Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dan krijg je gewoon hetzelfde effect als je een bericht wil posten, maar tijdens het typen van dat bericht iemand anders de 500e post maakte |
![]() |
|
Als je alleen het multiquote knopje zou kunnen laten blijven staan is het probleem al opgelost. Daar kan iemand namelijk niet mee posten, maar de informatie die je quote wordt wel opgeslagen. Het zou wel erg fijn zijn als zoiets mogelijk was.
|
Dat is niet helemaal waar, als je berichten selecteert in een topic en daarna in een ander topic reageert vraagt hij of je de eerder geselecteerde berichten wilt quoten.
![]() Maar goed, multiquote knopje laten staan kan ook niet eenvoudig dus helaas.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Er is een trucje ontdekt om te kunnen quoten uit een gesloten topic, als je het echt zo graag wilt. Moet je weten welk topicnummer het is (het nummer na t= in de link) en dan kan je dmv het aanpassen van de link uit een gesloten topic quoten.
Beetje een omweg, maar goed.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik begrijp dat het niet kan (behalve op de manier die DP zegt) dus heeft het ook weinig zin om er verder over te discussiëren lijkt mij. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Some trees flourish, others saai, some cattle grow strong, others taken by wolvs#1601 Spoiler-Dude | 500 | 03-02-2012 18:14 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #86, deel 3 Uice | 334 | 04-07-2011 10:30 | |
De Kantine |
Saaisbestek #1352 Verwijderd | 500 | 31-03-2011 17:08 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #81 nr. 2 Mr.Mark | 363 | 03-01-2011 18:58 | |
Beleidszaken |
Gesloten topics quoten Verwijderd | 54 | 24-04-2006 17:21 | |
Beleidszaken |
[muziek] slotje na 250 posts cha0s | 10 | 15-03-2004 08:18 |