Een vriendin van mij heeft echt een foute vriend. Tenminste een vriend kan je hem eigenlijk niet noemen. Hij houdt haar eigenlijk aan het lijntje. Daarnaast heeft ze die jongen via internet ontmoet, maar hij komt altijd met een smoes waarom hij niet wil afspreken. Dan heeft hij problemem en dan heeft hij weer de smoes dat hij nog niet toe is aan een relatie. Maar ondertussen zegt hij wel dat hij van haar houdt en stuurt hij haar cadeautjes.
Het is niet dat ik jaloers ben op die jongen ofzo, omdat hij met haar omgaat. Maar ik zie gewoon dat die vriendin van mij eraan kapot gaat. Kapot gaan is een groot woord, maar ze weet niet echt wat ze met de situatie aanmoet. Volgens mij is die jongen de boel aan het flashen.
Wat moet ik doen? Moet ik zeggen dat ik die gozer niet geschikt voor haar vind. Of moet ik me helemaal niet met de situatie bemoeien. Terwijl ze soms wel om advies komt vragen. Ik wil eigenlijk zeggen dat ze die jongen maar moet vergeten, maar dat vind ik ook weer zo lullig. Moet ze er zelf maar achterkomen dat hij niks voor haar is?
Ik weet echt niet wat ik moet doen...
Wat zouden jullie doen in zo'n soort situatie???
(btw, heb ik ook al verteld dat hij laatst een nachtje in de bak heeft gezeten?

)