Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2002, 16:43
cyb@gurl
cyb@gurl is offline
Hoihoi, ik heb altijd heel veel sproeten in de zomer en ik baal daar onwijs van. Ik las een tijd terug een keer in de fancy ofzo (jawel...) dat daar een laser of iets voor is. Weet iemand hier maybe meer van af, of van andere manieren om van die sproeten af te komen? Nu heb ik meestal make-up op zodat ze nietzo opvallen maar dat is ook niet echt mooi en handig, vooral niet in de zomer tijdens het zwemmen enzo. Nou ik hoop dat iemand er iets 'tegen 'weet, groetjes
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 17:24
kimmieeee
kimmieeee is offline
ik heb het zelf ook heel erg, maar ik vind het juist wel leuk !!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 17:32
Verwijderd
Ik heb zelf geen last van sproetjes (vroeger had ik zwarte sproetjes: ik ben een halfbloedje), maar ik vind het juist altijd wel leuk staan!

Love, Lis
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 19:15
ssjpan
ssjpan is offline
ik heb veel sproertjes vooral in de zomer maar dat vind ik wel leuk je moet ze juist laten zien!!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 19:42
Verwijderd
Citaat:
cyb@gurl schreef:
Ik las een tijd terug een keer in de fancy ofzo (jawel...) dat daar een laser of iets voor is.
Ik heb het een beetje, zou wel willen dat ik het meer had, staat juist leuk.
Een laserbehandeling 'alleen' voor zomersproeten lijkt me wat overdreven. Tuurlijk zal het kunnen, maar het is peperduur en reken er maar niet op dat de verzekering dat zal vergoeden. En of het echt mooier d'r van wordt? Volgens mij kan zo'n ding ook littekens achter laten, geen erge, maar toch zonde als het gebeurd, maar ik heb er geen ervaring mee, dus ik weer het niet zo. En verder, ze gaan toch weer weg in de winter, maar 'even' last van dus. Probeer het te accepteren is volgens mij het enige dat echt zal helpen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 19:49
Da King
Da King is offline
Citaat:
cyb@gurl schreef:
Hoihoi, ik heb altijd heel veel sproeten in de zomer en ik baal daar onwijs van. Ik las een tijd terug een keer in de fancy ofzo (jawel...) dat daar een laser of iets voor is. Weet iemand hier maybe meer van af, of van andere manieren om van die sproeten af te komen? Nu heb ik meestal make-up op zodat ze nietzo opvallen maar dat is ook niet echt mooi en handig, vooral niet in de zomer tijdens het zwemmen enzo. Nou ik hoop dat iemand er iets 'tegen 'weet, groetjes
sproetjes zijn lief!!! (dat zegt mn vriendin iig altijd )
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 20:04
cyb@gurl
cyb@gurl is offline
nou bedankt voor de euh hoe zeg je dat. Positieve reacties op sproeten Ja dat het duur was dacht ik ook al wel maarja, oja ik heb ook sproeten in de winter maar niet zo veel.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 20:08
Snufje
Snufje is offline
ik vind het altijd wel grappig staan. Het is gewoon natuurlijk. Ik heb idd wel eens gehoord van weglaseren, maar daar zitten zeker risico's aan verbonden.. Ik zou zeggen: ga ff langs de dokter..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 20:22
cerys
cerys is offline
ik ben hardstikke jaloers op je joh!! ik wil echt zo graag sproetjes... maar nee
Oud 15-05-2002, 20:25
miep
miep is offline
sproetjes zijn leuk joh!
ik heb ze ook.
naar mate je ouder wordt wordt het minder. dat merk ik nu ook al. en m'n moeder heeft amper sproeten meer terwilj ze vroeger een kop vol had.
en anders: niet in de zon zitten
Oud 16-05-2002, 07:03
Oen
Oen is offline
Ik vind het leuk dat mn gezicht er in de zomer wat anders uitziet dan in de winter, ik vind het er altijd heel leuk uitzien.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 08:03
leek
leek is offline
Ik vind het wel lief staan als een meisje zomersproeten heeft... Niets aan doen dus. Er wordt altijd aangepraat dat iedereen zo'n mooi effen gezicht moet hebben zonder enige vorm van variatie. Dat is dus saai....
Sproeten=schattig...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 12:14
marieke_temp
marieke_temp is offline
ik wil sproeten maar ik heb ze niet, misschien kunnen ze ze bij jou weghalen en bij mij terugzetten ofzo???
ik snap het ook niet, want ik heb een lichte huid en redelijk licht haar...???
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 13:33
Verwijderd
ik heb net ff een paar uurtjes in de zon gezeten en ja hoor, de eerste sproetjes zijn er weer
ik vind het juist leuk staan.

Maar ik weet ook wel dat je er zoveel kunt hebben dat het idd niet onwijs mooi meer is.
Toch zou ik zeggen, accepteer jezelf zoals je bent en begin niet met lasers etc
ik wou eerst een litteken op m'n buik laten weghalen (13 cm), maar dat was technisch nogal moeilijk en uiteindelijk zou het zelfs veel lelijker kunnen worden. Toen heb ik het ook gewoon geaccepteerd, ik vind het nu eigenlijk wel

Je moet ook niet proberen die sproeten te verbergen met make-up, das echt zonde.
Geniet gewoon lekker van de zon

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:19
Black Reina
Black Reina is offline
naaaah sproetjes zijn liiiieef hoor
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:32
snoopy
snoopy is offline
ik wou dat ik sproetjes had...
Oud 16-05-2002, 16:27
cyb@gurl
cyb@gurl is offline
Hee jullie weten niet half hoe leuk het is om deze reacties allemaal te lezen Ik had nooit gedacht dat mensen sproeten leuk vonden staan, dusss. Nou met lasers ga ik maar niet aan de gang, het was ook mee een soort vraag he. Nou iedereen bedankt voor het reageren!!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:21
nouk16
nouk16 is offline
Ik heb altijd al sproetjes gehad. In de zomer worden het er meer door de zon. maars is juist wel leuk. Misschien moet je accepteren dat je ze hebt. Om ze door een laser weg te laten halen is zonde van het geld. En zoals je hier boven hebt gelezen. Iedereen(nouja bijna dan) vind ze leuk dus maak je er niet zo druk om.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 21:16
Ninnoc
Ninnoc is offline
tss schaam je niet, nergens voor nodig, ik heb ook sproeten (nou ja vlekken zeg maar) maar dat boeit toch helemaal niet, ik ben niet misvormd, heb geen puisten(meer) en ben niet verbrand, heb gewoon een gave huid MET sproeten

EN IK BEN ER TROTS OP lekker puh!
Oud 17-05-2002, 12:55
love_ya
love_ya is offline
sproeten zijn cool!!! (ik heb ook sproetjes)
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 13:48
heldin
heldin is offline
ik heb ook zomersproeten, en ik vind het echt niet erg of zo ik vind het leuk staan en als ik dan een keer een puistje heb valt ie een stuk minder op
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:08
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik heb het zelf ook, maar heb er helemaal geen last van. Mensen vinden het wel bij me passen.
Oud 18-05-2002, 14:24
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
mijsje schreef:
ik heb ook zomersproeten, en ik vind het echt niet erg of zo ik vind het leuk staan en als ik dan een keer een puistje heb valt ie een stuk minder op
jah, wilde ik net posten, hehe

Regels voor berichten