Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2004, 22:40
Black-X
Black-X is offline
Ik heb nu sinds een maand een vriendin en echt zoenen, dus met tong doen we niet echt vaak wel kusjes enzow..

Maar zijn wij een uitzondering of is dit normaal..?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 22:57
_Moby_
_Moby_ is offline
dat jullie zoenen is vrij normaal lijkt me zo Hoeveel is bij elk stel anders..

maar ik vind dat als je een nickname aanmaakt op dit forum, je wel je echte leeftijd moet invullen...
Oud 13-09-2004, 23:46
sovjet-pinguin
sovjet-pinguin is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 13-09-2004 @ 23:57 :
maar ik vind dat als je een nickname aanmaakt op dit forum, je wel je echte leeftijd moet invullen...
heel mooi gezegd

jongen, zoenen met tong is heel normaal. als je wannabe-volwassen leeftijd bereikt dan zul je al snel merken dat er in de discotheek of in een cafe heel vaak 'met tong' wordt gezoend, vooral als je voor de eerste keer met een meisje aant zoenen bent.
maar als je afscheid neemt van elkaar of elkaar begroet of bij sommige andere gelegenheden geef je gewoon elkaar een kus op je mond en loop je gewoon weer vrolijk verder, dat is ook heel gewoon . het hangt van de sithuatie af, en dat moet je goed met je vriendin bespreken, hoe vaak je met de tong zoent en hoe vaak gewoon ene zoentje geeft. Succes
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 06:48
snoopy
snoopy is offline
volgens mij bedoelt hij dat ze juist niet zo vaak met tong zoenen, toch?

Als dat het geval is: dat hebben wij ook. We knuffelen wel vaak en geven elkaar dan gewonen kussen op de mond, maar echt tongzoenen doen we vaak alleen tijdens de seks. Maar ja... wat wil je ook... tis ook heel opwindend
Oud 14-09-2004, 07:02
Black-X
Black-X is offline
Misschien heb ik vraag beetje ongelukkig gestelt maar ben gewoon 18 hoor

Maar dis gewoon langere relatie van me en bij vorige was het dus vaak tongzoenen enzo en in het begin ook maar gewoon minder en dacht dat ik misschien iets fout deed ofzow..

Maar tis bij ons beetje zelfde verhaal als bij snoopy...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 09:06
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Black-X schreef op 14-09-2004 @ 08:02 :
Misschien heb ik vraag beetje ongelukkig gestelt maar ben gewoon 18 hoor

Maar dis gewoon langere relatie van me en bij vorige was het dus vaak tongzoenen enzo en in het begin ook maar gewoon minder en dacht dat ik misschien iets fout deed ofzow..

Maar tis bij ons beetje zelfde verhaal als bij snoopy...
Ik denk dat zoenen in je eerdere relatie(s) nog nieuw was en dat je het aan het ontdekken was ed. Misschien is het nu wel heel "normaal" geworden. Sowieso is er niks mis met tegen je meisje zeggen dat je graag en vaker zoent - integendeel. (:
Oud 14-09-2004, 09:19
stuivertje
stuivertje is offline
Citaat:
snoopy schreef op 14-09-2004 @ 07:48 :

Als dat het geval is: dat hebben wij ook. We knuffelen wel vaak en geven elkaar dan gewonen kussen op de mond, maar echt tongzoenen doen we vaak alleen tijdens de seks. Maar ja... wat wil je ook... tis ook heel opwindend
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 10:07
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Black-X schreef op 13-09-2004 @ 23:40 :
Ik heb nu sinds een maand een vriendin en echt zoenen, dus met tong doen we niet echt vaak wel kusjes enzow..

Maar zijn wij een uitzondering of is dit normaal..?
langere relatie
Oud 14-09-2004, 10:11
mara18
mara18 is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 13-09-2004 @ 23:57 :

Waarom zou dit zijn echte leeftijd niet kunnen zijn?

on topic: of het normaal is weet ik niet, maar in ieder geval bij mij net zo
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 10:26
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hmm ik heb weleens het idee dat ik en mijn vriend maar rare zijn Meestal geven we elkaar gewoon kusjes, of 'bekken' maar dan dus zonder tong en dan af en toe heel zachtjes op elkaars lip bijten/sabbelen..Of een beetje 'teasen' met je tong (heel snel elkaars tong 'aantikken' of als je het probeert over te doen lopen naar een tongzoen, de ander z'n tanden (even) op elkaar houd.. )
Echt tongzoenen (wat een ziekelijk woord) doen we wel, maar niet gigantisch veel, idd zoals snoopy zei wel bij sex etc. Maar niet dat we op straat bijv. met regelmaat aan het worstelen zijn.. het is bij ons idem afhankelijk van de situatie.. maar houden het dus meestal bij kusjes
Oud 14-09-2004, 10:27
Verwijderd
Hey, ik had dit ook, gewoon kusjes en dan soms eventjes tong erbij.... niks mis mee.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 10:42
Snuitermans
Snuitermans is offline
Jullie zijn een uitzondering, iedereen tongzoent namelijk constant en geeft elkander nooit eens een lieflijk bedoeld kusje.
Oud 14-09-2004, 10:46
liefmeisje18
liefmeisje18 is offline
waar gaat dit over zeg?
heb je voor het eerst gezoend ofzo..w00t!

ben je nou een kerel of niet.. je bent een schande voor het mannelijke geslacht..

gelukkig ben ik een meisje
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 13:59
Carrera
Carrera is offline
pff niet flauw doen zeg,
er zijn geen domme vragen alleen maar domme antwden....
Dit forum dient om vragen te stellen!

