Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2002, 14:53
Verwijderd
Een vriendin van mij heeft echt een foute vriend. Tenminste een vriend kan je hem eigenlijk niet noemen. Hij houdt haar eigenlijk aan het lijntje. Daarnaast heeft ze die jongen via internet ontmoet, maar hij komt altijd met een smoes waarom hij niet wil afspreken. Dan heeft hij problemem en dan heeft hij weer de smoes dat hij nog niet toe is aan een relatie. Maar ondertussen zegt hij wel dat hij van haar houdt en stuurt hij haar cadeautjes.
Het is niet dat ik jaloers ben op die jongen ofzo, omdat hij met haar omgaat. Maar ik zie gewoon dat die vriendin van mij eraan kapot gaat. Kapot gaan is een groot woord, maar ze weet niet echt wat ze met de situatie aanmoet. Volgens mij is die jongen de boel aan het flashen.
Wat moet ik doen? Moet ik zeggen dat ik die gozer niet geschikt voor haar vind. Of moet ik me helemaal niet met de situatie bemoeien. Terwijl ze soms wel om advies komt vragen. Ik wil eigenlijk zeggen dat ze die jongen maar moet vergeten, maar dat vind ik ook weer zo lullig. Moet ze er zelf maar achterkomen dat hij niks voor haar is?
Ik weet echt niet wat ik moet doen...
Wat zouden jullie doen in zo'n soort situatie???
(btw, heb ik ook al verteld dat hij laatst een nachtje in de bak heeft gezeten? )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2002, 15:11
dopehead
dopehead is offline
nachtje in de bak zitten is dat erg ofzo???????????????? shit hey jij bent raar
als je graffiti schrijft en je word opgepakt en wijgert ook maar 1woord uit te brengen houden ze je 2dagen vast en word je weer op straat gegooidd....das veeeeeeel beter dan boete betalen dus.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 17:42
Verwijderd
Citaat:
dopehead schreef:
nachtje in de bak zitten is dat erg ofzo????????????????
ja, ik vind dat best wel schokkend...

[Dit bericht is aangepast door bertbart (07-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 17:48
chanel
chanel is offline
hey bertbart

Nou.. euhm.. ik kan me voorstellen dat als IK een 'vriend' had en een vriendin, en die vriendin vind dat die 'vriend' mij aan t lijntje houd en zo', en dat zou zeggen, ZOU het heel verkeerd en jaloers over kunnen komen. Ik het ligt denk ik aan de persoon en hoe je bevriend met r bent hoe ze zo'n advies zou opvatten, en wat ze er daadwerkelijk mee doet. Ik denk dat zo'n vriendschap tussen die twee(of relatie) (kon het er niet goed uit opmaken) pas weggaat of overgaat als hij een x iets fouts doet, of als er ruzie is (geweest) de meeste relaties (en helemaal als er eentje aan t lijntje wordt gehouden) (de een geeft dus meer om de ander, dan de gene die alles wel makkelijk vind) Ik ken precies zo'n geval op onze school.. hij zoent zowat alle meisjes uit de eerste en tweede, het is al zóó vaak uitgeweest.. maar dat meisje is zo blind als een kip voor hem!Ze huilt zowat elke les die ik met haar heb.. en al dr vriendinnen hebben al gezegd dat hij verkeerd is..

ik denk zelf dat t allemaal niet zo makkelijk is als t lijkt.
Ik zou t zelf als een opmerking zeggen.. en vooral erbij vermelden dat t alleen jou beeld van de situatie is, en je het beste met haar voor hebt, want als je gelijk hebt komt t toch wel een x boven water

-x- Chanel
Oud 07-02-2002, 17:55
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ik ben het voor een groot deel met chanel eens, maar ik vind dat als zijn je advies vraagt, je da zowiezo mag zeggen.

En ik denk da als je het echt wil dat ze het gaat inzien, je het er met der over moet praten. waarschijnlijk vind ze allemaal van niet enzo, maar dan denkt ze er iig nog over na en als niemand haar dat verteld heeft ze ook niks om over na te denken.
Oud 07-02-2002, 18:02
Verwijderd
Ten eerste het is inderdaad voor mij ook niet duidelijk of die twee een relatie of een vriendschap hebben. Ze spreken elkaar via msn en ze hebben elkaar dus nog nooit gesproken. Dus je kan niet echt spreken van een relatie, hoewel hij wel weet dat ze van hem houdt en meer wil. Hij houdt haar gewoon aan het lijntje...

Citaat:
chanel schreef:
ik denk zelf dat t allemaal niet zo makkelijk is als t lijkt.
Ik zou t zelf als een opmerking zeggen.. en vooral erbij vermelden dat t alleen jou beeld van de situatie is, en je het beste met haar voor hebt, want als je gelijk hebt komt t toch wel een x boven water

-x- Chanel
Maar goed, ik vind het wel een wijs advies van jou. Ik hoop dat ze snel zal inzien dat ze wel beter kan krijgen dan die gozer die haar zo slecht behandeld. Maar ik ben bang dat dat nog wel een hele tijd kan duren. Want de situatie is nu al 2 à 3 maanden zo. En nog steeds blijft ze hoop hebben dat het iets moois wordt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten