![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dan aan dingen die nog erger zijn. Bv voor heel veel man moeten presenteren ofzo. Dan lijkt dit minder erg. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er is eigenlijk nix aan te doen... of ja, miss 1 ding: Probeer je niet te beseffen hoe belangrijk dit voor je is...geef jezelf nie de kans om na te denken over wat dit allemaal tot gevolg kan hebben, maar denk aan wat je op t moment da je met er omgaat wilt doen... Dat doe ik altijd met een wedstrijd, als de starter te lang w8 dan ga ik ook nadenken en loop ik minder goed.... probeer dus zoveel mogelijk in het moment alleen op t gaan, niet in je gedachten over de situatie en je gevoelens voor haar... Sterkte ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en waarom ben je zo zenuwachtig dan? wil je een relatie ofzo? of gewoon vriendschap? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik hoef mn post niet te herhalen... meer dan dat kun je er niet tegen doen, verwacht er niets van, dat loopt dan zeker stuk, ook al is het alleen al door de gespannen sfeer... Overigens raad ik je aan om hier eens over te beginnen op t subforum onzin... daar zitten een aantal heel leuke mensen, die er graag met je over praten... en men reageert daar ook veel vaker en sneller dan hier ![]() Sterkte met wat er nog komen gaat of zo... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zenuwachtig in groepen Jerry95 | 4 | 08-01-2015 22:41 | |
Psychologie |
Zenuwen Slice396 | 1 | 15-11-2012 18:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
wat helpt er tegen de zenuwen? Daantje_0705 | 32 | 11-02-2004 21:22 | |