Advertentie | |
|
![]() |
|
Zorg er voor dat jij belangrijk wordt in haar leven. Zeg niet steeds dat ie fout is want dan gaat ze dingen verzwijgen. Waarschijnlijk weet zij diep vanbinnen ook dat het fout is maar ze heeft dus voor hem gekozen. Het heeft dus geen zin om op haar in te praten. dus vooral niet doen anders laat ze jou net zo vallen als haar vriendinnen. Heb gewoon lol met haar, wees een echte vriend voor haar. Ze zal uit zichzelf i moeten gaan zien dat ie fout is. En hopelijk gaat ze dan naar jou toe voordat ze echt in de problemen komt.
|
![]() |
|
zorg dat je er voor haar bent. laat wel merken wat je van hem vindt maar hamer er niet te lang op door.
als het echt een foute jongen is zal ze dat zelf ook wel inzien op een gegeven moment, waarschijnlijk ziet ze dit al wel maar wil ze het niet zien. vraag bijvoorbeeld hoe ze de toekomst met zo'n jongen ziet. het samenwonen, trouwen- verhaaltje bijvoorbeeld. (ligt wel ver weg, maar toch) dan zal ze ook wel doorkrijgen dat dat niet (goed) zal gaan werken. Bikkelvrouw. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vind ze me leuk heeft ze interesse? pimeeftink | 61 | 09-07-2012 02:47 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een meisje met een foute vriend... sander-ruiter | 6 | 28-04-2011 10:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Speelt ze met mij, of ben ik te achterdochtig? Dotcom | 24 | 21-01-2005 18:27 | |
Psychologie |
Over wat voor gare dingen denk jij wel eens na? Verwijderd | 50 | 08-11-2002 21:50 | |
Liefde & Relatie |
een foute vriend Verwijderd | 5 | 07-02-2002 18:02 |