Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Geen idee eigelijk, adopteren denk ik.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Die zin van jou interpreteert anders wat IK zou doen als ik geen kinderen zou kunnen krijgen.. maar laat maar, aangezien het toch geen zin heeft dat te vertellen omdat iedereen toch zijn gelijk moet hebben.... Tegen de tijd dat ik ooit kinderen wil (want daar denk ik geeneens aan) zal er vast wel een medische mogelijkheid zijn gevonden. En anders kies ik een andere mogelijkheid,,,, boeien....dat je t er al over gaat hebben, wanneer je nog geeneens de zin hebt om eraan te beginnen, vind ik al dom.
||
Verwijderd
|
Citaat:
draagmoederschap lijkt me echt niks. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
zie ik persoonlijk niet als aanrader, omdat je dan geheid een kutkind krijgt ikzelf zou me eerst zeer depressief en nutteloos vboelen, lops eervan of ik wel kinderen zou wiullen, wat op dit moment niet bepaald het geval is. maar ik zou me aangetast voelen in mijn vrouwelijkheid, omdat het meesty vrouwelijke van me af is gemomen. op de lange termijn; veel geld uitgeven en blij zijn dat ze me bespaard zijn gebleven |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Nadat mijn ega en ik het verscheidene keren hebben geprobeerd, zijn we naar de dokter gestapt. Uit het medisch onderzoek is gebleken dat wij geen kamerplant kunnen krijgen. Wij hoopten echter dat we middels subsidie via een tuinmanbehandeling toch een kamerplant zouden kunnen krijgen. Zo niet voldoet een zak koekjes natuurlijk ook. Met vriendelijke groet, Fortuynist
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan Een Tweeling | 20 | 21-07-2004 22:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan. Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:43 | |
Liefde & Relatie |
na hoelang zouden jullie ... (vragenlijstje) Verwijderd | 67 | 14-05-2004 18:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |