Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2002, 18:44
poki
poki is offline
Ik vind schoenen met hakken vaak erg leuk, maar ik kan er dus echt niet op lopen. Het lijkt soms wel of ik de enige ben, want ik zie er zoveel mensen op lopen...

Hebben nog meer mensen <dames> hier last van??

Heeft natuurlijk ook een beetje met de catwalk te maken, want modellen die een modeshow dragen moeten vaak ook op hoge hakken lopen...
Oud 16-05-2002, 18:46
shanli
shanli is offline
ik ben geen dame(zal ik ook nooit worden,hoeft ook niet ) en dus(hoe vanzelfsprekend) daar ik geen hoge hakken,ik kan er ook echt niet op lopen en het staat me niet,geef mij maar platjes
ik denk niet dat je de enige bent,vooral niet voor die flinterdunne hakken die scheef slaan als je der op loopt
Oud 16-05-2002, 18:48
Faery
Faery is offline
Ik ga sowiesow al snel op me bek, laat staan met hoge hakken :/

Owja.. ik mot die dingen niet zó nodig ...
Oud 16-05-2002, 18:48
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Nou ik ben ook niet echt een ster in op hakken lopen, dus je bent niet de enige
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:56
shanli
shanli is offline
Citaat:
Faery schreef:
Ik ga sowiesow al snel op me bek, laat staan met hoge hakken :/

Owja.. ik mot die dingen niet zó nodig ...
neej,niet echt
Oud 16-05-2002, 18:56
italianboy
italianboy is offline
jullie hebben het toch zo moeilijk

pok, ik heb geloof ik iets heeeeeeeeeel erg goed te maken
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:57
poki
poki is offline
Citaat:
italianboy schreef:
jullie hebben het toch zo moeilijk

pok, ik heb geloof ik iets heeeeeeeeeel erg goed te maken
goh.. waarom
Oud 16-05-2002, 18:58
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
poki schreef:
goh.. waarom

Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:59
Sjeezzuz
Sjeezzuz is offline
Zelf vind in hakken bij sommige mensen\kleding wel staan,
behalve naaldhakken en hele hoge plateauzolen

Mijn zus heeft oowk wel eens hakken aan, onder bijvoorbeeld een lange zwarte broek met daarop een blouse ofzow, dat vind ik wel leuk, maar niet echt 'truttig' met naaldhakken enzow.
Oud 16-05-2002, 19:18
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik draag altijd platte schoenen (converse wel te verstaan) en ik ben klein (165 cm) en het kan me nix schelen, comfort en een goede rus boven alles(nou ja bijna alles) ik WEIGER om op hakken te lopen, als mensen mijn lengte een probleem vinden bukken ze maar
Oud 16-05-2002, 19:19
mystic girl
mystic girl is offline
de schoenen met hakjes zijn op zich wel mooi en staan ook goed bij sommige mensjes, maar het moet gewoon bij je passen. met die brede hoge zolen zijn ook best leuk, voor als je een te lange broek hebt en als je die schoenen dan aanhebt dan komt de broek nog tot de grond, deze zijn best loopbaar, maar op die hakjes breek ik toch echt me nek.
Oud 16-05-2002, 19:58
Mara
Mara is offline
Ik loop heel makkelijk op hoge hakken Kheb ook een paa, is wel handig, staat wel leuk en ook voor als ik nette kleren aan moet (lijk ik wat groter).
Maar ik loop ook heel veel op platte schoenen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 20:01
de
de is offline
Ik vind ze wel leuk,

ik vind het eigenlijk heel leuk als een vrouw een beetje struikelt op die dingen, staat wel onschuldig
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 20:04
Ditchie
Ditchie is offline
Heel soms heb ik hakken aan. Alleen vaak niet op school. Ik kan heus wel een tijdje op hakken lopen. Ik ga er alleen niet (vaak) mee naar school of shoppen. Dan heb ik wel pijn
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 20:56
Nuck
Nuck is offline
Het heeft wel stijl, mits je het goed combineert . Zelf heb ik geen schoenen/laarzen met hakken, maar dat neemt niet weg dat ik ze wel leuk vind.
Oud 16-05-2002, 21:35
Penelopeia
Penelopeia is offline
ik draag wel hakken, maar het liefst niet te hoge. En naaldhakken zul je mij sowieso nooit op zien.
Ik heb een paar laarzen met iets te hoge hakken waar ik me niet zo pretiig op voel, ik lijk er gewoon niet op te kunnen lopen af en toe maar met galaschoenen heb ik dat probleem niet? naja..vaag..maar herkenning dus
Oud 16-05-2002, 21:42
utopian me
utopian me is offline
oef, wij hadden een paar weken geleden ons eindgala, dus ik heel enthousiast op galaschoenen.... maar na de helft van de avond ging ik dood van de pijn... oef, toen gingen we naar zo'n afterparty en zijn ik en een paar vriendinnen daar op blote voeten gaan dansen, maar wanneer het drukker is kan dat niet meer ivm glas enzo , neej, die schoenen waren niet zo'n succes..
ik heb nog wel andere schoenen met hakken maar die zijn laag en die schoenen vind ik eigenlijk niet meer zo mooi dus daar heb ik niet zo'n last van......
Oud 16-05-2002, 21:45
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
mun dinnetjuh is hakkengek ikke neit
Oud 16-05-2002, 22:00
Verwijderd
staat leuk bij gothic meiden
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 22:31
Paige
Paige is offline
Ik loop bijna altijd op hoge hakken in de herfst/winter/lente..In de zomer loop ik op instappertjes e.d...

