Advertentie | |
|
![]() |
|
Anansie_de_spin : gigi leuke naam! Dat is toch een figuur uit een kinderboek?!
![]() Romantisch avondje: Verras hem! maakt niet uit met wat.... iets speciaals, je kan voor hem koken of hem meenemen voor een strandwandeling, sterren kijken, zonsondergans, boswandeling of gewoon heeeel simpel, lekker een filmpje kijken... moet je wel de kamer een beetje romantisch maken ![]()
|
kaarsjes aan, relaxed muziekje aan, lekker geurtje op doen, kleren aan doen die hij je heel sexy/mooi vind staan, roosjes neer zetten... Dan eerst wat eten maken dat hij heel lekker vind, hem lekkere massage geven ofzo... kweet het niet zo goed eigenlijk beetje standaard...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Wat ik heeeeeeeeeeeeeeel romantisch vind: aan het starnd of in de duinen een kleed neerleggen met kaarsjes en dan dicht tegen elkaar aanliggen en naar de zonsondergang kijken! Je kan natuurlijk ook kiezen omdaarvoor nog gaan te picknicken ofzo.
Ik hoop dat je er nog wat aan hebt! ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
hee hallo, heel erg bedankt allemaal, ook al zijn het standaard dingen geeft niks, nu weet ik zeker dat iedereen dat dus eigenlijk wel leuk vind, helaas is strand niet mogelijk (woont in limburg) en ik moet ff goed met zn ouders overleggen, we wonen nl 4 uur treinen van elkaar dus zien we elkaar niet veel, als hij niet weet dat ik kom moet ik dus afspreken met zn ouders dat ze weggaan of iets... nouja we zien in elk geval THX!!!
ciao liefs margreet |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Erotische avond, je vriend/vriendin verassen Fleurop | 8 | 30-10-2008 22:51 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij leuke verrassing van jou vriend/in vinden? Buffy | 17 | 05-06-2003 17:29 | |
Liefde & Relatie |
een late verrassing Verwijderd | 6 | 16-02-2003 23:54 | |
Verhalen & Gedichten |
vuurwerk laat je niet verrassen!! (verhaal) skatergirl15 | 4 | 22-12-2002 13:32 | |
De Kantine |
Verrassing!!! murwari | 11 | 20-11-2002 10:04 | |
Liefde & Relatie |
6 maanden samen, wat is leuk om hem te verrassen? sase | 19 | 06-11-2002 20:57 |