Advertentie | |
|
![]() |
|
vader / moeder- ik kies niet
![]() oudere broer of zus / jongere broer of zus - ik zou graag een oudere broer willen, ik heb een jongere alleenstaand / relatie - relatie gebakken ei / gekookt ei - gebakken beste vriend(in) / relatie - beste vriend(in), vriendschapt blijft meestal veel langer dan relatie ontopic / offtopic - offtopic is soms leuk, nu even niet roze / blauw - blauw = mooier aan elkaar schrijven / blokletters - half/half model / baantje in de supermarkt - ik zou liever model zijn ![]() tijdschrift / krant - uhhh allebei? gothic / casual - casual brains / body (bij uw vriend / vriendin) - brains + voor mij aantrekkelijk brief / email - brief is leuker om te krijgen sms / gebeld worden - gebeld worden |
![]() |
|
vader
jongere broer of zus alleenstaand / relatie (kan k niet tussen kiezen atm) gebakken ei relatie offtopic blauw blokletters baantje in de supermarkt tijdschrift gothic brains brief gebeld worden
||
Citaat:
vader / moeder: ligt aan de situatie. over het algemeen mn moeder, maar soms kan ik haar wel killen, en dan dus mn vader ![]() oudere broer of zus / jongere broer of zus: ik heb liever een oudere. Dat heeft zo zn voordelen (je mag vaak eerder uit e.d) alleenstaand / relatie relatie gebakken ei / gekookt ei gebakken ei beste vriend(in) / relatie beste vriend(in) ontopic / offtopic ontopic (soms off, maar meestal wel on) roze / blauw blauw aan elkaar schrijven / blokletters blokletters model / baantje in de supermarkt baantje in de supermarkt tijdschrift / krant tijdschrift gothic / casual casual brains / body (bij uw vriend / vriendin) allebei brief / email brief (emails krijg ik al heel vaak, voor de afwisseling dus) sms / gebeld worden nu maar weer eens een sms (idem met vorige vraag, afwisseling dus! ![]() -xxx-
|
Verwijderd
|
Vader / Moeder: Ik lijk verschrikkelijk veel op hem.
Oudere broer of zus / Jongere broer of zus: Ik heb 2 jongere zusjes maar ik had liever een oudere zus gehad. Alleenstaand / Relatie: Ik ben alleenstaand en vind het wel goed zo ![]() Gebakken ei / Gekookt ei: Ik lust geen eieren. Beste vriend(in) / Relatie: Vriendschap boven alles. Ontopic / Offtopic: Boeit me niet. Roze / Blauw: Lijkt me duidelijk, toch? Aan elkaar schrijven / Blokletters: Is fijner schrijven. Model / Baantje in de supermarkt: Duh. Tijdschrift / Krant: Geen idee waarom. Gothic / Casual: Lijkt me duidelijk, toch? Brains / Body: Alle2. Brief / Email: Persoonlijker. SMS / Gebeld worden: Geen van beiden. |
![]() |
|
vader / moeder
Kan ik het beter mee vinden oudere broer / jongere broer of zus Heb ik nu ook, en toch wel handig als hij iets kan uitleggen.... alleenstaand / relatie Why... Don't ask me... gebakken ei / gekookt ei Is lekkerder... beste vriend(in) / relatie Want dan heb je iemand waarvan je zeker weet dat je alles met elkaar kan bespreken... ontopic / offtopic Moet wel bij het onderwerp blijven he... roze / blauw Gewoon mooiere kleur. Past dan toch beter bij mij... aan elkaar schrijven / blokletters Aan elkaar schrijven kan ik niet meer... model / baantje in de supermarkt Heb je meer contact met mensen... tijdschrift / krant Met name Psychologie Magazine & Why... gothic / casual Ik ben gewoon, en draag waarin ik me lekker voel. Pas niet echt bij een bepaalde groep qua kleding enzo. brains / body (bij uw vriend / vriendin) Een goed geheugen si belangrijk. Zo vergeet hij je verjaardag niet ![]() brief / email Is toch persoonlijker.. sms / gebeld worden Zo hoor je de stem nog van die andere persoon, en dan weetje of ze het echt menen of niet wat ze zeggen... Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 14:49. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
vader / moeder: allebei
oudere broer of zus: ik heb al twee jongere zusjes, een oudere broer of zus heeft me altijd leuk geleken (net als een veel jongere) relatie: ik heb liever een goede relatie dan dat ik alleen ben gekookt ei: is lekkerder beste vriend(in) / relatie: relatie met beste vriend (in mijn geval ![]() ontopic: offtopic is vaak niet echt zinnig (maar soms wel leuk) roze / blauw: ligt er aan aan elkaar schrijven / blokletters: ligt er ook aan baantje in de supermarkt: daar ben ik 'knap' genoeg voor, verder niet tijdschrift: gewoon casual: gewoon brains / body (bij uw vriend / vriendin): ? brief: leuker en persoonlijker en het leest vaak makkelijker (als de persoon tenminste leesbaar schrijft) sms: kort maar krachtig, over het algemeen |
![]() |
|
![]() |
moeder: betere band mee, mijn vader zie ik bijna nooit.
