Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2004, 22:51
Christiaan1982
Christiaan1982 is offline
Ik stond in mijn kamer en opeens hoorde ik stemmen beneden. Ik dacht meteen aan inbrekers want mijn ouders waren er niet. Ik was als enige thuis. Dus ik voelde mijn hart kloppen als een gek. Maar ik rende toch maar naar beneden. Er was niemand beneden, althans ik zag niemand. Maar mijn katten stonden allevier als verstijfd naast elkaar. ze keken naar de schuifpui. Dus ik kijk naar de schuifpui en zie het gordijn hevig bewegen, alsof het tocht. Dus ik denk de schuifpui staat natuurlijk open, maar nee hoor die was dicht en op slot. zelfs de pen zat er in. Maar toen ik daar aanwezig was verdween opeens mijn gezichtsveld. Ik zag niets meer, alleen maar zwart. En ik hoorde tientallen stemmen door mijn hoofd gieren. Mannen- vrouwen- en volgens mij ook kinderstemmen. Ik zag weer en de stemmen waren in 1 klap verdwenen. Maar nu begon er een heftige duizeligheid. Niet zomaar een beetje maar echt zo duizelig dat ik er misselijk van werd, ik was erg gedesorienteerd. Daarna viel ik op de grond en kreeg een hallucinatie. Ik zag een galg met een man, tenminste ik wist niet of het wel een galg was het deed me ook wel aan een kruis denken. Toen zag ik de galg (of kruis) in de brand vliegen. Daarna verdween dat ook en toen ben ik heel verward en angstig naar buiten gegaan. Hier heb ik nog even gestaan en ben toen mijn ouders weer thuiskwamen mee naar binnen gegaan. En nu komt het raarste, ik heb sindsdien vier wonden. In beide polsen en in mijn voeten. Hele rare wonden er komt geen bloed uit, het lijkt wel of het inwendige bloedingen zijn, maar ze zijn wel rood van kleur dus niet blauw zoals blauwe plekken. Wat is dit? Ik heb op internet gezocht maar ik vind er niets over.
Advertentie
Oud 30-09-2004, 07:38
Verwijderd
Foto's van die wonden.
Oud 30-09-2004, 08:10
Verwijderd
De ts mag mij een pm sturen mocht dit serieus zijn.
Advertentie

Regels voor berichten