Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is juist goed, dat er een dag in het jaar is gereserveerd voor de liefde, voor vaders, voor moeders. Vergeet je in het daglijks leven nog wel eens je waardering uit te spreken, maakt deze dagen het makkelijker.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De kerstman heeft niet bestaan, en die denneboom die de meesten wel hebben met kerst, daar zijn ook nog meerdere verhalen over.
De Paashaas, dat is dan toch ook commercieel. Maar ja, als kinderen er blij van worden, wat maakt het uit. Net als met valentijnsdag, er zijn mensen die er heel blij van worden, wanneer zij een kado krijgen van hun liefje, daar is niets mis mee overigens. Ja in principe is het een overbodige dag omdat je toch elke dag van het jaar vanelkaar moet houden. Niet ineens extra veel omdat het valentijnsdag is...
|
![]() |
ja inderdaad pure commercie.
alsof er maar één dag in het jaar is dat je blijk mag geven van je liefde... het is zo zielig als je het hele jaar nooit cadeautjes of kaartjes van je vriend(in) krijgt, en dan met valentijn wel
|
![]() |
jahh.. tuuurljk is het commercie, want al die cadeauwinkels en de bruna ensoww die verdienen er goud geld aan..!! al die kaartjes en fotolijstjes enz enz... arww... egt TE erg.. en trouwens.. liefde moet je niet alleen 14 feb vieren, maar ALTIJD
|
![]() |
ja maar er is wel altijd geld en veel geld mee gemoeid, kijk en dat is niet zo leuk...
je kan toch op elke willekeurige dag de liefde betuigen aan je vriend/vriendin/ vrouw man....... dat hoeft toch niet speciaal op deze dag.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar wat ik me afvraag is of men het verschil doorheeft tussen Valentijnsdag, Moederdag, Vaderdag, Dierendag enz., enz. enerzijds, en Sinterklaas anderzijds. Achter Sinterklaas steekt een authentieke heilige, te weten bisschop Nicolaas van Myra (uit de 3e-4e eeuw na Chr.). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je het objectief bekijkt is het een groot meeloopfeest, maar zo kun je bijna alle feesten wel gaan afkraken, en dan heb je ineens een stuk minder lol zie het maar net als carnaval: iedereen doet gek, en iedereen doet mee
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Er was ook een Sint Valentijn hoor.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
interesseert me geen reet wat iedereen van valentijn denkt, ik heb me keigoed geamuseerd vandaag, ben gaan uit eten met m'n lover en m'n lovers best friend + hare boyfriend, en daarna nog met z'n allen een pint gaan drinken, en da was coooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllll lllllllllllll
heb een geweldige dag achter de rug en dat pakt niemand me nog af. punt amen en uit. *blue* (wie wel wat aan valentijn vindt: geniet er dan ook dubbel en dik van, wie er niks aan vindt: have it your way.) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Gnoebelisme (Ieder zijn eigen God) Valentijn | 6 | 19-11-2004 16:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Schoolkrantstukje: is valentijnsdag leuk? Vogelvrij | 11 | 30-01-2004 13:26 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd? Dan betalen... de abt van sion | 65 | 16-03-2002 12:04 |