jongere broer of zus: maar ik heb ze allemaal niet, ![]() relatie: alleen ik ook zo saai ![]() geen ei: bah beste vriend(in): is vaak voor langer... ontopic: ![]() blauw: mooier sommige letters vast, sommige los ![]() baantje in de supermarkt: heb ik al, model zijn lijkt me niet leuk en ik zou het ook nooit kunnen worden tijdschrift / krant: hangt eraf casual: al die donkere kleuren worden ook zo somber ![]() brains: je moet er wel een normaal gesprek mee kunnen voeren email: ik heb een hekel aan schrijven gebeld worden: sms-en vind ik irritant |
![]() |
|
vader / moeder
moeder Meer lol, meer praten, ... oudere broer of zus / jongere broer of zus oudere broer Samen uitgaan, plezier maken, op vakantie gaan, een jonger zusje is nogal ambetant (bij mij toch) alleenstaand / relatie beide Hou van flirten en jongens versieren, maar na een tijdje heb ik toch meer nodig dan dat ... gebakken ei / gekookt ei gebakken eitje Het geel van een gekookt eitje vind ik niet zo lekker beste vriend(in) / relatie vriendin Zekerheid dat ze er is als je ze nodig hebt, vriendschap duurt meestal langer dan een relatie ontopic / offtopic ontopic roze / blauw roze ![]() aan elkaar schrijven / blokletters geen idee wat je bedoelt model / baantje in de supermarkt model Moest ik er de juiste maten voor hebben, dan direct, je ziet veel van de wereld, meestal goed betaalt ... tijdschrift / krant tijdschrift gothic / casual casual Gothic is niet echt mijn stijl brains / body (bij uw vriend / vriendin) beide De perfecte combi van brains en body = mijn vriend ![]() brief / email brief Leve de handgeschreven tekst ! sms / gebeld worden geen van beide Elkaar ontmoeten
|
[B]vader / moeder
moeder Samen shoppen enzo, altijd leuk ![]() oudere broer of zus / jongere broer of zus oudere broer Heb alleen maar oudere broers dus.. Is wel handig, als jongste mag je veel. alleenstaand / relatie beide Hou van flirten en jongens versieren, maar na een tijdje heb ik toch meer nodig dan dat ... gebakken ei / gekookt ei gekookt eitje Lekker op zondagmorgen, maar dan moet t wel zachtgekookt eitje zijn. beste vriend(in) / relatie vriendin Vriendinnen ken ik al veel langer dan vriendje. En zullen hoogstwaarschijnlijk echt je vriendin blijven, dat kan niet zomaar uit gaan ![]() ontopic / offtopic ontopic roze / blauw roze Tsja, ik ben een meisje? ![]() aan elkaar schrijven / blokletters [B]bloklettersB] als je hiermee bedoelt los schrijven... model / baantje in de supermarkt model Ben net gestopt in de supermarkt, heb 't nu wel ff gehad.. tijdschrift / krant tijdschrift Doe je veel langer over om te lezen, ik dan toch.. gothic / casual casual Gothic is niet echt mijn stijl brains / body (bij uw vriend / vriendin) beide Brains meer overwegend.. brief / email email Brief moet je helemaal naar de brievenbus ![]() sms / gebeld worden sms Gebeld worden is eng. Sms kun je heel kort veel zeggen
|
vader / moeder
dat is geen keuze ![]() oudere broer of zus / jongere broer of zus oudere broer of zus alleenstaand / relatie relatie gebakken ei / gekookt ei gebakken ei beste vriend(in) / relatie beste vriend(in) ontopic / offtopic ontopic roze / blauw blauw aan elkaar schrijven / blokletters blokletters model / baantje in de supermarkt baantje in de supermarkt tijdschrift / krant tijdschrift gothic / casual casual brains / body (bij uw vriend / vriendin) brains brief / email sms / gebeld worden gebeld worden
|
vader / moeder
ik weiger hier n keuze in te maken oudere broer of zus / jongere broer of zus mn oudere broer... hijs n schatje ![]() alleenstaand / relatie relatie gebakken ei / gekookt ei gebakken beste vriend(in) / relatie best vriend(inn)en ontopic / offtopic ontopic roze / blauw roze op t moment aan elkaar schrijven / blokletters vast model / baantje in de supermarkt baantje... t modellenleven lijkt me flink tegenvallen tijdschrift / krant tijdschrift gothic / casual casual brains / body (bij uw vriend / vriendin) t gaat om t geheel, niet om 1 ding int bijzonder brief / email brief, maar das n persoonlijke reden... sms / gebeld worden gebeld worden |
![]() |
|
vader / moeder
mijn mammiej kan ik vaker gebruiken, maar van pappiej mag ik meer =] oudere broer of zus / jongere broer of zus oudere broer, iemand die zich volwassen gedraagt (hoop ik dan) alleenstaand / relatie alleenstaand heb je wat rust, maar relatie is ook toppiej gebakken ei / gekookt ei gebakken graag. Oh enne met mayo erbij ajb ![]() beste vriend(in) / relatie beste vriendin heb je toch meer aan, maar je liefje kan dat worden... ![]() ontopic / offtopic boeit mij niet... roze / blauw rose!!! wel deze kleur rose he? aan elkaar schrijven / blokletters blokletters...als ik aan elkaar schrijf word het slordig en onleesbaar model / baantje in de supermarkt baantje in supermarkt, ik ga me niet vermageren totdat ik een wandelent skelet ben. tijdschrift / krant tijdschrift...krant suigt gothic / casual gothic, casual is niet gewaagt en ik hou wel van gewaagde kleding brains / body (bij uw vriend / vriendin) fifty-fifty brief / email pff maakt mij niets uit eerlijk gezegt sms / gebeld worden ehmz....smsjuh vink handiger...als ik gebeld word heb ik vaak weinig bereik enzow...
|
![]() |
|
Vader; Ja, we lijken op elkaar. Maar mijn moeder mag ik ok wel graag
![]() oudere broer; altijd al gewild relatie; tsja, een eenling als ik lijkt het toch prachtig om echt bij iemand te horen gebakken ei; met een hoop aromat beste vriend(in); behalve als... laat maar ![]() ontopic / offtopic; ik weet niet... blauw; roze is zo ![]() aan elkaar schrijven; Mooier, aparter model / baantje in de supermarkt; geen van beide, ik wil gewoon schrijfster worden ![]() tijdschrift / krant; allebei, maar op andere momenten casual; Oké, ik weet niet precies wat daarmee wordt bedoeld, weet niet zoveel van kleren ![]() brains; Zeker weten. Ik houd van goede gesprekken, hè brief / email; eeeehm.. Allebei, denk ik. Brief is persoonlijker, mail is makkelijk en goedkoper. gebeld worden; ik houd niet van smsen, zo kort en onbegrijpbaar en je kan niet gelijk iets terugzeggen.
