Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2003, 21:29
chatgirl1
chatgirl1 is offline
hoe leer je zonder problemen op hoge hakken te lopen? en wat is het hoogste waarop jij een avondje op stap kan ( en dansen!!)????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2003, 21:31
Angeloes
Angeloes is offline
Hey hey!

ik loop er gewoon op! Mijn hoogste hakken zijn 9a10 cm. En ja ik kan er een hele dag/avond mee uit! Zonder pijn, nou heel soms wel...maar goed dan heb ik ook wel lage schoenen!

greets Loes
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 21:33
Verwijderd
Gewoon oefenen thuis. Als je huiswerk zit te maken ofzo je schoenen aantrekken, dan leer je het vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 21:35
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
! am mE schreef op 23-05-2003 @ 22:33:
Gewoon oefenen thuis. Als je huiswerk zit te maken ofzo je schoenen aantrekken, dan leer je het vanzelf.
Maak jij altijd lopend je huiswerk

Ontopic: Ben het wel met emma eens, is gewoon een kwestie van oefenen en op je bek gaan
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 21:47
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 23-05-2003 @ 22:35:
Maak jij altijd lopend je huiswerk

Ontopic: Ben het wel met emma eens, is gewoon een kwestie van oefenen en op je bek gaan
Nee, het gaat erom dat je voeten wennen aan de vorm van de schoen en eraan wennen dat ie ineens helemaal krom zit.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 21:48
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
1 woord : oefenen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 01:49
Verwijderd
10 cm zijn mijn hoogste, maar daar kan ik dus niet een hele avond op staan. Werken gaat er ook niet mee en lange stukken lopen ook niet Waarom heb ik ze dan? Tja, ze zijn mooi en heb wel meer 'zit'schoenen, zal wel niet de enige zijn
Daarbij is het wel mijn ervaring dat maar weinig schoenen die ik heb een hele dag werk of veel lopen aankunnen. Ik werk in een schoenenwinkel en moet dus schoenen dragen vanuit de winkel, dus mijn Dr Martens zitten daar niet bij
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 02:31
maar
maar is offline
Ik draag niet zo vaak hakken omdat ik van mezelf al redelijk lang ben, maar ik heb er nooit zo'n moeite mee. Ik geloof niet dat je iets onder de knie kunt krijgen zonder vallen en opstaan; doe overigens maar wel thuis want een meisje dat tevergeefs heel erg haar best doet sexy te lopen op te hoge hakken is heel lachwekkend
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 07:18
hodelahitie
hodelahitie is offline
Mijn hoogste hakken zijn maar 6 à 7 cm, dus niet eens echt zo heel hoog. Maar die lopen gewoon echt super, alleen rennen gaat er niet zo super mee, maar kheb ze naar school aan enzo en daar hoef ik niet echt te rennen dus...
Maar 'leren lopen met hoge hakken' daar heb ik echt geen moeite mee gehad. Maar deze hakken zijn dan niet overdreven hoog....
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 08:47
on the moon
on the moon is offline
ik heb één paar 'hakken'. maar die zijn eigenlijk heel klein. dat is denk ik ook de reden dat ze gewoon heel lekker lopen. alleen door de punt kunnen mijn tenen nog wel eens pijn doen. dus als het ECHT niet lukt, kan je altijd wat kleinere hakken nemen, en gewoon 'oefenen' helpt.
Oud 24-05-2003, 09:30
damaetas
damaetas is offline
de hoogste hakken die ik heb zijn maar 4cm ofzo. en die schoenen zitten heerlijk.
(mja, ben dan ook al 1.90m. niet overdrijven he )
Oud 24-05-2003, 10:09
Laïs
Laïs is offline
Ik heb geen hakken, en ik zou er totaal niet op kunnen lopen. Denk ik.
Oud 25-05-2003, 11:12
Verwijderd
waarom zou je zo graag op ongelooflijk hoge hakken willen lopen waar je toch amper op kan lopen ziet er niet uit
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 13:08
Denise84
Denise84 is offline
Oefenen? Ik draag hakken tijdens het uitgaan (zelfs die loszitten ) van denk ik ongeveer 5 cm hoogte.

Ik vind trouwens dat je normaal op hakken moet kunnen lopen, anders moet je ze niet aantrekken! Wil geen te hoge hakken, dat ik a. niet mooi, en b. loopt dat verschrikkelijk c. loop je er niet mooi op.

