Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Uhm, over het algemeen ga ik alleen meisjes die ik al goed ken op den duur 'leuk' vinden. Als het in omgekeerde volgorde is zorg ik wel dat ik ze ga kennen. Geen idee hoe ik dat laat merken eigenlijk. Als ik durf; gewoon vertellen. En bij huidige vriendinnetje was het gewoon metéén duidelijk toen ik haar in het echt zag eigenlijk. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heb een keer een gesprek gehad met een vriend over mijn huidige vriend( toen dus nog niet) of ik hem leuk vond. Hij dacht dat ik hem leuk vond en ik had echt zo iets van hoe kom je erbij. Maar de volgende keer dat ik mijn vriend zag merkte ik toch dat hij gelijk had.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Succes verzekerd ![]() ![]()
||
Citaat:
alhoewel,nu ik erover nagedacht heb, misschien dat andere mensen het toch wel kunnen zien. in grote groepen gaat het nog wel, dan kun je je op iets anders focussen, maar in kleine groepen probeer ik dan niet al te veel te staren, wat er dan op neer komt dat ik alles zie behalve hem. ´goh, wat is dat raam opeens interessant, en die stoel, en die deur´ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe kom je er achter of een jongen je leuk vind? InezLeeuwx | 17 | 27-07-2014 18:12 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #122 JanDeVries | 500 | 29-11-2012 08:26 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic Verwijderd | 16 | 24-10-2010 09:41 | |
Liefde & Relatie |
Onderneem jij actie? luchtballon | 51 | 23-07-2006 18:11 | |
ARTistiek |
Verhaal - * Jesse en Lisa * Read it :)) U-NiQ | 7 | 14-01-2002 20:20 |