|
![]() |
vader / moeder
Moeder. Aardiger en zorgzamer dan mijn vader. oudere broer of zus / jongere broer of zus Jonger, ik heb nl geen oudere. alleenstaand / relatie Relatie, zeker weten. gebakken ei / gekookt ei Gebakken. Is lekkerder. beste vriend(in) / relatie Relatie, omdat he diepgaander is. ontopic / offtopic Ontopic. roze / blauw Blauw. LMD. aan elkaar schrijven / blokletters Blokletters. Anders is het zo sloridig. model / baantje in de supermarkt Baantje in supermarkt. Werken zal je.. tijdschrift / krant Krant. Aducatiever. gothic / casual Casual. Dat andere is stom. brains / body (bij uw vriend / vriendin) Combinatie van. brief / email Email. Sneller, goedkoper. sms / gebeld worden Gebeld worden. |
![]() |
|
vader / moeder
allebei. oudere broer of zus / jongere broer of zus oudere broer of zus. lijkt me gewoon cool om te hebben alleenstaand / relatie relatie. gewoon leuker? gebakken ei / gekookt ei gebakken ei. koken gaat soms mis ![]() beste vriend(in) / relatie relatie. hetzelfde plus net iets meer? ontopic / offtopic offtopic. gezelliger? (eigenlijk ander woord, maar kan er niet op komen) roze / blauw blauw. blauw is altijd mooi. aan elkaar schrijven / blokletters aan elkaar schrijven. is mooier. model / baantje in de supermarkt model (werk nu bij ah ![]() tijdschrift / krant krant. wat heeft een tijdschrift dat een krant niet heeft gothic / casual casual. gothic is gelijk zo.. opvallend brains / body (bij uw vriend / vriendin) onloskoppelbaar. combinatie brief / email brieven zijn cool maar moelijker te beantwoorden. toch brief sms / gebeld worden ik bel nauwelijks en sms gigantisch veel lijkt me duidelijk dus
Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 18:45. |
![]() |
|
Verwijderd
|
vader / moeder
Geen van beiden. jongere zus/jongere broer of zus oudere broer of zus. Oudere broer/zus. alleenstaand /relatie Nu alleenstaand. gebakken ei / gekookt ei Gebakken ei. beste vriend(in) / relatie Beste vriend(in) ontopic / offtopic Allebei. roze / blauw Blauw. aan elkaar schrijven / blokletters Aan elkaar schrijven. model / baantje in de supermarkt Baantje in de supermarkt. tijdschrift / krant Tijdschrift. brains / body (bij uw vriend / vriendin) Toch maar brains. brief / email Brief. sms / gebeld worden SMS. |
![]() |
|
vader / moeder -> kies niet
oudere broer of zus / jongere broer of zus -> Oudere broer (rest heb ik niet alleenstaand / relatie -> Alleenstaand (nu dan) gebakken ei / gekookt ei -> Geballen beste vriend(in) / relatie -> Relatie ontopic / offtopic -> ontopic roze / blauw -> Geel aan elkaar schrijven / blokletters -> Blokletters k model / baantje in de supermarkt -> Supermarkt tijdschrift / krant -> mmm, Tijdschrift gothic / casual -> Casual brains / body (bij uw vriend / vriendin) _> Both brief / email -> e-mail sms / gebeld worden -> Gebeld worden
|
vader (is rustiger)
oudere broer of zus (kunnen eerder autorijden en chauffeur spelen, kopen eerder goeie cd's, werken eerder en trakteren dus eerder, jongste wordt verwend ![]() relatie (met zn 2en is het toch leuker) gebakken ei (gewoon smakelijker) relatie (vriend = beste vriend) offtopic ( ![]() blauw aan elkaar schrijven (leuker) model (stoerder toch? ![]() tijdschrift casual brains brief / email (kanni kiezen ![]() gebeld worden
||
Citaat:
|
![]() |
vader / moeder--> beide