Laatst gewijzigd op 25-05-2003 om 13:10.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 19:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn hakken zijn ongeveer 6 cm, hoger draag ik niet want dan krijg ik last van mn rug. Ik kan er een hele dag op lopen, ik heb er vanmiddag nog een paar uur mee door Gent gelopen, als ik naar school ga loop ik er ook de hele dag op. Je moet ze in het begin niet te lang aandoen en dan steeds langer dan wen je er vanzelf aan.
Oud 25-05-2003, 20:41
AtHell
AtHell is offline
Another atvantage of being a non-cross-dressing male.
Oud 28-05-2003, 16:03
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 25-05-2003 @ 20:15:
Je moet ze in het begin niet te lang aandoen en dan steeds langer dan wen je er vanzelf aan.
mee eens dus. Heb een paar schoenen met enorme blokhakken aan de achterkant(draag ze trouwens nooit meer,maar goed, dat terzijde) en daar is het gewoon een kwestie van oefenen, veel op lopen, dan wen je er vanzelf aan.

Toen ik na een lange tijd niet op die schoenen ging lopen maar op gympen voelde dat echt heel gaar aan. Ofwel: je raakt er aan gewend.
Oud 28-05-2003, 16:24
Ponk
Ponk is offline
tip voor alle mensen die nog examen moeten doen:

trek vooral GEEN hoge hakken aan.

ik had mn examens in een kerkzaal en die dingen dempen niet echt.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 15:32
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik heb ook hoge hakken van zo'n 9 cm. Het is gewoon een kwestie van wennen. Ik heb die hakken nu zo vaak aan. Ik kan er gewoon alles mee doen (bij wijze van spreke)
Oud 07-06-2003, 19:23
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Ponk schreef op 28-05-2003 @ 17:24:
tip voor alle mensen die nog examen moeten doen:

trek vooral GEEN hoge hakken aan.

ik had mn examens in een kerkzaal en die dingen dempen niet echt.
Haha, had ik dus ook! Alleen dan in de gymzaal en je hoorde me echt door de zaal klikken...
Oud 07-06-2003, 19:40
Roos
Roos is offline
Ik draag bijna nooit hakken, tenminste geen hoge, want ik ben al vrij lang. Maar ik heb er niet echt problemen mee. Tja oefenen is het codewoord he
Oud 08-06-2003, 07:27
soske
soske is offline
Draag bijna nooit hoge hakken, past niet zo bij mij. Alleen wel es aan met een Gala, dan vind ik het wel heel mooi. Gewoon een beetje mee oefenen en natuurlijk niet overdrijven.
(denkt terug aan meisje uit de brugklas met hakken van 20 cm die flink op haar bek ging )
Oud 08-06-2003, 10:18
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Sorry dat ik off-topic ga, maar wat is het nut eigenlijk van hoge hakken? Langer lijken of lawaaierig lopen?
Oud 08-06-2003, 10:25
on the moon
on the moon is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 08-06-2003 @ 11:18:
Sorry dat ik off-topic ga, maar wat is het nut eigenlijk van hoge hakken? Langer lijken of lawaaierig lopen?
misschien omdat het gewoon mooi is?
ik wordt trouwens scheel van je naam
Oud 08-06-2003, 12:06
Sundae
Sundae is offline
Ik heb hakken van een centimeter of 8, maar die draag ik eigenlijk alleen als ik op heel sjiek moet ofzo, bij een jurkje. Voor de rest...ik moet er echt niet aan denken om een hele avond te dansen ofzo op hakken, ik voel de blaren al spontaan opkomen bij het idee alleen al..
toen ik mn hakken had gekocht heb ik er gewoon een tijdje hele korte stukjes mee gelopen enzo, heen en weer naar de brievenbus om een brief op de post te doen, rondje straat...etc. En de buren maar kijken wat ik in godsnaam aan t doen was
Oud 08-06-2003, 16:59
Jamezy
Jamezy is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 07-06-2003 @ 16:32:
ik heb ook hoge hakken van zo'n 9 cm. Het is gewoon een kwestie van wennen. Ik heb die hakken nu zo vaak aan. Ik kan er gewoon alles mee doen (bij wijze van spreke)
Japp, same here Trouwens wel schattig om mensen te zien kijken wanneer je ineens een stuk groter *bent*

Maar als ik uitga draag ik toch liever mijn kicks
Oud 08-06-2003, 20:14
Wilmy
Wilmy is offline
Ja, idd. kwestie van oefenen (en pijnlijden ook wel)