Ik vind zelf dat ik er goed op kan lopen..Ik heb trouwens nu een hak van 5,5 cm..Vroeger had ik laarzen met een hak van 10 cm..Jaja..Ik weet niet hoe ik op het idee kwam om ze te kopen..Loopt namelijk helemaal niet lekker..Je voet word zeg maar helemaal verbogen en ik heb al moeilijke voeten duss..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 22:38
punkyfish
punkyfish is offline
aaah, 'vroeger' *grin*, heb ik een keer een paar hakschoenen ergens gezien, met een laagje zachte stof er over, echt lief, aaibaar, weet je wel! later zag ik ze ook nog eens in een winkel en heb ze toen gekocht best vaak aan gehad, omdat ik ze koel vond, maar daarna eeuwen in de kast gelegen, omdat ik ze nu niet meer zo geweldig vind, en ze niet (meer) bij mijn kleren passen.
maahaar, laatst gingen mijn schoonouders trouwen, en moest ik hakken aan. ik helemaal blij, want ik mocht mijn aaibare schoentjes weer aan! maar helaas, ze waren niet meer zo lief, nja, niet op een dag waarop je vreselijk veel moet lopen . PIJN OH PIJN OH PIJN!

toevoegsel: er niet op kunnen lopen, uhm, tja. uitbundig dansen, huppelen, rennen en springen iig niet. heb het geprobeerd, maar is niet slim . lopen lukt wel, en de salsa ook
Oud 17-05-2002, 00:16
Verwijderd
ik kan t wel redelijk, alleen ik loop er neit graag op alleen bij dansles en bij galajurk (wat ik 4 keer had vorig jaar)
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 09:02
Esmée
Esmée is offline
Jawel ik kan er prima op lopen, als het niet enorm hoge naaldhakken zijn of zo...
Oud 17-05-2002, 19:30
Guineverea_witch
Guineverea_witch is offline
ik draag alleen maar plate schoenen(adidasjes) of schoenen met een plateau
als ik hakken aan doe staat m'n reet naar achteren en de rest naar voren. dus voor mij ook geen hakken
Oud 17-05-2002, 19:34
Verwijderd
Ik heb ontdekt dat ik op bijna elke vorm van hakken goed kan lopen, heb er nooit problemen mee gehad eigenlijk.. Maar toen ik een keer moest poseren voor een vriendin van me, op enorm hoge naaldhakken, merkte ik dat 't soms toch wel moeilijker is.. 'Kwas blij dat ik stil mocht staan, zeg maar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2002, 23:12
heldin
heldin is offline
Ik ben er niet aan gewend om op hakken te lopen, draag bijna altijd skateschoenen. Nu ben ik op zoek voor schoenen voor bij mijn galajurk en heb ik dus ook veel schoenen met hakken gepast. Ik vind het er mooi uitzien, maar ik kan er echt niet op lopen, laat staan dansen. nee, ik ga voor schoenen met een lage hak
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 00:36
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:
staat leuk bij gothic meiden
ben JIJ nou hokjes aan het gebruiken???
schaam je!
Oud 18-05-2002, 00:38
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef:

ben JIJ nou hokjes aan het gebruiken???
schaam je!
hokjes zijn voor hondjes.. hondjes stinken net als altoos

*damn ik meot naar bed*

coele avater balkellende
Oud 18-05-2002, 00:40
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
hokjes zijn voor hondjes.. hondjes stinken net als altoos
das waar