jongere broer of zus-->Ik heb geen oudere broer of zus alleenstaand / relatie-->relatie. Het lijkt me vreselijk om voor altijd alleen te blijven ![]() gebakken ei / gekookt ei--->gekookt omdat ik gebakken wat vetter vind... beste vriend(in) / relatie-->beide ontopic / offtopic-->meestal ontopic roze / blauw--->beide aan elkaar schrijven / blokletters-->aan elkaar (mijn handschrift ziet er niet uit of ik nou aan elkaar of in blokletters schijf ![]() model / baantje in de supermarkt---->baantje in de supermarkt tijdschrift / krant-->beide. De krant lees ik iedere dag en een tijdschrift één keer per week gothic / casual-->100% casual.Ik hou niet van gothic brains / body (bij uw vriend / vriendin)-->beide brief / email-->email.Dat vind ik makkelijker en sneller sms / gebeld worden-->gebeld worden |
![]() |
|
vader/moeder
moeder, ik ben zelf een meisje, dus ik heb iets meer met meiden ![]() oudere broer of zus / jongere broer of zus ouder, jongere zijn meestal zo irritant ![]() ![]() alleenstaand / relatie relatie, maar dan wel een goede, een beetje liefde in je leven kan nooit kwaat gebakken ei / gekookt ei gekookt, een gebakken ei is saai ![]() beste vriend(in) / relatie beste vriend(in), kan altijd nog je relatie worden ![]() ontopic / offtopic ontopic, dan open ik wel een officieel offtopic-topic op onzin, waar ik dan lekker ontopic offtopic kan gaan, als je begrijpt wat ik bedoel ![]() roze / blauw blauw, roze zuigt ![]() aan elkaar schrijven / blokletters blokletters, dat schrijft sneller en in mijn geval ook netter model / baantje in de supermarkt model, supermarkten zijn zoo cliche ![]() tijdschrift / krant tijdschrift, staad ook nieuws in, maar dan interesant ![]() gothic / casual gothic, niet voor mij, maar het is gewoon eens een ander persoon die je ziet in je dagelijks leven ![]() brains / body (bij uw vriend / vriendin) brains, ik ga echt niet bij een knappe vent zitten die geen intelectuele grapjes kan maken ![]() brief / email brief, dat vind ik persoonlijker, hoewel een e-mail wel sneller is.. toch maar brief ![]() sms / gebeld worden gebeld worden, wederom persoonlijker ![]()
|
vader / moeder
moeder, kwoon alleen bij haar en heb al jaren geen contact meer met m en vind dat ook helmaal niet erg ![]() oudere broer of zus / jongere broer of zus oudre broer/zus, stel je voor dat hij/zij me inhaalt.... alleenstaand / relatie alleenstaand, das wat ik op dit moment ben, maar heb liever relatie gebakken ei / gekookt ei geen van beide, zie het waar kots jij van-topic bij eten en drinken beste vriend(in) / relatie moeilijk........sorry kan niet kiezen ontopic / offtopic ontopic, offtopic via PB roze / blauw blauw aan elkaar schrijven / blokletters aan elkaar schrijven, kheb een prachtig basisschoolhandschrift model / baantje in de supermarkt supermarkt, ksta liever niet zo in de schijnwerpers tijdschrift / krant kan wederom niet kiezen gothic / casual casual, absoluut brains / body (bij uw vriend / vriendin) weer moeilijk, kga voor brains brief / email brief krijgen is leuker, maar kkrijg alleen maar email sms / gebeld worden gebeld worden, iemand horen is leuk ![]() |
![]() |
|
vader / moeder
