hardware |
[PC] Wat zou jij doen met 3000 euro limsoojung | 28 | 03-01-2006 21:59 | |