Citaat:
*damn ik meot naar bed*
das ook waar

Citaat:
coele avater balkellende
ja hč...
Oud 18-05-2002, 11:35
Alet
Alet is offline
Sorry ik kan je niet helpen, heb er geen problemen mee namelijk.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 15:14
Verwijderd
Heb een paar schoenen met best hoge hakken. Moest wel eerst oefenen voor ik erop kon lopen en twijfelde heel erg toen ik ze kocht maar nu gaat het meestal goed maar ik krijg wel pijn aan mn voeten na een avondje uit!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 15:20
Verwijderd
ik vind gewone schoenen mooier staan bij vrouwen/meiden dan hoge hakken als je daar niet in gemakkelijk voelt moet je ze ook niet dragen want je word er niet beter van....
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 16:54
phoebe4000
phoebe4000 is offline
ik loop altijd op hakken..dan vallen de meeste broeken gewoon mooier... maar ik heb er voor moeten oefenen hoor... en dat deed pijn!!! maar wie mooi wil zijn, moet pijn lijden!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 20:22
acid-star
acid-star is offline
oei, ik vind hakken echt... mja... walgelijk...
Oud 18-05-2002, 21:40
xsten
xsten is offline
Ik kan er gewoon op lopen hoor. Ik draag ze alleen nooit, hoewel ik ze vaak wel heel mooi vind. Het probleem vind ik alleen dat ik dan nog langer ben.... (ik ben ongeveer 1.82)
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 21:49
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef:
Heb een paar schoenen met best hoge hakken. Moest wel eerst oefenen voor ik erop kon lopen en twijfelde heel erg toen ik ze kocht maar nu gaat het meestal goed maar ik krijg wel pijn aan mn voeten na een avondje uit!
staan je wel echt sUpermooi!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 23:12
Piccola
Piccola is offline
Ik loop wel normaal op hakken. Hoewel ik nu zomerschoenen heb gekocht met wel een extreem hoge hak. Daar moet ik eerst nog maar ff op leren lopen, want dat ziet er nu niet uit!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 14:58
Luca
Luca is offline
Ik draag geen hakken omdat ik er ook niet op kan lopen. Maar er zijn heel veel schoenen met hak die ik walgelijk mooi vind.
Maar dat vind ik dus ook soms heel jammer. Ik wil het btw nog wel eens weer proberen.
Oud 20-05-2002, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef:
staan je wel echt sUpermooi!
Dank U
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 18:11
Black Reina
Black Reina is offline
heb ze wel gedrage, jaar of wat gelede, nou niet meer, krijg dr een zere rug van en zere voeten, en k kan dr nou helemaal niet meer op lopen als k ze aan doe ga k op me bek
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 19:16
kleine wicca
kleine wicca is offline
okej: IK HAAT HAKSCHOENEN!! bbrr, gaan me voetjes dood van en jah, ik draag nu kisjes dus je snapt et al...

Oud 20-05-2002, 21:23
~blue christal~
~blue christal~ is offline
*denkt aan vroeger dat ze altijd hakschoenen wou om 'volwasse' te lijken*. Ik heb nooit hakschoenen gedragen, k denk ook nie dat ik er erg natuurlijk op zal lopen. Maar wat ik me afvraag, als je nou van die schoene heb, met dunne hakken, en je loop over zo'n rooster van ijzer met van die vierkante hokjes, zakken die hakken daar dan nie in naar benede?
Oud 21-05-2002, 08:06
Roos
Roos is offline
Alleen mijn galaschoenen hebben hakken. Daar kan ik wel op lopen.

Buiten een gala draag ik nooit hakken, ik hoef niet persee langer te lijken (ben 1.78).
Oud 21-05-2002, 10:06
Verwijderd
ik heb er nie echt last van heb nu hoge hakken aan en loop er prima op, ze lopen echt heel fijn, zijn ong. 7 cm hoog denk ik dus ik wordt er ook meteen wat groter doorr,iz ook best handig ik kan er alleen nie zo snel op lopen en als ik er heeel lang op loop gaan mijn voeten toch best wel pijn doen.... mijn papsie loopt nogal snel, vooral als ie haast heeft....en dan loop ik er dus ong een paar meter achter slimpie he?? mja ik vin ze mooi en heb er dus geen last van.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 10:27
Qamra
Qamra is offline
Ik heb rijglaars"jes" met een hak van een cm of 3 ofzo.. En daar kan ik niet op lopen.. Maar ze staan best leuk En na een uurtje of 2 voel je je tenen toch niet meer, dus who cares..
En ook nog hoge zomerschoenen, maar die hebben niet zo'n groot verschil tussen hak en tenen..

Geef mij maar sportschoenen en me fijne adidasjes
Oud 21-05-2002, 12:19
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Ik vind van die hakken van 8 cm soms echt stoer, maar ik ben best lang, dus koop ik ze maar niet, anders voel ik me helemaal een reus. Ik kan opzich wel makkelijk op hakken lopen.
Oud 21-05-2002, 12:30
Blubje
Blubje is offline
hahaha ik kan daar dus echt NIET op lopen (lees: hahaha ik ga alleen maar op mun bek als ik schoentjes met hakken aan heb)
Oud 21-05-2002, 18:47
draakjuh
draakjuh is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
hahaha ik kan daar dus echt NIET op lopen (lees: hahaha ik ga alleen maar op mun bek als ik schoentjes met hakken aan heb)
ik kan dur oowk niej op lope

k vind ut oowk niej mooi
Oud 22-05-2002, 16:08
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Zulke bijvoorbeeld vin ik wel mooi:

Heb ik al een paar keer aangehad, maar is aartsmoeilijk om op te lopen En toch zal 'k blijven oefenen...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 16:12
~Frederique~
~Frederique~ is offline
Zolang het niet van die enorme naaldhakken zijn, heb ik er geen problemen mee.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten