Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
edit: maar met beste vriendin...hmm, ik heb over het algemeen alleen maar goede vrienden, en daar hoef ik geen relatie mee ![]() Laatst gewijzigd op 18-07-2004 om 20:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, dat ben ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik geloof dat je best wel eens gelijk zou kunnen hebben! ![]() Ik zag het altijd eigenlijk gewoon als een vriendschap.. we vertelden elkaar alles en spraken elkaar dagelijks gemiddeld 3 uur lang. Maar misschien is die ondertoon van 'het kan ooit misschien nog wel wat worden' er toch wel al die tijd geweest...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Misschien is het voortaan een idee zo een verhaal over hoe de vriendschap daadwerkelijk in elkaar steekt, in de eerste post te verwerken. Op deze manier ontstaan er allemaal maar misverstanden, en losbollige theorieen die nergens op uitlopen.
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb eerst een langdurige vriendschap gehad met 't lieve meisje dat nu mijn vriendin is, en het gaat heel erg goed! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik heb nu ook al tijden een geweldige beste vriend. hij is nu aan het kloten met een ander meisje, ik ben op het moment aan het kloten met een andere jongen maar ik zie mezelf over een jaar of 10 ook wel samen met hem, zon vriendschap is het dus wel. (dit is dezelfde vriend waar mn vorige post over ging)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Beste vriend(in) en vreemdgaan Muchacha | 33 | 21-10-2005 18:31 | |
Liefde & Relatie |
Hoe veranderd de relatie met je beste vriend(in) als 't serieus wordt met je partner? G.T.C. | 15 | 22-03-2004 20:13 | |
Liefde & Relatie |
Met je vriend(in) praten over problemen Verwijderd | 40 | 14-03-2004 01:40 | |
De Kantine |
make a choice Fantôme | 60 | 10-06-2003 20:06 | |
Liefde & Relatie |
Je vriend(in) ook je beste vriend(in)??? Verwijderd | 13 | 02-06-2003 14:59 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal) U-NiQ | 27 | 23-12-2002 20:13 |