Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik weet het niet. ik weet niet wie ik zelf ben. daarom mss. ik herken mezelf er ook wel in. heel erg eigenlijk maar dan toch op een andere manier. alhoewel als ik hoor dat 20% van de mensen heeft, heb ik zoiets van: o ja? daar merk ik totaal niets van! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Vind het behoorlijk onzinnig dat dit soort dingen gebruikt worden als een soort ego-boost, even zielig doen en speciaal zijn, in plaats van dat gewoon erkend wordt dat het een psychische stoornis betreft. Kan iemand met een serieus wetenschappelijk ertikel over deze aandoening komen, i.p.v. een verwijzing naar een blad over mystiek? Want als ik dit zo hoor zou het beter thuishoren in Psychologie. Tenzij het inderdaad ongefunduurde crap is, dan hoort het beslist hier thuis ![]() |
![]() |
|
Kijk hier maar op:
http://www.hooggevoelig.nl/publiciteit/publiciteit.php Mischien dat het niet zo crap is.
|
http://www.hooggevoelig.nl/hsptests/hsptest/index.php
Zelf kan ik 20 van de 23 vragen met ja beantwoorden, wat ervoor zorgt dat ik mij volgens deze site een Highly sensitive Person mag noemen, waar ik eigenlijk ook wel in geloof al had ik het zelf nooit een naam gegeven.
Laatst gewijzigd op 11-08-2004 om 23:45. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Misschien heeft iedereen dat wel ooit gehad, zo'n periode, maar als dat zo is duurt het bij mij wel extreem lang. Ik ben er dan ook werkelijk door een gediplomeerd psychologe op getest (zonder officiele test, maar door bevindingen te beschrijven en te toetsen) en zij zei ook dat ik gewoon een erg gevoelig persoon ben, veel meer dan de 'gemiddelde' (wat dat ook zijn mag) mens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
OP www.nieuwetijdskinderen.org staat veel info wat het allemaal inhoud en de kenmerken er van, het zijn duidelijkere kenmerken dan die checklist uit dat ene blad, misschien heb je er wat aan! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mensen geven dingen vaak namen om het in hokjes te plaatsen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarom ben je volgens jou dan een alto???? daar kan ik echt niet bij sorry. ik ben echter geen alto, ik ben me zelf en dat moet ik maar accepteren. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hooggevoeligheid Zeilertje1996 | 8 | 13-05-2013 23:03 | |
Psychologie |
bijeenkomsten voor hooggevoelige mensen Rustieke | 1 | 27-10-2011 12:25 | |
Psychologie |