Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Durfde je je ouders niet te vragen of je een kater mocht? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() sorry hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En voor de bibliotheek moet ik betalen (omdat ik ouder als 16 ben), en dit gratis is ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alleen het zou handiger zijn als jullie het voor mij deden ![]() Dat scheelt mij weer werk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Poesje Nel: Er was een een klein poesje dat poesje heette Nel zij had een mooi blauw jurkje aan, Kijk maar, dat zie je wel Maar poesje Nel moest huilen een traan en nog een traan zij riep verdrietig: ach waarom ben ik geen indiaan? Toen vroeg zij aan een bloempje: hoe word je indiaan? het bloempje zei: dat weet ik niet, vraag dat maar aan de haan. het haantje zei: ga naar het land waar indianen wonen o, zei de poes, waar is dat land, hoe moet ik daar nu komen? Ik weet al wat, ik weet al wat, riep toen ineens een vis, ik zal jou daar wel brengen poes, want ik weet wel waar dat is. Ga hier maar zitten, poes nel, hier boven op mijn rug, dan breng ik jou er even heen, en strakjes ook weer terug. drie vogels vlogen met hen mee, naar indianen-land en na een tijdje zagen zij een aapje op het strand. dag aapje, zei de vis beleefd, woont hier een indiaan? wel honderd, zei het aapje, kijk daar komen ze al aan. het poesje wist niet wat ze zag, zij kwamen aangerend en riepen: poesje nel, wat fijn, dat je gekomen bent. en weet je wat het poesje kreeg van een van die meneren? een echte indianen-tooi met indianen-veren. toen dansten zij de hele dag en maakten veel kabaal. en toen de poes naar huis toe moest, zwaaiden zij allemaal. Het visje bracht het poesje thuis en toen zei poesje nel: jij bent een hele lieve vis dag vis, ik dank jou wel jahaaa, das pas mooi Grim - en zeg niet dat ik niet sociaal ben |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En het zijn dementerende ouderen, dus het maakt niet uit of het nou een kinderachtig verhaal is of niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moet het nog uitprinten, en het moet nog goed gekeurd worden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
huisdieren lifestyle Verwijderd | 118 | 20-05-2006 14:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dierenverhaal van Toon Tellegen welle | 3 | 05-07-2005 06:18 | |
Verhalen & Gedichten |
In de rechtzaal van het geweten wordt doorlopend zitting gehouden Blitzkrieg Bop | 20 | 27-08-2004 12:27 | |
Films, TV & Radio |
Finding Nemo Krez | 153 | 13-01-2004 21:24 | |
Flora & Fauna |
Rare dierenverhalen? Simon | 0 | 13-05-2003 15:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
who the hell is Reinaert de vos? | 3 | 11-10-2001 14:48 |