Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je ziet zo ontzettend vaak dat mensen problemen hebben met hun internetverbinding; dan verwijderen ze ZoneAlarm en dan is het probleem ineens weg. Typisch.
||
Citaat:
Er bestaan wel een aantal updates om dat probleem te verhelpen volgens mij
||
Citaat:
Maar het is net zoals bij iedere firewall: je moet hem gewoon goed instellen om goed er mee te kunnen werken. En voor de leken onder ons heeft za ook een handleiding. Deze word meteen met de firewall mee geinstalleert.
||
Citaat:
Ennuh dan had die gast maar ff internet opties van za (zoals webfiltering) uit moeten zetten. Ok, dat is het enige vervelende bij zonealarm. Er zitten opties bij (die standaard aan staan) die niemand gebruikt.
|||
Citaat:
Deze virusen kun je beter handmatig laten stoppen. Want een virusscanner verwijdert/stopt de virus via een script, die dus niet denkt maar doet. Citaat:
Ik gebruik alleen een virusscanner om te checken óf ik een virus heb, de rest doe ik zelf.
|
ik stel de vraag nog eens misschien open ik daarnaast wel de grote topic over firewalls..
Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat Internet Security zich automatisch inschakeld (dus niet automatisch opent want daar schiet ik niets mee op) trouwens even off topic... Als ZoneAlarm zo goed is waarom maken bedrijven er dan geen gebruik van. Ik ben het er helemaal mee eens dat je Zone Alarm niet kan vergelijken met Internet Security of ISA van MS. De laatst twee genoemden investeren miljoenen per jaar om er achter te komen hoe virussen werken hoe ze verspreiden en hoe ze die in een vroeg stadium kunnen ontmaskeren en een antivirus daar voor kunnen maken.. dat kan je niet vergelijken met een bedrijf die gratis software verspreid
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ook zijn de beide programma geadvanceerde/moeilijker voor leken.
|
Ik zal het proberen uit te leggen.
Wanneer je Windows XP opstart dan staat er in je taakbalk een icoon van Internet Security met een rode kruis doorheen.. Dan is de status uitgeschakeld.. Ik moet dus als beheerder inloggen en Norton Internet Security inschakelen. Inschakelen doe je door met je rechter muis knop op het icoon te drukken en dan op inschakelen te drukken. Mijn probleem is dat deze pc straks naar een bedrijfje gaat en diegene die er mee gaat werken geen beheerder is.. Dus als de pc start moet Internet Security zichzelf automatisch inschakelen.
||
Citaat:
Of je moet eens kijken bij de instellingen van de firewall.
||
Citaat:
Hij is gebruiker die verder geen rechten heeft, hij kan dus niet Internet Security laten inschakelen dat moet gewoon automatisch gaan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Norton Internet Security verwijderen onder Windows 7 Boeing 747-400 | 4 | 23-12-2010 14:56 | |
Software & Hardware |
[Internet] Soms internet soms niet LexCi | 8 | 09-03-2006 08:46 | |
Software & Hardware |
[Norton 2005] Norton blokt een programma die verbinding moet maken met initernet grr pietervdb | 4 | 07-03-2006 15:44 | |
Software & Hardware |
[Software] Norton 2005 Ad-Blocking Verwijderd | 2 | 08-06-2005 17:23 | |
Software & Hardware |
Norton Internet Security 2005 fouten efixer | 10 | 03-01-2005 11:02 | |
Software & Hardware |
[NORTON] Live Update probleem Rugbuksnuffer | 4 | 05-03-2003 07:45 |