Heb 2 paar hakken van de zomer, zijn denk ik wel 9 centimeter ofzo, kan er niet een hele dag op lopen winkelen ofzo, maar naar school doe ik ze weleens aan, ook niet zo'n zware lange dag, en naar verjaardagen etc., maar zou er niet goed op kunnen dansen ofzo, tenminste, niet echt uit mijn dak gaan! Beetje oncharmant als je springt en door je voet zwikt!
Oud 08-06-2003, 20:17
Verwijderd
Citaat:
marrrtuuh schreef op 25-05-2003 @ 12:12:
waarom zou je zo graag op ongelooflijk hoge hakken willen lopen waar je toch amper op kan lopen ziet er niet uit

helemaal mee eens, als ik (persoonlijk) een ding lelijk vindt zijn het wel hoge hakken.

Ik kan er zelfs op afknappen bij vrouwen..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:32
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 08-06-2003 @ 21:17:

helemaal mee eens, als ik (persoonlijk) een ding lelijk vindt zijn het wel hoge hakken.

Ik kan er zelfs op afknappen bij vrouwen..
Ik deel je mening.
Oud 08-06-2003, 20:41
nps
nps is offline
met vallen en opstaan
Oud 08-06-2003, 20:56
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
m'n hoogste paar (fetish-laarzen die ik eens voor extreem weinig geld 2de hands heb gekocht) zijn 10-12 cm hoog. Geen problemen mee, ik kan er een hele nacht mee dansen (al heb ik daarna wel voetjespijn). Maar tegenwoordig heb ik liever wat plattere.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 22:57
yliek
yliek is offline
7cm,en dat zijn mijn schoenen voor stijldans, daar kan ik wel een avond intensief op dansen.Gewoon een avondje stappen---> 10cm. Na een btje oefening gaat alles beter..
Oud 08-06-2003, 22:58
yliek
yliek is offline
maar t liefste draag ik gewoon gympen ofzow.
Oud 09-06-2003, 10:52
sinsere
sinsere is offline
Ik draag geen hoge hakken. Ik ben zelf al 1.78m en als ik dan ook nog eens hoge hakken aan ga trekken, wordt het helemaal zo lang
Oud 09-06-2003, 11:25
fairyangel
fairyangel is offline
Ik heb er heel lang geleden (3 jaar ofzo) weleens een paar gekocht. Ik dacht dat ik er wel op zou kunnen lopen, maar niet dus. Ik ging oefenen, maar kreeg alleen maar last van mijn rug en ze waren onhandig, want ik stond er echt op te wiebelen.
Nu draag ik gewoon sneakers, veel fijner en beter voor mijn rug en voeten (ik heb zwakke enkels, dus ik zwik mijn enkels heel vaak om op hoge hakken). En eigenlijk vind ik ze ook niet meer mooi.
Oud 09-06-2003, 13:58
smilegirl
smilegirl is offline
kheb wel hakken...
maar dat is meer omdat ik vrij klein ben (1.60) en mijn broeken dus altijd net ietsje te lang zijn.
als ik dan hakken draag passen broeken pcies.
maar kheb ze nie elke dag aan..kan er ook nie dagelijks op lopen en shoppen gaat soms...
mijn hakken zijn 8cm.
draag toch liever gympen ofsoieys
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 14:37
barbara.inc
barbara.inc is offline
Mijn hoogste hakjes zijn een paar naaldhakken van 13 centimeter, kan ik zonder problemen een hele nacht op lopen...
Je loopt trouwes het makkelijkst als je een beetje met je ass schudt
Wel grappig trouwes, de jongens hebben het over de lengte van hun geslachtsdeel, wij over de lengte van onze hakken
Oud 09-06-2003, 15:44
chaostar
chaostar is offline
Ik loop nooit op hoge hakken. Dat komt vooral omdat ik nogal brede voeten en een hoge wreef heb, dus de kans om goed zittende schoenen (met hak) te vinden is erg klein. Ik heb er vroeger wel eens mee gelopen maar dat was niet zo'n succes. Aangezien ik niet zo groot ben (1.67m) draag ik meestal schoenen met plateauzolen.
Oud 09-06-2003, 17:18
Verwijderd
erop dansen, dan valt lopen alleen maar mee
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 20:23
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
chatgirl1 schreef op 23-05-2003 @ 22:29:
hoe leer je zonder problemen op hoge hakken te lopen? en wat is het hoogste waarop jij een avondje op stap kan ( en dansen!!)????
die trek ik niet aan ...
ten eerste vind ik hoge hakken maar
en ten tweede voel ik me dan nog groter dan dat ik al ben..... (1.80 )
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 20:38
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Ik draag geen hakken...Ik heb ze wel maar ik hou er niet van.
Uitgaan moet ik al helemaal niet op hakken doen, ookal zijn ze maar 3cm, mijn dansstijl vereist schoenen die plat zijn
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 10:52
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 09-06-2003 @ 18:18:
erop dansen, dan valt lopen alleen maar mee
mee een s
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 13:18
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik ben 1.78, als ik schoenen met hoge hakken draag heb ik echt het gevoel dat ik overal boven uit steek. Ik heb wel een paar schoenen met hoge hakken (ongeveer 10 cm ofzo), maar die doe ik echt maar heel zelden aan.
En dansen met hakken vind ik sowieso niks, ook al was ik klein, dan zou ik het nog niet doen.
Oud 10-06-2003, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Kronkeltje schreef op 10-06-2003 @ 14:18:
Ik ben 1.78, als ik schoenen met hoge hakken draag heb ik echt het gevoel dat ik overal boven uit steek. Ik heb wel een paar schoenen met hoge hakken (ongeveer 10 cm ofzo), maar die doe ik echt maar heel zelden aan.
En dansen met hakken vind ik sowieso niks, ook al was ik klein, dan zou ik het nog niet doen.
ik vind mezelf eigenlijk ook te lang voor hakken...en toch heb ik ze laatst gekocht...een dagje school overleef ik wel maar een avondje achter de bar staan lukt me echt niet...laatst had ik een bruiloft en toen had ik ze echt de hele dag aan en dat ging opzich wel goed omdat ik toch bijna de hele tijd moest zitten...

