Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
10 cm zijn mijn hoogste, maar daar kan ik dus niet een hele avond op staan. Werken gaat er ook niet mee en lange stukken lopen ook niet
![]() ![]() Daarbij is het wel mijn ervaring dat maar weinig schoenen die ik heb een hele dag werk of veel lopen aankunnen. Ik werk in een schoenenwinkel en moet dus schoenen dragen vanuit de winkel, dus mijn Dr Martens zitten daar niet bij ![]() |
![]() |
|
Ik draag niet zo vaak hakken omdat ik van mezelf al redelijk lang ben, maar ik heb er nooit zo'n moeite mee. Ik geloof niet dat je iets onder de knie kunt krijgen zonder vallen en opstaan; doe overigens maar wel thuis want een meisje dat tevergeefs heel erg haar best doet sexy te lopen op te hoge hakken is heel lachwekkend
![]() |
![]() |
|
Mijn hoogste hakken zijn maar 6 à 7 cm, dus niet eens echt zo heel hoog. Maar die lopen gewoon echt super, alleen rennen gaat er niet zo super mee, maar kheb ze naar school aan enzo en daar hoef ik niet echt te rennen dus...
Maar 'leren lopen met hoge hakken' daar heb ik echt geen moeite mee gehad. Maar deze hakken zijn dan niet overdreven hoog.... |
![]() |
|
ik heb één paar 'hakken'. maar die zijn eigenlijk heel klein. dat is denk ik ook de reden dat ze gewoon heel lekker lopen. alleen door de punt kunnen mijn tenen nog wel eens pijn doen. dus als het ECHT niet lukt, kan je altijd wat kleinere hakken nemen, en gewoon 'oefenen' helpt.
|
Oefenen? Ik draag hakken tijdens het uitgaan (zelfs die loszitten
![]() Ik vind trouwens dat je normaal op hakken moet kunnen lopen, anders moet je ze niet aantrekken! Wil geen te hoge hakken, dat ik a. niet mooi, en b. loopt dat verschrikkelijk c. loop je er niet mooi op.
Laatst gewijzigd op 25-05-2003 om 13:10. |
![]() |
|
Mijn hakken zijn ongeveer 6 cm, hoger draag ik niet want dan krijg ik last van mn rug. Ik kan er een hele dag op lopen, ik heb er vanmiddag nog een paar uur mee door Gent gelopen, als ik naar school ga loop ik er ook de hele dag op. Je moet ze in het begin niet te lang aandoen en dan steeds langer dan wen je er vanzelf aan.
||
Citaat:
Toen ik na een lange tijd niet op die schoenen ging lopen maar op gympen voelde dat echt heel gaar aan. Ofwel: je raakt er aan gewend.
||
Citaat:
![]()
|
Draag bijna nooit hoge hakken, past niet zo bij mij. Alleen wel es aan met een Gala, dan vind ik het wel heel mooi. Gewoon een beetje mee oefenen en natuurlijk niet overdrijven.
(denkt terug aan meisje uit de brugklas met hakken van 20 cm die flink op haar bek ging ![]() ![]()
||
Citaat:
ik wordt trouwens scheel van je naam ![]()
|
Ik heb hakken van een centimeter of 8, maar die draag ik eigenlijk alleen als ik op heel sjiek moet ofzo, bij een jurkje. Voor de rest...ik moet er echt niet aan denken om een hele avond te dansen ofzo op hakken, ik voel de blaren al spontaan opkomen bij het idee alleen al..
toen ik mn hakken had gekocht heb ik er gewoon een tijdje hele korte stukjes mee gelopen enzo, heen en weer naar de brievenbus om een brief op de post te doen, rondje straat...etc. En de buren maar kijken wat ik in godsnaam aan t doen was ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar als ik uitga draag ik toch liever mijn kicks ![]()
|
![]() |
Ja, idd. kwestie van oefenen (en pijnlijden ook wel)
Heb 2 paar hakken van de zomer, zijn denk ik wel 9 centimeter ofzo, kan er niet een hele dag op lopen winkelen ofzo, maar naar school doe ik ze weleens aan, ook niet zo'n zware lange dag, en naar verjaardagen etc., maar zou er niet goed op kunnen dansen ofzo, tenminste, niet echt uit mijn dak gaan! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() helemaal mee eens, als ik (persoonlijk) een ding lelijk vindt zijn het wel hoge hakken. Ik kan er zelfs op afknappen bij vrouwen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik heb er heel lang geleden (3 jaar ofzo) weleens een paar gekocht. Ik dacht dat ik er wel op zou kunnen lopen, maar niet dus. Ik ging oefenen, maar kreeg alleen maar last van mijn rug en ze waren onhandig, want ik stond er echt op te wiebelen.
