Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2004, 15:38
lso
lso is offline
Stel. Je hebt een serieuze relatie. Wat zou je dan wel/niet laten voor je vriend/vriendin..

Enkele voorbeelden om inspiratie op te doen:

A. Je vriend(in) houdt helemaal niet van jouw hobby.

B. Je ziet iets graag van kledij maar je partner vindt het niet echt mooi.

C. Het klikt echt niet tussen jouw vrienden en jouw partner.. wat dan..?

D. Jij rookt, je partner houdt niet van rokers maar wel van jou.. wat dan?

...

Ben je wel eens voor keuzes geplaatst? Wat deed je toen?
Wat mag jou partner jou nooit afnemen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2004, 15:46
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik rook niet, maar als ik het wel zou doen zou ik dat wel op willen geven.

Voor de rest natuurlijk m'n vrije tijd
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 15:55
pyres
pyres is offline
ik ben voor mijn vriend echt gestopt met roken
en toen hebben we een soort afspraak gemaakt zeg maar.

sommige dingen ben ik bereid op te geven bijvoorbeeld bepaalde afspraken terwijl hij me heel erg graag wilt zien.
maar hij is op mij verliefd geworden om hoe ik doe en hoe ik ben, dus ik ga niet me helemaal aan hem aanpassen. dan had hij maar niet verliefd op me moeten worden
Oud 08-07-2004, 16:01
Flowerless
Flowerless is offline
ik heb er heel erg veel voor over, maar ouders of me vriend zou ik toch me ouders kiezen. Daar zijn er maar 1 van
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 16:05
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Girl1990 schreef op 08-07-2004 @ 17:01 :
ik heb er heel erg veel voor over, maar ouders of me vriend zou ik toch me ouders kiezen. Daar zijn er maar 1 van
En van je vriend zijn er 4?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 16:14
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Mee eens.. moest men vriend me verbieden van men ouders nog te zien, ik zou vlug de keuze gemaakt hebben.. die mensen hebben je tenslotte op de wereld gezet en je opgevoed tot de persoon die je nu bent..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 16:16
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
[Divinity] schreef op 08-07-2004 @ 17:14 :
Mee eens.. moest men vriend me verbieden van men ouders nog te zien, ik zou vlug de keuze gemaakt hebben.. die mensen hebben je tenslotte op de wereld gezet en je opgevoed tot de persoon die je nu bent..
Lullig dat zulk soort vrienden bestaan...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 16:50
Qimm
Qimm is offline
Niet zo gek veel. Ik ben bereid me aan te passen, maar niet te veranderen. Als hem iets niet aanstaat, best dan doe ik het wel als hij er niet is, maar ik laat het niet.
Oud 08-07-2004, 17:01
Miss Unafraid
Miss Unafraid is offline
vaak krijg je van die typisch verhalen.. dat je moet kiezen tussen je vriend(in) en beste vriend(in)..

heb ik laatst ook gehad.. maar het was niet dat mijn vriend haar niet mocht maar dat mijn vriendin mijn vriend niet mocht.. tjsah.. toen wist ik het ook echt niet meer.. waarom kan ze niet gewoon happy voor mij zijn? het is toch mijn keus? en het heeft niets met haar te maken.. maar omdat ze hem niet mocht was het opeens mijn schuld dat het minder werd tussen ons..!! (mijn vriendin en mij).. snap ik niet echt goed!!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 17:07
Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
Heb je een trio aan vriendjes dan
Niks mis mee...als je in Saoedi-Arabië woont
Oud 08-07-2004, 18:27
Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
Qimm schreef op 08-07-2004 @ 17:50 :
Niet zo gek veel. Ik ben bereid me aan te passen, maar niet te veranderen. Als hem iets niet aanstaat, best dan doe ik het wel als hij er niet is, maar ik laat het niet.
Mee eens! , hij is toch verliefd op je geworden? Dan moet hij je maar nemen zoals je bent (ok, je kan aan sommige dingen wel aandacht besteden en beetje bijschaven = aanpassen). Jezelf helemaal gaan veranderen vind ik dom.

Roken zou ik dan wel weer opgeven denk ik, mijn vriend haat roken, dus ik rook ook niet. (moest ik nu echt zo graag willen roken zou ik het mss doen, maar ik wil niet doodgraag roken , dus is er geen probleem )
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 18:44
Cinamon
Cinamon is offline
Ik zou bijvoorbeeld bereid zijn om te stoppen met roken.
Maar dat is ook echt het enigste.
Ik zal geen hobby's, vrienden, interessen, bezigheden of wat dan ook voor hem laten vallen.
Nee hoor, hij went er maar aan en als het hem niet gaait, weet hij waar de deur is.
Oud 08-07-2004, 18:50
Verwijderd
Ik zou denk ik best wel veel laten... of laten, maar er iig wel rekening mee houden. Zou hij bijvoorbeeld bepaalde kleren niet mooi vinden, dan zou ik die zo min mogelijk dragen als ik hem zou zien. Een hobby... die kan je ook beoefenen als hij er niet is toch?! Rekening houden met dus, dan hoef jezelf opzich helemaal niet anders te worden.

Wat ik wel echt zou kunnen laten is het omgaan met een goede vriend van mij. Wij hebben best wel een hele hechte relatie... en worden dan ook regelmatig als stelletje aangezien... Ik kan me voorstellen dat mijn vriendje daar echt HEEL erg van baalt... en ja ik denk dat ik er dan voor zou kiezen om toch afstand van die jongen te nemen, en echt voor mijn ''echte'' () vriendje te kiezen ipv voor die goede vriend.

Maar ja gelukkig is mijn vriendje niet zo moeilijk .
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 18:53
filia dei
filia dei is offline
Nou helemaal niets. Geen hobbies of vrienden ofzo.
Misschien wel dingen waarvan hij me kan overtuigen dat 't echt een hele slechte gewoonte is... (roken (doe ik niet, maar STEL), of dag in dag uit computeren)
Maar goed, ik ga echt geen mensen dumpen voor hem en ook niet kappen met dingen die ik leuk vind om te doen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:00
Hagel
Hagel is offline
Hij went er maar aan, of het moet iets simpels zijn. Maar ik ga mijn kleding of hobby's echt niet laten voor hem dan zoekt hij maar een ander. Ik zou ook niet willen dat iemand zich voor mij veranderd.
Oud 08-07-2004, 19:02
probeer
probeer is offline
waarschijnlijk wel alles, zolang ze er een goede reden voor heeft om te zeggen dat ze liever niet heeft dat ik iets doe of juist niet
Oud 08-07-2004, 19:04
I-alone
I-alone is offline
Ik ben het met Hagel eens, kleine dingetjes is niet zo erg, maar kleding of hobby's (zoals een tijdje geleden mijn sport; zwemmen, een training gaf ik echt niet op als hij mij perse wou zien ofzo). Kleding ook niet, ik draag wat ik wil dragen en als hij me dan niet accepteert; jammer dan, dan zoektie maar een andere meid.

En hij draagt ook gewoon waar hij zich lekker in voelt, ookal vind ik sommige dingen niet mooi, dat hoort we nou eenmaal bij
Oud 08-07-2004, 19:13
Verwijderd
Citaat:
I-alone schreef op 08-07-2004 @ 20:04 :
En hij draagt ook gewoon waar hij zich lekker in voelt, ookal vind ik sommige dingen niet mooi, dat hoort we nou eenmaal bij
Ik vind het juist super fijn en lief van mijn vriendje als hij bepaalde kleren niet aantrekt als hij mij ziet, omdat hij dan weet dat ik die minder mooi vind.

Het hoeft van mij dus niet, maar ik vind het wel heel erg lief als hij het wel doet...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:17
I-alone
I-alone is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 08-07-2004 @ 20:13 :
Ik vind het juist super fijn en lief van mijn vriendje als hij bepaalde kleren niet aantrekt als hij mij ziet, omdat hij dan weet dat ik die minder mooi vind.

