Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2004, 07:42
deduif
deduif is offline
Allow mensen,

ik ben dit jaar op vakantie geweest naar Limburg en dat is egt niet zo saai als t lijkt. We zaten vlakbij t 3landenpunt dus je er werden tig talen gesproken ofsow; Nederlands, Duits, Frans, Limburgs dialect, Limburgs/Frans dialect, Limburgs/Duits dialect, Limburgs/Nederlands dialect ( niet te volgen! ), en daar sta je dan als Nederlander...

Maarja, als jij ook in Limburg bent geweest zeg dan ff in welke plaats... das leuk...

Owja, ik zat in Epen, op camping t Zinkviooltje (Stinkriooltje haha, nej geintjuh)

DeDuif
Oud 14-08-2004, 07:44
Miracle
Miracle is offline
Europa. ->
Oud 14-08-2004, 10:05
deduif
deduif is offline
Egt waar? Ik ben op zo'n punt geweest met zo'n paal in de grond met NL, B en D, maar ik zag ook n weg in Vaals en die heette Viergrenzenweg... Ik snapte t al niet
Oud 14-08-2004, 10:17
tinysha
tinysha is offline
ik ben in limburg geweest!
(duh ik woon er )
haha ik ben ook al eens naar het 4 landen punt geweest...vond het eigenijk best saai,,meer iets voor kleine kinderen zeg maar met die speeltuintjes enzo...
maarja,pff uhm ben op zoveel plaatsen in limburg geweest...maar vooral in maastricht,daar ben ik elke dag
Oud 14-08-2004, 10:46
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
tinysha schreef op 14-08-2004 @ 11:17 :
haha ik ben ook al eens naar het 4 landen punt geweest...vond het eigenijk best saai,,meer iets voor kleine kinderen zeg maar met die speeltuintjes enzo...
Zijn er opeens 4 landen , ik dacht alleen Nederland, België en Duitsland .

Ontoppic: Ik ben deze vakantie naar Epen geweest, 3 dagen - op doorreis - en dat was wel leuk.

Naar 't Zinkviooltje ben ik afgelopen Mei-vakantie geweest met schoolkamp, toen was d'r echt niets aan .
Oud 14-08-2004, 10:48
deduif
deduif is offline
Ja ik ben ook in Maastricht geweest, maaruh... ik kon nergens een PIN-automaat vinden...

Owja en voor de rest vint ik t leuk dat al die straatnamen ook in t dialect op de bordjes staan.

Adië
Oud 14-08-2004, 10:50
deduif
deduif is offline
En nej, t Zinkviooltje is niet veel bijzonders, maar als je op t hoogste punt gaat staan met je fiets dan kan je zonder te trappen in 1 keer naar de Geul (dat riviertje dus) rijden (of er IN rijden )

Niet dat je daar n vakantie mee kan vullen maarja er was voor de rest in de omgeving n hoop te doen (Valkenier, Steinerbos, Spa, Aachen)
Oud 14-08-2004, 13:37
Northern Lights
Northern Lights is offline
mja ik woon in Maastricht ben er wel s geweest, maar echt speciaal is t voor mij niet qua natuur e.d.
Oud 14-08-2004, 13:47
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
thom green schreef op 14-08-2004 @ 08:57 :
Je hebt niet goed opgelet, anders had je wel geweten dat het een 4-landenpunt is daar. Kijk maar eens op deze site: morisnet en het is echt waar, niet bedacht, ik ben zelf in de musea en dergelijke daar geweest.
Even mieren:

Ik ben half-limburgs, en ik dacht altijd dat het een drielandenpunt was. Ik heb op die site gekeken, en het was inderdaad ooit een vierlandenpunt. Jij zegt echter dat het een vierlandenpunt is. Jouw link zegt het volgende: Ruim honderd jaar lang heeft Neutraal Moresnet bestaan. Het lag in de vorm van een taartpunt ten zuiden van het huidige drielandenpunt bij Vaals.

Dank u.

ontopic: Limburg is mooi! Ik kan het me niet als vakantiebestemming voorstellen...maar ja, dat heb je als je daar familie hebt
Oud 14-08-2004, 19:16
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik woon in Limburg zelfs.

In Maastricht, de gezelligste stad van Nederland.
Oud 14-08-2004, 21:00
Verwijderd
ik ben er best vaak geweest, maar erg boeiend is het er niet.. alleen die klim al
Oud 15-08-2004, 12:19
Northern Lights
Northern Lights is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 14-08-2004 @ 20:16 :
Ik woon in Limburg zelfs.

In Maastricht, de gezelligste stad van Nederland.
heb jou laatst in de celebration gezien
Oud 16-08-2004, 19:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Northern Lights schreef op 15-08-2004 @ 13:19 :
heb jou laatst in de celebration gezien
Kan kloppen, daar ben ik heel vaak op zaterdag te vinden

Leuke nickname, doet me denken aan een goed trance nummer van een paar jaar geleden.

[/offtopicmode uit]
Oud 17-08-2004, 16:02
HybridTheory
HybridTheory is offline
Ik kom net terug uit Limburg
Schin op Geul om precies te zijn
Dat was echt al de 6e of 7e keer ofzo maar het blijft leuk
Oud 17-08-2004, 21:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
HybridTheory schreef op 17-08-2004 @ 17:02 :
Ik kom net terug uit Limburg
Schin op Geul om precies te zijn
Dat was echt al de 6e of 7e keer ofzo maar het blijft leuk
De Keutel... ehehm Keutenberg!
Oud 19-08-2004, 07:33
deduif
deduif is offline
Ja ik Schin op Geul ben ik ook geweest, daar was zo'n markt , ennuh, Limburg mag dan misschien niet veel bijzonders zijn, 't is altijd beter dan het uitzicht wat ik nu heb in de randstad: Een appartementencomplex voor 55+'ers, een rijtje huizen met rood/oranje dakpannen, 2 superhoge bomen en verder nix ik krijg opeens het stille verlangen om weer naar school te gaan

*gaat in een hoekje zitten tot het stille verlangen is verdwenen*
Oud 19-08-2004, 21:17
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
deduif schreef op 19-08-2004 @ 08:33 :
Ja ik Schin op Geul ben ik ook geweest, daar was zo'n markt , ennuh, Limburg mag dan misschien niet veel bijzonders zijn, 't is altijd beter dan het uitzicht wat ik nu heb in de randstad: Een appartementencomplex voor 55+'ers, een rijtje huizen met rood/oranje dakpannen, 2 superhoge bomen en verder nix ik krijg opeens het stille verlangen om weer naar school te gaan

*gaat in een hoekje zitten tot het stille verlangen is verdwenen*
die avondmarkt van zaterdag 7 augustus??
Oud 19-08-2004, 21:44
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
deduif schreef op 19-08-2004 @ 08:33 :
ennuh, Limburg mag dan misschien niet veel bijzonders zijn, 't is altijd beter dan het uitzicht wat ik nu heb in de randstad
DUH!
Oud 21-08-2004, 22:48
thunder110
thunder110 is offline
We hebben een vakantiehuisje in Hoog-Vaals, ben ik afgelopen mei ofzo nog geweest. En ook naar het drielandenpunt. En in het doolhof, waar ik na een tijdje best wel chagrijnig werd, .
Oud 29-08-2004, 18:18
rare kwast
rare kwast is offline
2 jaar terug was ik naar valkenburg (den driesch) toch
en zijn we via maatricht naar belgie gevaren.....

Regels voor berichten