Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe dan ook: ik kan moeilijk kiezen tussen beide opleidingen. Ik heb me ingeschreven voor sociologie en ben blij met die keus. Het liefst zou ik bepaalde vakken (de taalvakken) bij Engels volgen in m'n vrije tijd, maar ik weet niet in hoeverre dat mogelijk is. Ik heb begrepen dat dat zo simpel nog niet ligt. Aangezien ik Engels toch echt niet helemaal wil laten vallen ben ik aan het onderzoeken wat de mogelijkheden zijn. De studieadviseur van sociologie noemde daarbij de mogelijkheid twee studies tegelijkertijd te volgen. Dus vandaar dat ik wil weten hoeveel zoiets van je vergt. Aan mijn motivatie zal het in ieder geval niet liggen. |
![]() |
||
Citaat:
Persoonlijk vond ik het begin qua hoeveelheid stof en manier van werken vies tegenvallen. Daar heb ik nu geen last meer van, omdat ik inmiddels door heb hoe alles in elkaar steekt. Natuurlijk geldt dit niet voor iedereen, maar als ik mijn mening moet geven: begin eerst met 1 studie en kijk vervolgens hoe alles gaat en of je er nog een tweede bij wilt nemen.
||
![]() |
Citaat:
Ik was even zo vrij om de website die in je profiel staat te bekijken ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zei trouwens dat je ongetwijfeld wel gemotiveerd bent en erg intelligent, maar mijn ervaring is (dat had ik erbij moeten zetten waarschijnlijk, maar daar had ik even geen tijd voor) dat wanneer erg intelligente, gemotiveerde mensen hun jaar opnieuw moeten doen (middelbaar, hogeschool of unief) het gewoon is omdat ze 'het' onderschat hebben qua werkhoeveelheid. "ik ben slim, ik wil hier echt in slagen, dus zal het wel lukken. het is me al elke keer gelukt zonder een bal te doen, dan zal het nu ook wel lukken met een minimum aan inspanningen." volgens mij is het gewoon beter als je nu gewoon het één gaat doen (sociologie geloof ik), een jaartje zien hoe het loopt, het studentenleven leren kennen, kijken hoe je alles moet aanpakken, en dàn eventueel je tweede jaar sociologie combineren met je eerste jaar engelse dinges. nogmaals mijn excuses voor mijn eerdere reactie... xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mooie film!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Studies combineren is niet geheel onmogelijk (tenminste, zoals het er voor mij nu uit ziet niet, de praktijk moet nog uitwijzen of het ook echt zo is ![]() ![]() De tip van 'kijk het eerst een jaar aan' vind ik op zich wel nuttig. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studies: alfa, bèta, dubbele studies, theater... Livestyle | 13 | 23-04-2013 19:53 | |
Studeren |
Twee studies combineren Kayleigh5 | 7 | 01-08-2011 15:45 | |
Studeren |
twee studies tegelijk studeren Verwijderd | 2 | 11-07-2005 05:52 | |
Algemene schoolzaken |
SPH combineren met een andere studie? Balance | 9 | 09-01-2004 22:03 | |
Algemene schoolzaken |
Twee studies tegelijk? Verwijderd | 30 | 30-11-2003 17:17 | |
Algemene schoolzaken |
Twee studies in verschillende steden doen Ik ben de Walrus! | 7 | 05-01-2003 11:56 |