Het hoeft van mij dus niet, maar ik vind het wel heel erg lief als hij het wel doet...
Tuurlijk is het lief, dat doet ie soms ook wel, maar soms ook niet en dat is ook best, als hij zich maar goed voelt. Hij moet er immers in lopen
Oud 08-07-2004, 19:28
Verwijderd
Citaat:
I-alone schreef op 08-07-2004 @ 20:17 :
Tuurlijk is het lief, dat doet ie soms ook wel, maar soms ook niet en dat is ook best, als hij zich maar goed voelt. Hij moet er immers in lopen
Ja natuurlijk .
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:34
AJKwak
AJKwak is offline
Citaat:
Daar zijn er maar 1 van...

Hoe ben jij verwerkt dan
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:41
Verwijderd
Ik ben een keer gestopt met nagelbijten, een week lang ofzo.

Dat was het wel zo'n beetje, voor de rest is het meer van 'als het je niet bevalt rot je maar op'.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:41
Verwijderd
ik zou momenteel niks willen veranderen, bovendien, ik neem aan dat ik mijn partner al langer ken als ik iets met haar krijg, dus als ze dan iets met me begint weet ze ook wat ze krijgt.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 20:40
Hekkel
Hekkel is offline
ik rook, zij houdt er niet van dat ik rook dus ik rook niet in haar bijzijn
zij gaat ook niet graag op café dus ik ga enkel als ze die avond bezet is ...
Oud 08-07-2004, 20:56
Myuki
Myuki is offline
Ik ben helemaal geweldig... en ga dus ook niks veranderen
Oud 08-07-2004, 21:37
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Myuki schreef op 08-07-2004 @ 21:56 :
Ik ben helemaal geweldig... en ga dus ook niks veranderen
Ik ben dol op zoveel zelfvertrouwen <3
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 21:38
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 08-07-2004 @ 22:37 :
Ik ben dol op zoveel zelfvertrouwen <3
ik ook maar ik heb al een vriendje
Oud 08-07-2004, 22:46
Verwijderd
Hangt er van af wat voor hobby. Als hij/zij bijvoorbeeld een hekel aan tekenen heeft, dan is het jammer voor hem/haar, want ik ga kunstgeschiedenis studeren, klets teveel over leuke kunstenaartjes en teken op alles dat lost en vast zit.
Wat andere hobbies betreft - best, ik zal er wel niet over praten als hij/zij erbij is, maar verwachten dat ik 't nooit doe moet mijn partnertje niet.

Ik wil best een bepaald kledingstuk niet dragen waar 'ie bij is, om 'm een plezier te doen, maar ik ga niet mijn gehele kledingstijl veranderen.

Er moet is serieus mis zijn met mijn partner als mijn vrienden 'm niet moeten.

Hangt er van af. Ik zou kunnen overwegen om te stoppen of om niet te roken waar hij/zij bij is. Maar op dit moment denk ik van niet. *aait sigaretjes* Hij/zij moet niet zeuren. Een peuk na de seks is heerlijk en er is niks leuker dan lekker in het zonnetje zitten en roken.

Voor de rest hangt het af van de argumentatie van mijn vriend(in) of ik iets zal laten of niet. Maar goed. Ik ben stoer dus mijn neukbeest moet ook stoer zijn. Dan kunnen we namelijk samen stoer zijn en hoeft er aan ons niks veranderd te worden, want volgens de algemene formule is het zo dat

2S=P^666

met S = Stoer mens en P = Perfectie.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 01:33
Pixxa
Pixxa is offline
naja mn vriendin rookte zo nu en dan nog wel es wat in het weekend, nu ik dr vriend ben (en ik rook niet) is ze daar mee gestopt.

waar ik uiteraard heel blij mee ben!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 06:12
miro
miro is offline
Hmmz dr is eigenlijk niet echt iets wat ik zou laten voor mijn partner. Klinkt asociaal misschien...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 07:21
leucomelas
leucomelas is offline
tot nu toe hebben we dezelfde gedachtes, smaak etc etc... dus niet vaak iets tegengekomen waarvan ik dacht "ieuw! laat dat voor mij!" *kan zo dus ook niet op een voorbeeld komen*
Oud 09-07-2004, 09:20
Flowerless
Flowerless is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 08-07-2004 @ 17:05 :
En van je vriend zijn er 4?

uhm geen commentaar
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 09:21
Flowerless
Flowerless is offline
Citaat:
Mimosa schreef op 08-07-2004 @ 18:07 :
Heb je een trio aan vriendjes dan
Niks mis mee...als je in Saoedi-Arabië woont

respecteer mijn mening
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 09:22
Flowerless
Flowerless is offline
Citaat:
AJKwak schreef op 08-07-2004 @ 20:34 :
Daar zijn er maar 1 van...

Hoe ben jij verwerkt dan
ouders is mv maarja heel vaag laat maar ik stop nu met replays
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 09:22
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Myuki schreef op 08-07-2004 @ 22:38 :
ik ook maar ik heb al een vriendje
Ik zeg ik ben dol op je zelfvertrouwen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 09:23
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Girl1990 schreef op 09-07-2004 @ 10:22 :
ouders is mv maarja heel vaag laat maar ik stop nu met replays
Heb je nooit "Geef nooit op" met Peter Jan Rens gekeken?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 09:36
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Drinken, mijn auto verkopen, verhuizen, vrij veel eigenlijk. Net wat nodig is.
Er zullen vast grenzen zijn maar ben ze nog niet tegen gekomen.
Qua kleding zou ik me best laten inspireren, maar ik trek natuurlijk gewoon aan wat ik lekker vind om te dragen, doet ze zelf ook, vind dat ze altijd heel leuk gekleed is dus dat is wel goed.

Laatst gewijzigd op 09-07-2004 om 09:39.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 09:52
Mariekje*
Mariekje* is offline
Tsja das dan jammer, dat kon hij weten voordat hij wat met me kreeg. Ik heb zelf eigen paarden, en daar ben ik ruim 3uur per dag mee bezig, mijn vriend vind het juist super leuk, niet dat hij er zelf een keer op gaat zitten, maar meer omdat hij weet dat ik gewoon tussen de paarden thuis hoor, en hij weet dondersgoed dat ik ze nooit voor hem aan de kant zou zetten, mijn paard staat op 1...hij dus op 2, en dat zal altijd zo blijven

Nu val ik totaal niet in een 'hokje' te plaatsen, en draag dan ook erg verschillende stylen. Mijn vriend is niet dol op baggybroeken met een ketting er aan ofzw, en meestal draag ik dan maar een casual (wat strakkere) spijkerbroek. Ik pas me dus wel aan, en dat doet hij ook want nadat ik Gsus kleding de afgrond ingelult heb, heb ik nooit meer dat 1ne t-shirtje gezien

Mjaah das jammer dan, dan laten we mijn vrienden wat meer met rust, ik bedoel valt weinig aan te veranderen aan dat 'niet' klikken. En daar ik zijn vrienden wel mag, en hun mij ook, gaan we daar maar wat vaker buurten.

Nu rook ik niet, en mijn vriend zelf ook niet, en nu weet ik dat hij er totaal niet mee zou zitten als ik wel zou gaan roken, ghehe totdat ie mag asbak happen maar stel dat ik wel een roker was geweest had ik hiermee wel willen stoppen voor hem
...

