Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2004, 17:20
Laydiee
Laydiee is offline
Hey !
Ik wil met een jongen uit mijn straat contact maken..
maar hoe doe ik dit het beste?
ik ben nogal best verlegen...
en weet niet echt hoe ik moet beginnen praten met hem...
plzzz help me !
tips en hints mogen altijd ;-)

xXx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2004, 17:22
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Schiet hem een keer aan en vraag of hij ook zo'n leuke vakantie heeft gehad. Vervolgens kun je een gesprek aanknopen.
Oud 07-08-2004, 17:23
Maarten
Maarten is offline
Nou..

Heej ik kom je wel vaker tegen, maar hoe heet je eigenlijk. MIjn naam is blabla aangenaam. Leuke vakantie gehad? Nog leuke dingen gedaan..

Gewoon eerst wat oppervlakkiger en dan kun je vanzelf naar boeiende onderwerpen toe werken.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 17:24
Laydiee
Laydiee is offline
Thx!
maar heb hemnog nooit echt gesproke..
vnd het nogal raar om ineens over vakntie te beginne...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 17:26
Laydiee
Laydiee is offline
oooh ja Maarten , die vindek wel goed
zal hem proberen aan te spreken, als ik het lef heb
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 17:32
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Het hoeft ook niet per se over de vakantie Gewoon, net wat Maarten zegt: begin met een oppervlakkig babbeltje en dan kun je hem vaker spreken etc etc.
Oud 07-08-2004, 17:35
Laydiee
Laydiee is offline
dank uu allebei
hoop dat het wat uitmaakt..
hebben jullie miss ook wat tips om mijn ouders duidelijk te maken dat ik de leeftijd heb voor een liief te hebben ?
thx op voorhand ;-)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 17:41
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
hoe oud ben je dan?

Gewoon een keer met je ouders praten, dat snappen ze heus wel. Ze zijn zelf ook weleens jong geweest .
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 17:45
Laydiee
Laydiee is offline
ik ben bijna 15.
Heb al genoeg met hun gepraat, en ze zeggen altijd dat ik te jong ben...
en er mogen zelfs geen jongens bij mij op mn kamer
ze staan echt wel achter...
al mijn vrienden hebben een lief, en hun ouders vinden het normaal , maar ik ben een beetje bang om relatie te beginnen omdat mijn ouders me niet zullen snappen...
Plz Help Me !
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 17:58
Ragnar
Ragnar is offline
Hoe oud is hij dan?
Oud 07-08-2004, 20:40
Susanne
Susanne is offline
"hee ga je een keer mee wat drinken?"

moet niet moeilijk zijn
Oud 07-08-2004, 21:17
Verwijderd
"Tweeënveertig." En als hij niet weet waar je het over hebt, dan vooral niet meer met hem om willen gaan

Ikzelf vind het leuker om, als ik toch mensen aanspreek, ze iets geks te vragen of juist iets heel wezenlijks. Krijg je allicht een interessanter gesprek van dan met 'hoe heet je eigenlijk?' en (in mijn geval) als hij het niet snapt of er niet leuk op ingaat, vind ik hem de moeite al niet waard.

Laatst gewijzigd op 07-08-2004 om 21:20.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 22:59
Severus
Severus is offline
Laat hem 't contact maar aanknopen, da's gemakkelijker. Al dat jij moet doen is een beetje verlegen lachen en subtiel laten merken dat je 'm leuk vindt, dan komt 'ie vanzelf wel.
Oud 08-08-2004, 09:32
Verwijderd
Heb je een huisdier? Want dan kan je gewoon iedere keer langs zijn huis lopen met je hond, want met een hamster ziet er wat maf uit . En dan kijk je gewoon iedere keer als je langsloopt bij hem naar binnen. En anders loo je gewoon langs zonder hond. Werkt op campings ook bij kleine kinderen dus waarom niet gewoon thuis?

Of gewoon iets van hoi...Ik woon hier net, als je verhuisd bent, en ik ken nog niet veel mensen hoe heet jij?

Je red het wel meissie
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 10:07
Thought Alive
Thought Alive is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-08-2004 @ 22:17 :
"Tweeënveertig." En als hij niet weet waar je het over hebt, dan vooral niet meer met hem om willen gaan

Chromosomen ofzo?
Op zich een leuke manier, maar ik zou iets minder euhm vaags gebruiken, of is het je bedoeling om zo mysterieus mogelijk over te komen?
Oud 10-08-2004, 10:54
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Thought Alive schreef op 10-08-2004 @ 10:07 :
Chromosomen ofzo?
Op zich een leuke manier, maar ik zou iets minder euhm vaags gebruiken, of is het je bedoeling om zo mysterieus mogelijk over te komen?
Nee, 'the meaning of life' is 42
Oud 10-08-2004, 11:00
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-08-2004 @ 22:17 :

Ikzelf vind het leuker om, als ik toch mensen aanspreek, ze iets geks te vragen of juist iets heel wezenlijks. Krijg je allicht een interessanter gesprek van dan met 'hoe heet je eigenlijk?' en (in mijn geval) als hij het niet snapt of er niet leuk op ingaat, vind ik hem de moeite al niet waard.
zoals wat?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 10-08-2004 @ 11:54 :
Nee, 'the meaning of life' is 42
En als hij dat niet weet, heeft hij the hitchhiker's guide to the galaxy niet gelezen, dan hoeven we hem niet meer

Wat voor opmerkingen? Gewoon, iets wat nergens op slaat, erg grappig is, of juist filosofisch. Iets dat uitnodigt tot een goed of komisch gesprek.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 13:35
MMaRsu
MMaRsu is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-08-2004 @ 13:39 :
En als hij dat niet weet, heeft hij the hitchhiker's guide to the galaxy niet gelezen, dan hoeven we hem niet meer

Wat voor opmerkingen? Gewoon, iets wat nergens op slaat, erg grappig is, of juist filosofisch. Iets dat uitnodigt tot een goed of komisch gesprek.

