Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2004, 15:02
rum
rum is offline
Ik had een vraagje over het merk toshiba.Wat zijn jullie bevindingen. Zijn de mobieltjes goed of vallen ze vaak uit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2004, 15:07
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
--> Hardware

Ontoppic: nee, geen ervaring.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 15:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vader had een laptop van Toshiba en dat was wel een goed ding. Met de mobieltjes heb ik geen ervaring.
Oud 16-08-2004, 15:14
artnael
artnael is offline
hm.. kheb er 1 (nu een jaar ongeveer) en dat ding bevalt me niet helemaal... Ik hoor dat ding zo slecht als ie afgaat (vaak is dat buiten, op terras en dergelijke. de polyfone ringtones zijn te zacht.. (naar mijn mening)

Die van mij krijgt nu kuren dat het tijdens het typen van een sms, dat dat ding vastloopt, dus moet ik eerst weer naar't voorscherm gaan en vervolgens weer smsen (tvoordeel is dat als je wegklikt, je nog-niet-afgemaakte smsbericht er nog instaat)..

voordelen: I-mode, lekker goedkoop sms'en bij HI (tegenwoordig overal al ) heeft spelletjes (saai), je kunt er een foto van jezelf opzette.. very handy.. maar ach..
Nooit geen last gehad dat dat ding van mij uitviel..

Ik raad dat ding je niet af, maar ook niet aan.. Neem gewoon een nokia of siemens, bevalt denk ik't beste
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 15:23
Verwijderd
Koop dan maar een Nokia 6510, heeft nooit kuren!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 15:59
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 16-08-2004 @ 16:07 :
--> Hardware

Denk 't wel.
Oud 16-08-2004, 17:10
Tiño
Tiño is offline
ik zou t alleen doen als je op je centen moet letten,want voor iets meer heb je veel degelijkere kwaliteit.
Oud 16-08-2004, 22:14
Mariebel
Mariebel is offline
Een groot nadeel is dat het over het algemeen imode toestellen zijn, dus zit je vast aan KPN en kun je moeilijk ergens anders accessoires krijgen dan bij de Primafoon.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 15:02
rum
rum is offline
Deze heeft een prepaid voor HI
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 19:27
Verwijderd
Het zijn serieus klote toestellen.

Bedoel je deze? Klote kleurenscherm, Klote software. Als hij heel goedkoop is kan je het nog wel doen... maar grote kans dat hij over een half jaartje met softwareproblemen terug moet.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 23:16
Orion16
Orion16 is offline
Kloteschermen (CSTN 4096 kleuren of erger nog, 256 kleuren), klotemenu's, vaak ook klotebatterij-toestand, en ook niet mooi om te zien.

Wat Tino zegt: voor iets meer heb je een veel beter toestel.

Wat mij betreft kan Toshiba zich beter bezighouden met notebooks.

Als je persé een i-mode toestel wilt kun je beter gaan voor NEC-toestellen. De N400i is wel ok, goed scherm (TFT 65k QVGA, 240x320)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 00:14
Verwijderd
NEC heeft een hele hoop problemen, komen er relatief erg veel van terug... Ik zou dan voor panasonic gaan...

Panasonic heeft de x70 en de i-mode versie is de p341i oid... Ik kan je over een weekje vertellen hoe die bevalt want ik krijg hem over een weekje cadeau van kpn gratis abo, gratis telefoon, gratis imode bundel van 25 mb alleen jammer dat het een verouderd toestel is en hij dus naar mijn moeder gaat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten