![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb net ff een paar uurtjes in de zon gezeten en ja hoor, de eerste sproetjes zijn er weer
![]() ik vind het juist leuk staan. Maar ik weet ook wel dat je er zoveel kunt hebben dat het idd niet onwijs mooi meer is. Toch zou ik zeggen, accepteer jezelf zoals je bent en begin niet met lasers etc ![]() ik wou eerst een litteken op m'n buik laten weghalen (13 cm), maar dat was technisch nogal moeilijk en uiteindelijk zou het zelfs veel lelijker kunnen worden. Toen heb ik het ook gewoon geaccepteerd, ik vind het nu eigenlijk wel ![]() Je moet ook niet proberen die sproeten te verbergen met make-up, das echt zonde. Geniet gewoon lekker van de zon ![]() xxx Alicia |
![]() |
|
![]() |
Ik heb altijd al sproetjes gehad. In de zomer worden het er meer door de zon. maars is juist wel leuk. Misschien moet je accepteren dat je ze hebt. Om ze door een laser weg te laten halen is zonde van het geld. En zoals je hier boven hebt gelezen. Iedereen(nouja bijna dan) vind ze leuk dus maak je er niet zo druk om.
|
![]() |
|
![]() |
tss schaam je niet, nergens voor nodig, ik heb ook sproeten (nou ja vlekken zeg maar) maar dat boeit toch helemaal niet, ik ben niet misvormd, heb geen puisten(meer) en ben niet verbrand, heb gewoon een gave huid MET sproeten
EN IK BEN ER TROTS OP lekker puh!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welk van de (meer dan) 7 schoonheden heb jij in je bezit? Cherry Springs | 154 | 29-04-2007 20:45 | |
Psychologie |
Rood haar, een blanke huid en sproetjes. Vrouw1986 | 88 | 14-06-2004 12:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
De 6 schoonheden Hardcore | 91 | 10-05-2003 00:41 | |
Liefde & Relatie |
Nieuw FOTO (pro Meeting) topic... Gothic | 171 | 31-01-2003 16:08 | |
Liefde & Relatie |
Nieuw FOTO (pro Meeting) topic... Gothic | 224 | 18-12-2002 09:27 | |
Lifestyle |
Sproeten Parlaatje | 4 | 18-05-2002 14:01 |