Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of het ook een combinatie tussen de masters van twee studies is weet ik niet. http://www.umcutrecht.nl/onderwijs/o...rzoeker-summa/ |
![]() |
||
Citaat:
Edit: Leonoor; je was me net voor. ![]() @Sarah: In Utrecht kun je geloof ik hetzelfde doen, totaal andere vakken (of vakken met extra diepgang in een bepaald onderwerp) volgen naast je studie. Leiden heeft dit bijvoorbeeld een stuk minder. Laatst gewijzigd op 25-08-2007 om 19:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarnaast is het niet alleen voor BMW studenten, maar staat het open voor studenten met een bachelor met een bio-medische achtergrond. Overigens.. ik kan je ook aanraden om even te wachten. Zeker in het begin zijn zoveel dingen nog betrekkelijk nieuw en studeren aan een uni en anders dan aan het vwo (je zal er hoogwaarschijnlijk meer tijd in moeten stoppen). Ook kan ik me voorstellen dat je bij een verening of andere organisatie zou willen en twee studies én een vereniging is wel wat veel om mee te beginnen. Btw, het is wel even handig om te kijken bij welke GNK opleiding je je aanmeldt. In Utrecht beginnen ze in het 3e jaar al met co-schappen, in de meeste andere steden is dat wat later waardoor je wat meer tijd voor een 2e bachelor hebt. Laatst gewijzigd op 26-08-2007 om 12:54. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
twijfel tussen twee studies Verwijderd | 11 | 16-06-2010 14:07 | |
Studeren |
Twee studies hbo/wo fallen_angel88 | 11 | 18-04-2007 18:06 | |
Algemene schoolzaken |
Twee studies combineren? ikleef | 22 | 13-08-2004 23:08 | |
Algemene schoolzaken |
Kosten bij twee studies Verwijderd | 32 | 07-11-2003 13:37 | |
Algemene schoolzaken |
Twee studies in verschillende steden doen Ik ben de Walrus! | 7 | 05-01-2003 11:56 | |
Algemene schoolzaken |
twee studies tegelijk Requiem II | 5 | 12-03-2002 08:34 |