(stomme vraag, beide natuurlijk) oudere broer of zus / jongere broer of zus (oudere zus, is altijd verstandig en behulpzaam) alleenstaand / relatie (relatie, heb er nu geen maar tja liever verlieft ![]() gebakken ei / gekookt ei (gebakken ei, hehe geen redenering) beste vriend(in) / relatie (beste vriend, vrienden zijn voor eeuwig) ontopic / offtopic (offtopic, veel gezelliger) roze / blauw (blauw) aan elkaar schrijven / blokletters (blokletters, schrijf al jaren niet meer aan elkaar) model / baantje in de supermarkt (baantje in de supermarkt, werk daar nu al en veel toffe collega's) tijdschrift / krant (krant, hou wel van de actualiteiten) gothic / casual (casual, vind gothic zo overdreven) brains / body (bij uw vriend / vriendin) (hehe beide ![]() brief / email (email, hou nie zo van na de brievenbus lopen en nie van schrijven) sms / gebeld worden (bellen, hoor liever iemand zijn stem, en met tele2 krijg je o,o3 euro per minuut als je gebeld wordt ![]()
|
![]() |
vader / moeder
MOEDER breng veel meer tijd met haar door en kan beter met haar praten. oudere broer of zus / jongere broer of zus BEIDE heb een jong broertje die ik nooit wil missen en 3 oudere zussen en nog een oudere broer!!!! LUV YOU!!! alleenstaand / relatie RELATIE omdat liefde toch wel mooi is.. gebakken ei / gekookt ei GEKOOKT EI beste vriend(in) / relatie RELATIE en als je dan ook niet eens alles met die persoon kunt bespreken.. ![]() ontopic / offtopic ONTOPIC roze / blauw ROZE = mijn lievelingskleur aan elkaar schrijven / blokletters BLOKLETTERS zie hier.. model / baantje in de supermarkt MODEL je verdient er hopelijk lekker mee en al die aand8 is soms wel leuk? tijdschrift / krant TIJDSCHRIFT staan boeiender dingen in vind ik. Het nieuws kijk ik wel op RTL 4 gothic / casual CASUAL hoe niet zo op te vallen brains / body (bij uw vriend / vriendin) BRAINS ![]() brief / email BRIEF ook al stuur ik zelf altijd mailtjes maar een brief komt want romantischer/persoonlijk over opzich sms / gebeld worden GEBELD WORDEN kun je veel meer in kwijt Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 16:49. |
![]() |
|
vader / moeder
Moeilijk kiezen voor mij, maar met mn moeder kan ik over meer dingen praten dus vandaar. oudere broer of zus / jongere broer of zus Een oudere zus heb ik al, ik zou best willen weten hoe een jonger boertje of zusje bevalt. alleenstaand / relatie Tenzij ik verliefd ben (komt weinig voor). gebakken ei / gekookt ei Van een gekookt ei krijg je een droge mond. beste vriend(in) / relatie Tenzij je relatie tevens je beste vriend is ![]() ontopic / offtopic Anders wordt het zo'n chaos. roze / blauw Roze staat me niet aan. aan elkaar schrijven / blokletters Aan elkaar schrijven gaat sneller! model / baantje in de supermarkt No way dat ik ooit nog in een supermarkt ga werken. tijdschrift / krant 's Ochtends de krant lezen hoort bij mijn ritueel ![]() gothic / casual Ik snap niet dat er mensen zwarte jurken willen dragen met dit weer. brains / body (bij uw vriend / vriendin) Een combi zou het fijnst zijn overigens. brief / email Emailen is wel veel makkelijker maar een brief is leuker en persoonlijker om te krijgen. sms / gebeld worden Van lang smsen gaan je vingers zeer doen!
||
Citaat:
|
![]() |
vader en moeder...niet kiezen
oudere broer..liever niet eigenlijk, maar heb er wel een. alleenstaand...ben ik. gekookt ei...beter dan gebakken ontopic..daarom blauw..mooier dan roze aan elkaar schrijven....staat beter baantje in een supermarkt..wil geen model worden, dat is geen werk tijdschrift...krant is saai casual...gothic is niet mijn stijl brains....ik hoef geen dombo brief..persoonlijker gebeld worden...heb geen mobiel dus sms kan niet. |
![]() |
|
vader / moeder