![]() Nu draag ik gewoon sneakers, veel fijner en beter voor mijn rug en voeten (ik heb zwakke enkels, dus ik zwik mijn enkels heel vaak om op hoge hakken). En eigenlijk vind ik ze ook niet meer mooi.
|
![]() |
kheb wel hakken...
maar dat is meer omdat ik vrij klein ben (1.60) en mijn broeken dus altijd net ietsje te lang zijn. als ik dan hakken draag passen broeken pcies. maar kheb ze nie elke dag aan..kan er ook nie dagelijks op lopen en shoppen gaat soms... mijn hakken zijn 8cm. draag toch liever gympen ofsoieys |
![]() |
|
Mijn hoogste hakjes zijn een paar naaldhakken van 13 centimeter, kan ik zonder problemen een hele nacht op lopen...
Je loopt trouwes het makkelijkst als je een beetje met je ass schudt Wel grappig trouwes, de jongens hebben het over de lengte van hun geslachtsdeel, wij over de lengte van onze hakken ![]()
|
![]() |
Ik loop nooit op hoge hakken. Dat komt vooral omdat ik nogal brede voeten en een hoge wreef heb, dus de kans om goed zittende schoenen (met hak) te vinden is erg klein. Ik heb er vroeger wel eens mee gelopen maar dat was niet zo'n succes. Aangezien ik niet zo groot ben (1.67m) draag ik meestal schoenen met plateauzolen.
||
Citaat:
ten eerste vind ik hoge hakken maar ![]() en ten tweede voel ik me dan nog groter dan dat ik al ben..... (1.80 ) ![]() |
![]() |
|
Ik ben 1.78, als ik schoenen met hoge hakken draag heb ik echt het gevoel dat ik overal boven uit steek. Ik heb wel een paar schoenen met hoge hakken (ongeveer 10 cm ofzo), maar die doe ik echt maar heel zelden aan.
En dansen met hakken vind ik sowieso niks, ook al was ik klein, dan zou ik het nog niet doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en idd...je moet er op leren lopen...als je ze voor het eerst aandoet doe ze niet aan als je uit gaat want dat overleven je voeten niet...maar probeer het eens een kort dagje op school of als je thuis bent ofzo... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(niet dat ik ook maar dood gevonden zou willen worden in die schoenen die zij aanheeft op de foto's) |
![]() |
|
ik vind hakken knap onhandig.. heb ook wel een paar,maar heb ze eigenlijk nooit aan of ik moet maar heel eventjes weggaan ofzo ..... maar ik moet er echt niet een middag mee de stad in gaan of gaan stappen met die dingen want dan heb ik super last van mn voeten...
zal er wel aan liggen dat het moet wennen ofzo,maar bij mij moeten schoenen in 1 keer goed zitten en wil ik niet eerst steeds met last van mn voeten rondlopen enzo... wel iritant trouwens... ben op zoek naar een paar schoenen en ik zie ze overal.... alleen er zitten hakken aan ![]() ![]()
|
Ik draag echt nooit hakken! Het hoogste is misschien 2 cm ofzo..
Ik ben zelf al ongeveer 1.82m dus ik stijg sowieso al boven iedereen uit.. Met hakken helemaal.. En bovendien heb ik nogal een zwakke rug, dus lijkt het me geen goed idee. En het is gewoon niks voor mij ![]() Doe mij maar lekkere gympen/skateschoenen ofzo.
|
pijn lijden
eelt kweken ik draag als ik uitga soms hoge hakken ( 9,5) maar meestal gypjes ( ik wil gewoon lekker los kunnen) ik voel NIETS van mijn hakken want ik heb een ontzettend hoge pijngrens. pas als ik ze UITDOE dan...gaat het zwellen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Welke Schoenen? Breakdown | 65 | 16-04-2011 21:45 | |
Lifestyle |
Hoge hakken LoveGirl212 | 10 | 01-02-2005 16:34 | |
Lifestyle |