Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Niks mis mee...als je in Saoedi-Arabië woont ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Roken zou ik dan wel weer opgeven denk ik, mijn vriend haat roken, dus ik rook ook niet. (moest ik nu echt zo graag willen roken zou ik het mss doen, maar ik wil niet doodgraag roken , dus is er geen probleem ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het hoeft van mij dus niet, maar ik vind het wel heel erg lief als hij het wel doet... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe ben jij verwerkt dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
respecteer mijn mening ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
B)Ik zeg het wel tegen mijn vriend als iets leuk vind staan en niet maar wat hij uiteindelijk aandoet blijft uiteraard zijn beslissing. C) Dat zou wel een probleem worden, ik zou niet mijn beste vrienden opgeven voor mijn vriend. Ik zou aan beide kanten vragen of ze het niet gewoon kunnne proberen en zich een beetje aanpassen. Mijn vrienden en vriend gescheiden houden vind ik niet echt een optie dus het zou in ieder geval een probleem worden. D)Mwa..dat weet ik niet. Ik rook niet. Hoewel voor mijn vriend rookte ik wel regelmatig hoewel ik niet echt verslaafd was. Dit heb ik wel opgegeven omdat hij er echt niet van houdt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
b.als ik t echt mooi vind, koop ik t, maar als ik twijfel dan niet c. dan scheidt ik ze zo veel mogelijk d. ik stop met roken( ik heb wel makkelijk lullen, ik rook nie) verders heb ik nooit voor een keuze gestaan, en ze mogen me veel vragen maar niet dat ik mijn toekomstdroom opgeef voor hem, of dat ik contact verbreek met mijn familie en mijn huisdiertjes geef ik ook niet voor hem op Laatst gewijzigd op 09-07-2004 om 22:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
A. Je vriend(in) houdt helemaal niet van jouw hobby. Moet dat dan? 't is toch mijn hobby? Als honden mijn hobby waren en ik dertig honden zou hebben, dan zou ik wel een oplossing willen zoeken (bv. een kennel naast het huis ![]() ![]() B. Je ziet iets graag van kledij maar je partner vindt het niet echt mooi. Als hij het echt niet mooi vindt, dan trek ik het niet aan. Kleding zat, dan koop ik wel iets anders, wat hij ook leuk vindt. Als hij het een beetje niet mooi vindt, dan heeft ie pech. ![]() C. Het klikt echt niet tussen jouw vrienden en jouw partner.. wat dan..? Het zijn toch mijn vrienden? Dan spreek ik wel met ze af als hij er niet (bij) is ofzo. Maar gelukkig mag hij mijn vrienden wel (en ik de zijne ook). D. Jij rookt, je partner houdt niet van rokers maar wel van jou.. wat dan Dan zou ik stoppen met roken. Maar ik rook sowieso niet, dus dat probleem is er (ook) niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat voor vriend/vriendin ben jij? (vriendschappelijk) Verwijderd | 33 | 09-12-2007 10:53 | |
Liefde & Relatie |
De ware? wat zou jij doen? Xx.MeeE.xX | 25 | 23-09-2006 21:44 | |
Liefde & Relatie |
Jongen op wie je altijd verliefd was blijkt ineens gevoelens voor je te hebben. Alistar | 5 | 06-06-2004 12:48 | |
Liefde & Relatie |
Jij Jarig en je vriend/vriendin op vakantie... koekiemonstertje | 38 | 24-01-2004 20:19 | |
Liefde & Relatie |
Hoe mijn relatie de puin in liep! Woestijnpinguin | 26 | 17-08-2003 20:54 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan, wat zou jij doen? stepje2 | 23 | 22-10-2002 18:36 |