[U] Zoals ik al bij A heb gezegd, de paarden zijn echt soort van heilig voor me, kan niet meer zonder ze; ik word rustig van ze, in beetje depressieve tijden zorgen ze toch altijd weer voor een glimlach, ik kan uren mijn verhaal tegen ze doen, en ondanks dat ze niet terug praten lijken ze alles toch te begrijpen... en nee dat geef ik voor niets of niemand op... En dit is dus wel wat een exvriend van me eisde of iig vond hij dat ik mijn paardjes best 3 dagen in de week aan iemand over kon laten zodat ik meer tijd voor hem had.. die egoïst heeft binnen een minuut het gat van de deur gevonden zonder twijfel van mij
Oud 09-07-2004, 14:14
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
bij D zou ik ermee stoppen
maar ik rook niet

ik zou veel laten voor hem. en hij zal veel moeten laten voor mij --> ik bedoel dan dingen als geloof ed, maar niet kleding ofzo
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 17:47
Hekkel
Hekkel is offline
Citaat:
GanzenVeer schreef op 09-07-2004 @ 15:14 :
bij D zou ik ermee stoppen
maar ik rook niet

ik zou veel laten voor hem. en hij zal veel moeten laten voor mij --> ik bedoel dan dingen als geloof ed, maar niet kleding ofzo
ben ook aan het proberen stoppen voor haar en natuurlijk voor mijn eigen gezondheid, maar stoppen is veel moeilijker als ik dacht
Oud 09-07-2004, 18:08
Verwijderd
Qua hobby's en kleding wil ik me nog wel een beetje aanpassen, maar bijvoorbeeld qua vrienden niet. Die gaan voor.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 18:40
Zeldom
Zeldom is offline
Citaat:
lso schreef op 08-07-2004 @ 16:38 :
Stel. Je hebt een serieuze relatie. Wat zou je dan wel/niet laten voor je vriend/vriendin..

A) Als mijn vriend niet van mijn hobby houdt is dat zijn zorg, je kan niet al je passies op geven omdat iemand anders het niet zo denderend vind. Als mijn vriend zou willen dat ik van pianoles afga heeft hij pech. Maarja, zo'n hobby neemt maar een paar uur per week in beslag dus ik zie het probleem ook niet.

B)Ik zeg het wel tegen mijn vriend als iets leuk vind staan en niet maar wat hij uiteindelijk aandoet blijft uiteraard zijn beslissing.

C) Dat zou wel een probleem worden, ik zou niet mijn beste vrienden opgeven voor mijn vriend. Ik zou aan beide kanten vragen of ze het niet gewoon kunnne proberen en zich een beetje aanpassen. Mijn vrienden en vriend gescheiden houden vind ik niet echt een optie dus het zou in ieder geval een probleem worden.

D)Mwa..dat weet ik niet. Ik rook niet. Hoewel voor mijn vriend rookte ik wel regelmatig hoewel ik niet echt verslaafd was. Dit heb ik wel opgegeven omdat hij er echt niet van houdt.
Oud 09-07-2004, 18:50
Fleur
Fleur is offline
Stoppen met roken zou ik voor mijn vriend wel willen doen (ookal rookt hij zelf ook, dus dan moet hij meedoen/eerst stoppen), maar alleen omdat ik dat zelf ook een slechte eigenschap vind.
Ik ga geen dingen veranderen voor hem waar ik me zelf niet aan stoor of waar ik juist plezier in/van heb (hobby, bepaalde kleding, vrienden etc.)
Slechte en mindere eigenschappen wil ik waar mogelijk best afleren, omdat ik daar zelf ook het nut van in zie.

Als hij dingen aan mij zou willen veranderen waar ik geen problemen mee heb dan zou hij pech hebben, bovendien zou ik het best lullig vinden als hij iets dergelijks van me zou vragen. (zou hij ook niet doen)
Oud 09-07-2004, 18:57
Roos
Roos is offline
Mijn vriendinnen gaan echt duidelijk voor een vriendje. Ookal vindt hij ze niks, jammer voor hem. Ik zou wel proberen een oplossing te zoeken, zodat hij inziet dat 't toch wel leuke meiden zijn
En als dat niet lukt is het heel jammer.

Stoppen met roken of dat soort 'ingebakken' gewoontes, zou ik niet zo snel doen. Misschien minder ik dan wel, als hij erbij is. Het hangt er vanaf hoe serieus je relatie is, denk ik.