Hitchhikers guide is geweldig , ik heb ook de tv series gezien .
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 15:19
Thought Alive
Thought Alive is offline

Dan kan je net zo goed zeggen: "0" (The meaning of life volgens IM Weasel). Maargoed tis wel een leuke manier om een gesprek te beginnen.
Oud 11-08-2004, 15:34
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Jessicaa schreef op 07-08-2004 @ 18:45 :
ik ben bijna 15.
Heb al genoeg met hun gepraat, en ze zeggen altijd dat ik te jong ben...
en er mogen zelfs geen jongens bij mij op mn kamer
ze staan echt wel achter...
al mijn vrienden hebben een lief, en hun ouders vinden het normaal , maar ik ben een beetje bang om relatie te beginnen omdat mijn ouders me niet zullen snappen...
Plz Help Me !
Ouders willen hun kinderen altijd beschermen , dus aan de ene kant is je ouders gedrag best begrijpelijk.

Maar ik denk wel dat wanneer je een vriendje mee naar huis neemt, dat ze dat heus wel toe staan (mist binnen bepaalde grenzen natuurlijk) Mensen zijn altijd bang voor het onbekende, zo snel het zo ver is reageren ze vaak heel anders.
Oud 11-08-2004, 15:40
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Thought Alive schreef op 11-08-2004 @ 15:19 :

Dan kan je net zo goed zeggen: "0" (The meaning of life volgens IM Weasel). Maargoed tis wel een leuke manier om een gesprek te beginnen.
Het gaat er voornamelijk om dat hij een leuke comeback heeft. Dat hij snel kan denken en scherpe opmerkingen kan maken.

Persoonlijke smaak natuurlijk
Oud 11-08-2004, 18:39
Sade
Sade is offline
Ga voetballen, schiet per ongeluk de voetbal in zijn tuin, bel aan en vertel dat je de bal in zijn tuin geschopt hebt. Zo heb je in ieder geval de start om een praatje te maken en jezelf voor te stellen.
Of nog beter, ga gewoon langs voor een kopje suiker
Oud 11-08-2004, 18:45
Sade
Sade is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-08-2004 @ 13:39 :
Wat voor opmerkingen? Gewoon, iets wat nergens op slaat, erg grappig is, of juist filosofisch. Iets dat uitnodigt tot een goed of komisch gesprek...
...of zo'n blik van: what the hell..?

Citaat:
Severus schreef op 07-08-2004 @ 23:59:
Laat hem 't contact maar aanknopen, da's gemakkelijker. Al dat jij moet doen is een beetje verlegen lachen en subtiel laten merken dat je 'm leuk vindt, dan komt 'ie vanzelf wel.
En als hij nou eens heel erg verlegen is?
Oud 11-08-2004, 19:08
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sade schreef op 11-08-2004 @ 18:45 :
...of zo'n blik van: what the hell..?
dan valt hij al af
Oud 12-08-2004, 14:29
SuperSanne
SuperSanne is offline
[Dr. Phil modus]Stel je voor dat iemand anders dit topic had gemaakt en dat jij degene was die werd gevraagd om advies te geven. Wat zou je dan zeggen? waarschijnlijk hetzelfde als bijna iedereen tot nu toe: gewoon praten, vraag hoe z'n vakantie was, "kom je hier vaker?" (nou...die misschien niet). Je heb volgens mij geen hints nodig, maar alleen wat zelfvertrouwen, aangezien er geen truckje bestaat waarop je "opeens" met hem praat. Je moet het gewoon doen, dat is echt het enige. Als je spontaan begint te hyperventileren en visioenen krijgt dat hij vreselijk begint te lachen omdat je kleren opeens zijn verdwenen of zoiets denk dan eens hier aan: wat is het alternatief? wachten tot hij praat? hem ontwijken zodat hij denkt dat je hem niet moet (kan soms goed zijn, maar in dit geval denk ik niet)? je in een hoekje verstoppen tot je hem op een gegeven moment met een ander meisje (dat wel al haar moed bij elkaar wist te schrapen om hem aan te spreken) ziet lopen? Als je met hem praat, loop je een kans dat je verliest, als je het niet doet verlies je zoieso. Dat is eigenlijk met alles in het leven zo. Wacht je tot het leven op jou afkomt (wat niet gaat gebeuren) of ga jij op het leven af? de keuze is aan jou[/Dr. Phil modus]

Ik denk dat ik talent heb voor dit soort dingen
Reageren

Regels voor berichten