Advertentie | |
|
![]() |
|
Het gaat hier dus niet om literatuur maar gewoon lezen voor de lol? (en daarbij dus ook nog wat van de taal mee pikken?)
In dat geval raad ik je voor Engels de volgende boeken aan: - Come together van Josie Lloyd en Emlyn Rees - Come Again van Josie Lloyd en Emlyn Rees (wel op volgorde, van come again is een vervolg op come together) Het zijn boeken die onder de categorie 'chick lit' vallen. Dat betekent dat je ze niet kan gebruiken voor school, want ze vallen niet onder literatuur. Maar ze zijn wel heel leuk. Ik had ze binnen een paar dagen uit! Je kan ze vergelijken met Bridget Jones verhalen. En mochten de boeken bevallen, dan kun je ook op www.chicklit.nl nog meer van dergelijke boeken vinden.
|
![]() |
Des cornichons au chocolat. is wel een leuk boekje, maar het moet je liggen...
||
Citaat:
|
Voor Engels zijn de Blackbirds aanraders (dat zijn de Lijsters maar dan in het Engels) kijk voor meer info op www.lijsters.nl
Voorbeelden van titels zijn: - Rebuilding Coventry - A Judgement in Stone - Angela's Ashes - Animal Farm Voor Duits is Jugend ohne Gott wel een aanrader net als Im Westen nicht neues. Voor Frans las ik altijd van die dunne boekjes die bij ons op school in zo'n bak stonden. Bijvoorbeeld La fuge de Claudine. Andere titels weet ik niet meer.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
wie wil mijn boek lezen en tips geven Verwijderd | 2 | 24-05-2013 21:27 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engels boek lezen iesje95 | 9 | 03-04-2011 18:31 | |
Engels boek lezen LauraJansen | 9 | 13-01-2011 02:39 | |
Engelse literatuur --> Wie heeft deze boeken gelezen? spunky | 7 | 04-09-2003 11:53 | |
Psychologie |
Boek lezen, maar niet verder komen... moenbase | 22 | 06-09-2002 15:54 | |
Mondeling Nederlands > Wat te doen als je geen boeken gelezen hebt? Dr_Love | 4 | 02-04-2002 20:39 |