Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
veranderD ![]() Mooi verhaal, vooral de traan vond ik goed gevonden! ![]()
|
Ik loop misschien veel over straat, maar jij hebt een tranen obsessie
![]()
||||||||||
![]() |
Hm, de mierenneuker in mij is weer wakker, sorry
![]() Ik vond, zoals de anderen voor mij al zeiden, de vergelijking met de sterker wordende traan mooi gevonden. De tekst op zich vond ik niet heel sterk, de inhoud zelf had wel wat. Hieronder een aantal dingetjes die mij opvielen. Let wel, ik ben dus die mierenneuker eerste klas (Dus neem het meeste met een korreltje zout)! Citaat:
Citaat:
Deze zin vind ik niet zo mooi, 'niet meer welkom' en 'moet weg' komen op mij nogal dubbelop over. Het kan op zich wel, maar mij persoonlijk stoorde het een beetje. Citaat:
![]() Citaat:
Ik zou het zelf mooier vinden om het woord 'geschreeuw' te vervangen door bijvoorbeeld het woord 'geluid'. Wederom mierenneukerij natuurlijk, maar, het geschreeuw stopt niet, of je die dekens nou hebt of niet. De dekens kunnen hooguit iets afdoen aan het volume van het geluid dat jou bereikt. Snap je mijn punt? (Welk punt, lalala) Citaat:
mooi ![]() Citaat:
Zou het niet mooier zijn om 'wordt' te vervangen door 'werd'? Overigens ga je in de regels hierna ook over op de tegenwoordige tijd, niet echt mooi, naar mijn mening. Citaat:
Dit vind ik om de een of andere reden een beetje te passief, ik zou het zelf mooier vinden om te zeggen: op de rand wachtte hij nog even, maar toen... bla ![]() Citaat:
ik zou die -n achter Nee weghalen, blèh Citaat:
Ik ben het er niet mee eens dat 'jij degene bent die de sfeer moet oplossen, want dat is de taak van de ouders en niet van het kind (ik neem tenminste aan dat dit verhaal in een dergelijke situatie speelt?). Wel mooi gezegd. |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt allemaal gelijk! ![]() Maar over dat laatste heb ik echt nagedacht. Zo voelde ik het... Kan wel niet kloppen, maar dit is slechts een gevoelenskwestie. ![]() Maar bedankt dat zo leuk commentaar hebt gegeven! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wauw, ik heb 'allemaal gelijk', dat klinkt echt goed ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: de traagheid van het bestaan Tisch | 19 | 20-05-2004 22:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] de vrouw juliettebinoche | 4 | 10-03-2004 21:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De tocht in de mistige droom Gothic | 8 | 29-10-2002 21:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] de deur moet op een kiertje 1. metzondernix | 5 | 11-10-2002 16:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De klap proycon | 2 | 21-08-2002 18:55 | |
ARTistiek |
[verhaaltje] De Kus DarkCat | 9 | 16-08-2002 13:10 |