(Kan een stuk beter met mijn vader opschieten dan met mijn moeder, alhoewel het tegenwoordig iets beter gaat) oudere broer of zus / jongere broer of zus (heb alleen maar een oude zus. En gelukkig is het een schat van een meid! alleenstaand / relatie (Ben happy samen met mijn lieve vriend! ) gebakken ei / gekookt ei (met tomaat en kaas *yummie*) beste vriend(in) / relatie (vrienden voor het leven en een relatie weet je maar nooit, nee ik ga voor vrienden) ontopic / offtopic (af en toe is offtopic gezwam leuk.. maar vaak toch gewoon ontopic ) roze / blauw (roze vind ik zo'n barbiekleur..*eek*) aan elkaar schrijven / blokletters (sinds groep 7 van de basisschool schrijf ik in blokletter... moe tik aan elkaar schrijven ziet het er niet uit en is het niet te lezen!) model / baantje in de supermarkt (zou geen model willen zijn hoor.. ) tijdschrift / krant (Vind het leuk en interessant om op de hoogte te zijn van al het nieuws in de wereld) gothic / casual (vind gothic gewoon beetje teveel van het goede zeg maar. HEb liever casual) brains / body (bij uw vriend / vriendin) (beide.. ik moet iets leifs vinden aan zijn uiterlijk en ik moet zeker ook op het zelfde "niveau" willen zitten kwa praten en dingen vinden denken en doen) brief / email (een email is mayb sneller getypt, maar vind ik gewoon onpersoonlijk. Een brief vind ik fijner om te krijgen, kan je mooi overal lezen en vind ik gewoon persoonlijker) sms / gebeld worden (Altijd leuk om diegene zijn stem te horen, alhoewel soms smssen effiecenter is ![]()
|
vader / moeder
allebei ![]() oudere broer of zus / jongere broer of zus even oud alleenstaand / relatie relatie (zoals ik me nu voel) gebakken ei / gekookt ei een half zacht eitje lekker flubberig beste vriend(in) / relatie beste vriend ontopic / offtopic ontopic maar soms wel offtopic roze / blauw geel! aan elkaar schrijven / blokletters je wilt mij niet aan elkaar zien schrijven ![]() model / baantje in de supermarkt Model ![]() tijdschrift / krant tijdschrift gothic / casual ja zeg ![]() brains / body (bij uw vriend / vriendin) body ![]() brief / email emailtje sms / gebeld worden smsen
|
vader / moeder ---> vader, gewoon manslui onder elkaar, is leuk
![]() oudere broer of zus / jongere broer of zus ---> mwah, doe maar jonger. Kan je ze als oudere een goed voorbeeld laten geven ![]() alleenstaand / relatie ---> kan niet kiezen. Heb eigenlijk nog nooit een echte relatie gehad ![]() ![]() ![]() ![]() gebakken ei / gekookt ei ---> Gebakken!!! beste vriend(in) / relatie ---> Relatie, heb liever een jongen als beste vriend dan een meisje als beste vriendin. ontopic / offtopic ---> Ligt eraan wat voor topic en hoe snel je af kunt dwalen. roze / blauw ---> Blauw, gewoon mooi, roze is meisjesachtig. ![]() aan elkaar schrijven / blokletters ---> Ik schrijf aan elkaar, gaat sneller. model / baantje in de supermarkt ---> Ligt eraan. Model verdient veel beter uiteraard maar met een baantje in een supermarkt kun je een paar vaste dagen/avonden hebben waar je kunt werken en van vastigheid hou ik wel. Kan ik dingen veel beter plannen. tijdschrift / krant ---> Mwah ligt eraan wat voor tijdschrift. In de krant lees ik over het algemeen alleen de strips en de sport ![]() gothic / casual ---> In ieder geval niet gothic... brains / body (bij uw vriend / vriendin) ---> Uiterlijk is leuk, maar innelijk is uiteindelijk het belangrijkst. brief / email ---> e-mail, gaat sneller en gemakkelijker, je hoeft er de deur niet voor uit. sms / gebeld worden ---> gebeld worden, kun je tenminste meteen "to the point" komen.