en idd...je moet er op leren lopen...als je ze voor het eerst aandoet doe ze niet aan als je uit gaat want dat overleven je voeten niet...maar probeer het eens een kort dagje op school of als je thuis bent ofzo...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 14:24
Verwijderd
maar pas op dat je niet te lang wordt!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 07:26
Verwijderd
Citaat:
maria schreef op 10-06-2003 @ 15:24:
maar pas op dat je niet te lang wordt!!!!
jezus mina! Als ik zo lang was zou ik niet ook nog eens van die mega hakken aantrekken hoor...

(niet dat ik ook maar dood gevonden zou willen worden in die schoenen die zij aanheeft op de foto's)
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 20:24
confabulatie
confabulatie is offline
ik vind hakken knap onhandig.. heb ook wel een paar,maar heb ze eigenlijk nooit aan of ik moet maar heel eventjes weggaan ofzo ..... maar ik moet er echt niet een middag mee de stad in gaan of gaan stappen met die dingen want dan heb ik super last van mn voeten...
zal er wel aan liggen dat het moet wennen ofzo,maar bij mij moeten schoenen in 1 keer goed zitten en wil ik niet eerst steeds met last van mn voeten rondlopen enzo...
wel iritant trouwens...
ben op zoek naar een paar schoenen en ik zie ze overal.... alleen er zitten hakken aan ... wil ze juist zonder hakken ...
Oud 12-06-2003, 10:30
MarLin!
MarLin! is offline
Ik draag echt nooit hakken! Het hoogste is misschien 2 cm ofzo..
Ik ben zelf al ongeveer 1.82m dus ik stijg sowieso al boven iedereen uit.. Met hakken helemaal.. En bovendien heb ik nogal een zwakke rug, dus lijkt het me geen goed idee. En het is gewoon niks voor mij
Doe mij maar lekkere gympen/skateschoenen ofzo.
Oud 12-06-2003, 10:55
Verwijderd
5 cm zijn mijn hoogste, en daar kan ik een paar uur op staan Daarna val ik niet om, maar ga ik minder elegant lopen, en dat hoort toch eigenlijk wel bij hoge hakken.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 13:10
Optima
Optima is offline
pijn lijden
eelt kweken

ik draag als ik uitga soms hoge hakken ( 9,5) maar meestal gypjes ( ik wil gewoon lekker los kunnen)

ik voel NIETS van mijn hakken want ik heb een ontzettend hoge pijngrens.

pas als ik ze UITDOE dan...gaat het zwellen
Reageren

Regels voor berichten