Als hij m'n hobby's niet leuk vindt, heeft -ie ook pech Zolang ik hem niet lastigval met mijn hobby's, heeft hij er toch geen last van?
Kijk als ik nou mijn hele huis vol met reptielen of andere freaky dingen had staan, dan is het een ander verhaal

Qua kleding ben ik wel een beetje over te halen, maar ik ga geen compleet nieuwe garderobe aanschaffen ofcourse!
Oud 09-07-2004, 21:14
Lola
Lola is offline
A. Je vriend houdt helemaal niet van jouw hobby.

is prima, geen probleem, ik mijn hobby's hij de zijne

als ik het echt geweldig vind koop ik het toch

niet meer met mijn vrienden en hem tegelijk afspreken

Bij ons is het andersom hij rookt en ik niet, hij weet dat ik het niet leuk vind, maar doet het toch.
...

Het enige wat hij me niet af mag nemen is mijn hobby dat hij er niet van houd prima, maar hij hoeft ook nooit mee
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 21:19
Verwijderd
Citaat:
lso schreef op 08-07-2004 @ 16:38 :

...

a. hij hoeft niet mee te doen, ik blijf t dus doen, net als hij gewoon zijn hobbies mag doen

b.als ik t echt mooi vind, koop ik t, maar als ik twijfel dan niet

c. dan scheidt ik ze zo veel mogelijk

d. ik stop met roken( ik heb wel makkelijk lullen, ik rook nie)

verders heb ik nooit voor een keuze gestaan, en ze mogen me veel vragen maar niet dat ik mijn toekomstdroom opgeef voor hem, of dat ik contact verbreek met mijn familie en mijn huisdiertjes geef ik ook niet voor hem op

Laatst gewijzigd op 09-07-2004 om 22:08.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 09:26
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
neej, ik heb niet echt keuzes hoeven maken. het is alleen dat ik mijn vriendinnen wat minder vaak zie dan voor dat ik een relatie met mijn vriend had. maar mijn vriendinnen begrijpen dat gelukkig.
Oud 10-07-2004, 11:56
Verwijderd
Citaat:
ben bereid me aan te passen, maar niet te veranderen.
En specifiek de voorbeelden:
Moet dat dan? 't is toch mijn hobby? Als honden mijn hobby waren en ik dertig honden zou hebben, dan zou ik wel een oplossing willen zoeken (bv. een kennel naast het huis ) of als mijn hobby één of andere muzieksoort is of drummen oid, dan zou ik dat wel doen als hij er niet is of geluidsdichte ruimte ofzo, maar dat zijn extreme situaties.

Als hij het echt niet mooi vindt, dan trek ik het niet aan. Kleding zat, dan koop ik wel iets anders, wat hij ook leuk vindt. Als hij het een beetje niet mooi vindt, dan heeft ie pech. Hij heeft ook bepaalde kledingsstukken die ik echt vreselijk vind, die trekt hij ook niet aan.

Het zijn toch mijn vrienden? Dan spreek ik wel met ze af als hij er niet (bij) is ofzo. Maar gelukkig mag hij mijn vrienden wel (en ik de zijne ook).

D. Jij rookt, je partner houdt niet van rokers maar wel van jou.. wat dan
Dan zou ik stoppen met roken. Maar ik rook sowieso niet, dus dat probleem is er (ook) niet.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 13:21
Roos
Roos is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-07-2004 @ 12:56 :
Dan zou ik stoppen met roken. Maar ik rook sowieso niet, dus dat probleem is er (ook) niet.
Ja, lekker makkelijk praten dan
Oud 10-07-2004, 14:06
Sprinkle
Sprinkle is offline
Citaat:
Mee eens, behalve roken. Ik zou wel stoppen met roken als mijn vriend dat niet doet en het fijner zou vinden. Maar dat is meer iets voor lange termijn.
Reageren

Regels voor berichten