Advertentie | |
|
![]() |
|
Zelf vind in hakken bij sommige mensen\kleding wel staan,
behalve naaldhakken ![]() Mijn zus heeft oowk wel eens hakken aan, onder bijvoorbeeld een lange zwarte broek met daarop een blouse ofzow, dat vind ik wel leuk, maar niet echt 'truttig' met naaldhakken enzow. ![]()
|
![]() |
ik draag altijd platte schoenen (converse wel te verstaan) en ik ben klein (165 cm) en het kan me nix schelen, comfort en een goede rus boven alles(nou ja bijna alles) ik WEIGER om op hakken te lopen, als mensen mijn lengte een probleem vinden bukken ze maar
|
![]() |
de schoenen met hakjes zijn op zich wel mooi en staan ook goed bij sommige mensjes, maar het moet gewoon bij je passen. met die brede hoge zolen zijn ook best leuk, voor als je een te lange broek hebt en als je die schoenen dan aanhebt dan komt de broek nog tot de grond, deze zijn best loopbaar, maar op die hakjes breek ik toch echt me nek.
|
![]() |
ik draag wel hakken, maar het liefst niet te hoge. En naaldhakken zul je mij sowieso nooit op zien.
Ik heb een paar laarzen met iets te hoge hakken waar ik me niet zo pretiig op voel, ik lijk er gewoon niet op te kunnen lopen af en toe ![]() ![]()
|
![]() |
oef, wij hadden een paar weken geleden ons eindgala, dus ik heel enthousiast op galaschoenen.... maar na de helft van de avond ging ik dood van de pijn... oef, toen gingen we naar zo'n afterparty en zijn ik en een paar vriendinnen daar op blote voeten gaan dansen, maar wanneer het drukker is kan dat niet meer ivm glas enzo
![]() ik heb nog wel andere schoenen met hakken maar die zijn laag en die schoenen vind ik eigenlijk niet meer zo mooi dus daar heb ik niet zo'n last van......
|
Ik loop bijna altijd op hoge hakken in de herfst/winter/lente..In de zomer loop ik op instappertjes e.d...
Ik vind zelf dat ik er goed op kan lopen..Ik heb trouwens nu een hak van 5,5 cm..Vroeger had ik laarzen met een hak van 10 cm..Jaja..Ik weet niet hoe ik op het idee kwam om ze te kopen..Loopt namelijk helemaal niet lekker..Je voet word zeg maar helemaal verbogen en ik heb al moeilijke voeten duss.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
aaah, 'vroeger' *grin*, heb ik een keer een paar hakschoenen ergens gezien, met een laagje zachte stof er over, echt lief, aaibaar, weet je wel! later zag ik ze ook nog eens in een winkel en heb ze toen gekocht
![]() maahaar, laatst gingen mijn schoonouders trouwen, en moest ik hakken aan. ik helemaal blij, want ik mocht mijn aaibare schoentjes weer aan! maar helaas, ze waren niet meer zo lief, nja, niet op een dag waarop je vreselijk veel moet lopen ![]() toevoegsel: er niet op kunnen lopen, uhm, tja. uitbundig dansen, huppelen, rennen en springen iig niet. heb het geprobeerd, maar is niet slim ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb ontdekt dat ik op bijna elke vorm van hakken goed kan lopen, heb er nooit problemen mee gehad eigenlijk.. Maar toen ik een keer moest poseren voor een vriendin van me, op enorm hoge naaldhakken, merkte ik dat 't soms toch wel moeilijker is.. 'Kwas blij dat ik stil mocht staan, zeg maar.
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben er niet aan gewend om op hakken te lopen, draag bijna altijd skateschoenen. Nu ben ik op zoek voor schoenen voor bij mijn galajurk en heb ik dus ook veel schoenen met hakken gepast. Ik vind het er mooi uitzien, maar ik kan er echt niet op lopen, laat staan dansen. nee, ik ga voor schoenen met een lage hak
![]() |
![]() |
||
Citaat:
*damn ik meot naar bed* coele avater balkellende
|
Ik draag geen hakken omdat ik er ook niet op kan lopen. Maar er zijn heel veel schoenen met hak die ik walgelijk mooi vind.
Maar dat vind ik dus ook soms heel jammer. Ik wil het btw nog wel eens weer proberen.
|
*denkt aan vroeger dat ze altijd hakschoenen wou om 'volwasse' te lijken*. Ik heb nooit hakschoenen gedragen, k denk ook nie dat ik er erg natuurlijk op zal lopen. Maar wat ik me afvraag, als je nou van die schoene heb, met dunne hakken, en je loop over zo'n rooster van ijzer met van die vierkante hokjes, zakken die hakken daar dan nie in naar benede?
|
Verwijderd
|
ik heb er nie echt last van heb nu hoge hakken aan en loop er prima op, ze lopen echt heel fijn, zijn ong. 7 cm hoog denk ik dus ik wordt er ook meteen wat groter doorr,iz ook best handig
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb rijglaars"jes" met een hak van een cm of 3 ofzo.. En daar kan ik niet op lopen.. Maar ze staan best leuk
![]() ![]() En ook nog hoge zomerschoenen, maar die hebben niet zo'n groot verschil tussen hak en tenen.. Geef mij maar sportschoenen en me fijne adidasjes ![]()
||
Citaat:
![]() k vind ut oowk niej mooi
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Welke Schoenen? Breakdown | 65 | 16-04-2011 21:45 | |
Lifestyle |
Hoge hakken LoveGirl212 | 10 | 01-02-2005 16:34 | |