Bij mij en mijn (ex)vriend kussen zo doen we bijna nooit - ja behalve in de nek dan meestal tongen we als we kussen - en dat kan vrij lang duren bij ons
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 15:26
Verwijderd
Citaat:
liefmeisje18 schreef op 14-09-2004 @ 11:46 :
waar gaat dit over zeg?
heb je voor het eerst gezoend ofzo..w00t!

ben je nou een kerel of niet.. je bent een schande voor het mannelijke geslacht..

gelukkig ben ik een meisje
doe niet zo dom mens
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 15:51
bellleblaas
bellleblaas is offline
kusjes geven is schattig
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 16:41
Verwijderd
Ik denk dat jullie een beetje een uitzondering zijn en dat het óók normaal is. En ik denk dat het niet boeit zo lang jullie er maar allebei blij mee zijn
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 20:07
filia dei
filia dei is offline
Ik heb nog nooit getongt. En wel vriendjes en de kans gehad. Maar 't idee vind ik gewoon niet prettig.
Net of er een naaktslak in je mond rondspartelt...

... misschien moet ik in therapie gaan...
Oud 14-09-2004, 20:49
Verwijderd
hoe vaak zoenen?

zo vaak mogelijk
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 20:52
Verwijderd
Nee, niet normaal.

Meer zoenen, anders hoor je er niet bij.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 21:22
evanescence
evanescence is offline
mja 'tongen' doen wij ook niet zo heel vaak....als we 1 dag bij elkaar zijn, doen we dat niet super veel want bij ons loopt het vaak uit op een vrijpartij....wij doen wel veel kusjes geven
Oud 14-09-2004, 21:22
Verwijderd
Is er een standaard dan? Mag je gemiddeld als blonde meid van 17 maar tussen de 14 en 245 keer per dag zoenen?
Zucht.

Zo vaak als je wilt. De een vind kleine, snelle zoentjes fijn, de ander lang, diepe tongzoenen. De een houd van lipbijten, de ander van zachtjes op puntje van tong sabbelen.

Ikzelf ben erg aanhangelijk; knuffelen, zoenen, alles vaak en veel.
Ik zou niet weten waarom je je zou moeten laten stoppen.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 07:26
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Mijn vriendin en ik zoenen ook niet vaak met de tong, wel vaak gewoon normale kusjes op de lippen en andere plekjes. Tongzoenen vind ik ook meer wat extra's wat je niet constant hoeft te doen.
Oud 15-09-2004, 12:24
Silvie
Silvie is offline
Ik zoende met mijn vriend (nu ex) in het begin best vaak, maar naarmate we wat langer een relatie hadden werd dat wat minder. Ik hoefde toen heus niet 24 uur per dag aan elkaar te zitten ofzo. Gewoon samen zijn vond ik al fijn. Maar dat 'minder zoenen' kreeg ik na 10 maanden ofzo.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 15:24
scharminkel
scharminkel is offline
Citaat:
filia dei schreef op 14-09-2004 @ 21:07 :
Ik heb nog nooit getongt. En wel vriendjes en de kans gehad. Maar 't idee vind ik gewoon niet prettig.
Net of er een naaktslak in je mond rondspartelt...

... misschien moet ik in therapie gaan...

misschien wel...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 15:45
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 14-09-2004 @ 11:26 :
Hmm ik heb weleens het idee dat ik en mijn vriend maar rare zijn Meestal geven we elkaar gewoon kusjes, of 'bekken' maar dan dus zonder tong en dan af en toe heel zachtjes op elkaars lip bijten/sabbelen..Of een beetje 'teasen' met je tong (heel snel elkaars tong 'aantikken' of als je het probeert over te doen lopen naar een tongzoen, de ander z'n tanden (even) op elkaar houd.. )
Echt tongzoenen (wat een ziekelijk woord) doen we wel, maar niet gigantisch veel, idd zoals snoopy zei wel bij sex etc. Maar niet dat we op straat bijv. met regelmaat aan het worstelen zijn.. het is bij ons idem afhankelijk van de situatie.. maar houden het dus meestal bij kusjes
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 16:34
Verwijderd
Ik zoen mijn vriend ook meer met alleen maar kusjes op de monden dan echt tongen. Gewoon omdat we elkaar ook vaak op school zien en je dan eigenlijk niet uitgebreid gaat staan tongzoenen. Ik vind ook tongzoenen wel een beetje iets speciaals.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 19:25
Sprinkle
Sprinkle is offline
Iedereen doet het anders, de een zoent nooit met tong als ze een vaste relatie hebben, de ander alleen maar en weer een ander wisselt het af. Als jij het prettig vindt, wat doet het er dan toe of andere het wel of niet normaal vinden.

Regels voor berichten