Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grim |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Grim |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
1 afkraken
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Grim- wijze les voor alle fronsende gekken |
![]() |
|
-weet de aandacht ten eerste niet te trekken en ten tweede al helemaal niet vast te houden
-probeert veel te veel onnozele details in een zinnetje te proppen -een ding eraan is toch al positief, het is zo ongeloofwaardig dat de volgende afleveringen al niet veel slechter meer kunnen maar voor de rest is het een mooi verhaal hoor
||
Citaat:
![]() Xinzang, niet zo gepikeerd vriend, zijn mening. Ga met de vloeiende beweging. Vertaald lijkt dat nergens naar. Go with the flow ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() kutzussen toch altijd.... ![]() (met het puntje van teveel in een zin proppen had ze wel gelijk ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Niet heel logisch vind ik het feit dat een vrouw van adel (die zich daar zoals je schrijft nog op laat voorstaan ook) getrouwd is met een simpele pont- euhm... pontschipper? (Pontvaarder, pontnaardeoverkantbrenger, pontbestuurder, pontkapitein? hm...).
Verder vind ik het gebruik van 'z'n' niet zo mooi, 'zijn' gewoon uitgeschreven leest wat mij betreft lekkerder. De alinea 'Gisteren reed - voortuin tikkertje' vind ik erg goed (watergraaf ![]() Tenslotte algemeen: ik weet bij god niet welke kant je nou op wil met dit verhaal, maar ergens trekt het me wel. Hoewel de laatste alinea opeens wel heel... anders is. (En helemaal tenslotte: Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
een heel klein beginnetje voor een verhaal. prrr ta li loe | 6 | 20-03-2005 18:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Kerkdienst in een klein dorpje Vlooienband | 21 | 27-11-2002 19:03 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |