Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Verder vind ik Wilhelm (uitgesproken op z'n Duits) een coole naam voor mijn toekomstige zoon. ![]() Dev lijkt me trouwens ook een leuke naam voor een jongen (nee, niet vanwege Def Rhymz ofzo), maar die zal ik niet werkelijk gaan gebruiken - een fatsoenlijke naam als Wilhelm of Maximilian is beter voor een kind. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dan vind ik los daarvan Wilhelm ook nog een hele mooie naam, dus.... over een paar jaar hoop ik weer een kleine Wilhelm in de familie te hebben. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ontopic: Nee, ik vind 't echt idioot dat je dat al van te voren gaat bepalen. En nu kappen met al die topics over klote kinderen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Die andere topic was oeroud, maar geupt door iemand...
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wilde nl ook graag Milan...maar ja, hij niet, dus dan houdt het op. ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 02-07-2004 om 06:29. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oud, maar niet oeroud ![]() @Hermoinie, PV, dat was ook mijn eerste gedachte ja ![]() Ontopic: nee |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Neeeeeee ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Moet de patiënt alles weten? De Veroorzaker | 2 | 26-05-2011 11:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat de meeste christenen niet weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vervreemd | 7 | 26-11-2002 20:08 |