Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2004, 13:51
spitmymindout
spitmymindout is offline
Sinds ik een vriendje heb gehad (nu is 't uit) ziet euh, mjin vagina er nogal anders uit. Ik was nog maagd, nu niet meer, maar ik dacht niet dat je zo'n verschil zou zien, t ziet er wat rafelig uit. Dit is toch niet goed? Help
Oud 10-07-2004, 13:57
speesjaal
speesjaal is offline
ik denk dat je iets duidelijker moet zijn met je uitleg en ik neem aan dat uitscheuren best vrijwel onmogelijk is, t lijkt me ook best wel dat je daar iets van voelt...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 14:05
spitmymindout
spitmymindout is offline
nouja, normaal was m'n vagina gewoon een klein gaatje met een omgehavende omtrek (??) en nu is het veel groter (ja, logisch, er ging iets doorheen) maar de randen ervan zijn nu helemaal rafelig. Dat klopt toch niet? T ziet er echt niet uit
Oud 10-07-2004, 14:54
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Hmm, ik heb er niet zo heel veel verstand van (ben immers geen vrouw) maar het kan zijn dat het je binnenste schaamlippen zijn die je nu beter ziet, hoeft niet met seks te maken te hebben het kan ook gewoon de leeftijd zijn. Die geven een rafelige indruk, maar zolang je geen pijn hebt (gehad) denk ik niet dat er iets aan de hand is. Je kan natuurlijk altijd naar de huisarts gaan, maar ik vermoed dat er niks aan de hand is. En het ligt ook aan het feit wanneer je kijkt (bijv in welke staat van opwinding je bent) en weet je wel zeker dat het ervoor nog niet echt rafelig was.

Maar als het idd je binnenste schaamlippen zijn (binnenste is een beter woord dan kleine, want vaak zijn de binnenste niet eens zo klein) dan is er niks aan de hand. Je moet niet zeggen dat het er niet uit ziet, leer het ajb accepteren, want de meeste mannen maken er niet eens een probleem van.
Oud 10-07-2004, 14:57
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
spitmymindout schreef op 10-07-2004 @ 15:05 :
nouja, normaal was m'n vagina gewoon een klein gaatje met een omgehavende omtrek (??) en nu is het veel groter (ja, logisch, er ging iets doorheen) maar de randen ervan zijn nu helemaal rafelig. Dat klopt toch niet? T ziet er echt niet uit
O ja. Het lijkt me ook heel sterk dat het veel groter is, waarschijnlijk is dat gezichtsbedrog. De vagina is elastisch, als er iets in zit wordt de vagina ruimer en is dat er weer uit dan wordt de vagina weer kleiner.
Het rekt wel wat uit, als een vrouw een kindje heeft gebaard dan is de vagina natuurlijk best wel wat groter, maar het is echt niet zo dat er een heel gat over blijft.
Oud 10-07-2004, 22:21
Elmoo
Elmoo is offline
Hoe oud ben je eigenlijk? Het kan best dat je lichaam nog volop aan het ontwikkelen is en dan is dat deel dus ook aan het veranderen. Het gaat er dus inderdaad anders uit zien dan. Weet niet of je dat als "rafelig" moet omschrijven... maar misschien als wat "losser" o.i.d.
Oud 10-07-2004, 22:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 10-07-2004 @ 15:57 :
O ja. Het lijkt me ook heel sterk dat het veel groter is, waarschijnlijk is dat gezichtsbedrog. De vagina is elastisch, als er iets in zit wordt de vagina ruimer en is dat er weer uit dan wordt de vagina weer kleiner.
Het rekt wel wat uit, als een vrouw een kindje heeft gebaard dan is de vagina natuurlijk best wel wat groter, maar het is echt niet zo dat er een heel gat over blijft.
ik vind jou lief en vraag me niet waarom hahah [nutteloze reply]
Oud 12-07-2004, 19:44
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
HvJ schreef op 10-07-2004 @ 23:41 :
ik vind jou lief en vraag me niet waarom hahah [nutteloze reply]
Oud 12-07-2004, 20:22
K04
K04 is offline
^ Anders doe je even volwassen
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 12:13
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Mensen komop zeg, blijf es on-topic. De vorige 8 posts waren totaal offtopic, terwijl dit echt een vraag kan zijn waar iemand mee zit. Waarom kunnen sommige mensen zich niet gedragen en moeten ze reageren als kleine kleuters??

Stop daar mee, als je hier nog wil antwoorden doe dat dan met een zinnig antwoord!!!!!!
Oud 14-07-2004, 12:55
Verwijderd
ik had eigenlijk precies hetzelfde...volgens mij is dat normaal hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 13:04
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 14-07-2004 @ 13:13 :
De vorige 8 posts waren totaal offtopic
En daarom zijn ze nu verwijderd.

En nu idd verder of ontopic reageren of niet.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten