Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik weet het niet kennen is een raar woord eigelijk je kent iemand eigenlijk al als je weet wie het is maar je kunt ook iemand kennen die je echt door en door kent en dat gebeurd niet vaak maar wat zeg jij daar dan van? als het leeg is... tjah kan ik ook niks aan doen... ik weet niet hoe ik het moet verwoorden... duz.. sorryz bubaaj
|
iemand kennen is voor mij weten wat de normen en waarden van die persoon zijn, weten hoe zij in verschillende situaties zullen reageren en ook een gedeelte hoe je met elkaar omgaat en ook een stukje "herkennen" idd dus iets kunnen voorspellen wat die persoon zal doen/zeggen.
|
![]() |
Leuk om te merken dat ik niet de enige schijn te zijn die hier wel eens mee rondloopt...helemaal echt volledig kennen kan volgens mij niet. Iemand goed kennen zie ik als weten wat er in iemand omgaat, weten hoe iemand tegen bepaalde dingen aankijkt, grappige eigenschappen van iemand weten (ik denk nu aan het motief van de pyama van mijn ex (snif) vriendin)
![]()
||
![]() |
Citaat:
volgens mij ken ik mezelf nog lang nie, maar anderen... nou nee misschien ken ik die ook nie ![]()
|
![]() |
Iemand kennen??
Geloof ik niet. Ik denk dat je al heeeeeel lang veeeel moeite moet doen eer je jezelf kent, laat staan iemand anders. Hoewel je soms het gevoel hebt dat je iemand kent, komt je soms toch wel voor onverwachte dingen te staan. Pas als je al de "onverwachte" dingen verwacht, dan sta je weer een stapje dichten bij "iemand kennen". Maar ik blijf erbij: Iemand kennen => nooit ofte nimmer |
![]() |
|
![]() |
Tuurlijk kan je iets onverwacht niet niet verwachten....
Ik bedoelde maa rgewoon vanaf er nix onverwachts meer gebeurd... Wat ik versta onder iemand kennen. Als er een vorm van telepathie (om het extreem uit te drukken) bestaat. Zodra je alles kan voorspellen, wat iemand zegt of doet, manier van doen etc etc. Maar ik "ken" niemand en niemand kent mij. En ik betwijfel dat er iemand is die kan zeggen "ik ken jouw" |
![]() |
|
![]() |
van jezelf weet je tenminste nog wat je denkt, van een ander, weet je het nooit echt cker.. jezelf ken je tog wel ? neme ik aan, heel soms heb ik wel dat ik mezelf verras dat ik iets doe waarvan ik verwacht had dat ik het zou kunnenm wat is de definitie van "kennen"?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[raadsel] Deze mensen kennen iets niet.. I love stars | 28 | 07-11-2005 18:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Ken Gravin | 5 | 19-03-2005 20:14 | |
Liefde & Relatie |
Elkaar goed kennen? Verwijderd | 20 | 16-03-2003 09:45 | |
Psychologie |
Geen liefde meer kennen? #lamelodiadelmare# | 13 | 01-07-2002 15:45 | |
Verhalen & Gedichten |
ik ken jou niet meer klootzak2001 | 2 | 25-06-2002 18:14 |