|
![]() |
vader / moeder
vader oudere broer of zus / jongere broer of zus oudere broer alleenstaand / relatie liever relatie gebakken ei / gekookt ei gebakken dan maar beste vriend(in) / relatie relatie ontopic / offtopic boeiend roze / blauw blauw aan elkaar schrijven / blokletters aan elkaar schrijven model / baantje in de supermarkt baantje in supermarkt tijdschrift / krant krant gothic / casual ![]() brains / body (bij uw vriend / vriendin) brains brief / email brief sms / gebeld worden gebeld worden
|
moeder (kan ik beter mee praten, kan ik meer aan kwijt)
oudere broer (die heb ik dus alleen) alleenstaand (ben ik dus, al heb ik liver relatie ![]() gebakken ei (vind ik gewoon veel lekkerder...) beste vriend(in) / relatie (scheelt eraan wie op dat moment belangrijker voor me is) ontopic / offtopic (uhm, boeiuh ![]() roze / blauw (allebei leuk ![]() blokletters (schrijft gewoon fijner) baantje in de supermarkt (gatver model, dat lijkt mij het ergste wat er is, pas zei iemand dat dat wel iets voor mij was, ik had echt zoiets van ; Gatverdamme! Dus niet, je moet alleen maar wachten en er wordt alleen op je uiterlijk gekeken en gezeken ![]() tijdschrift (leest fijner) casual brains / body (bij uw vriend / vriendin) (als ie maar leuk is he ![]() brief (vind ik veel persoonlijker) sms (gaat sneller)
|
vader / moeder heb ik een beter band mee
oudere broer of zus / jongere broer of zus Heb ze wel niet maar ik zou een jonger broertje willen hebben alleenstaand / relatie gebakken ei / gekookt ei beste vriend(in) / relatie Dit is na heel lang dubben ontopic / offtopic roze / blauw is gewoon mooier aan elkaar schrijven / blokletters Ik heb al zo'n rot handschrift model / baantje in de supermarkt Voor model ben ik te klein en niet mooi genoeg dus dan gaan we voor een normaal baantje tijdschrift / krant gothic / casual ik vind gothic eng ![]() brains / body (bij uw vriend / vriendin) Ik ga voor een langdurige relatie brief / email gaat sneller sms / gebeld worden Ik ben absoluut NIET kort van stof nouehh, kies maar dus!
|
[QUOTE]...
![]() [B]schrijf degene van je keuze op. dus als je moest kiezen... (dus niet wat bij jouw van toepassing is) je kan er misschien ook even bijzetten waarom?! vader / moeder Betere relatie met oudere broer of zus / jongere broer of zus Beschermend alleenstaand / relatie Heb ik gewoon even zin in gebakken ei / gekookt ei Tsja.lekkerder beste vriend(in) / relatie Uuhh..meestal houdt dit langer tot stand ontopic / offtopic Meestal wel ja roze / blauw Lieflijk aan elkaar schrijven / blokletters Doe ik zelf niet, maar toch wil ik het kiezen.. ![]() model / baantje in de supermarkt Hoewel ik niet eens bij de bovenste schappen kom..model lijkt me vreselijk. tijdschrift / krant Mits het een interessant tijdschrift is gothic / casual Ja brains / body (bij uw vriend / vriendin) Toch belangrijker he brief / email Leuk ouderwets ![]() sms / gebeld worden Fijner, hoef ik niets terug te zeggen als ik niet wil..
|
Verwijderd
|
vader / moeder, kan het beter met hem vinden.
oudere broer of zus / jongere broer of zus ik weet niet beter alleenstaand / relatie ben alweer een hele tijd 'alleen'. gebakken ei / gekookt ei beste vriend(in) / relatie ik heb sindskort geen beste vriendin meer. (ruzie) ontopic / offtopic, tenzij ik in een spam/flame bui ben ![]() roze / blauw roze vind ik niet mooi. aan elkaar schrijven / blokletters sierlijker model / baantje in de supermarkt ik kom niet in aanmerking voor modellenwerk ![]() tijdschrift / krant gothic / casual geen van beide brains / body (bij uw vriend / vriendin) duh brief / email sms / gebeld worden allebei leuk |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziektopic #8 Verwijderd | 406 | 07-02-2013 09:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Eigen songtekst vinces | 5 | 17-12-2012 18:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat voor bewijs heb jij dat God bestaat (welke God dan ook)? Cherry Springs | 441 | 27-01-2006 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Diary of a Deadman Man of Chrome | 8 | 25-01-2006 15:14 | |
Verhalen & Gedichten |
choices..... maffevis | 7 | 20-02-2004 06:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Talking to a wall AngelLena | 12 | 01-09-2001 22:37 |