Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
And so what as je nix weet te vertellen?...Dan ben je maar een btje stiller....Als het echte vrienden zijn aanvaarden ze je zoals je bent. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Het ene meisje is nu al 5 maanden met een jongen, als je haar ziet, zie je hem. Het andere meisje ergert zich er vreselijk aan en zegt dat ze heel veel is veranderd. Ze heeft nu sinds kort ook een vriend en eigenlijk is zij degene die veel veranderd is. Ik kan niet meer praten met haar en vraag me soms af waarom ze bepaalde dingen doet ... Debje, weeg eens goed af hoe dierbaar je vrienden je zijn en wie van hen je eigenlijk wel vrienden kunt noemen. Ik had een hele boel vrienden, maar het grootste deel profiteerde gewoon van mij, dan had ik zoiets van 'nou ja, dan hoeft het voor mij ook niet meer'. Ik heb ze zo langzaam aan links laten liggen. Nu heb ik een beperkte vriendengroep (die vreemd genoeg grotendeels bestaat uit jongens) waarbij ik me echt thuisvoel en die me respecteren. Al hetgene wat ik hen geef, krijg ik op een andere manier ook terug. Ik heb nu niet meer het gevoel dat alles van mijn kant komt en dat is belangrijk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Is mijn vriend te vertrouwen? evaa1992 | 53 | 29-01-2010 10:00 | |
Liefde & Relatie |
zucht, wat te doen met schoonouders? Kapoen | 40 | 19-07-2006 19:18 | |
Psychologie |
mijn ouders maken me gek... evanescence | 4 | 21-10-2004 09:49 | |
Liefde & Relatie |
Niet goed weten wat te zeggen ? jos 666 | 10 | 26-02-2004 08:44 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend was verliefd op een ander...(en zij op hem) Kuona | 7 | 28-09-2003 19:28 | |
Psychologie |
Mijn zomervakantie tot nu Eend | 22 | 25-02-2002 16:22 |