Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2002, 19:12
sweetgoth
sweetgoth is offline
jah nu heb k duz een mini probleempje!
k ben verliefd!
heb diegene nog niet vaak gezien maar voor mij was het liefde op t eerste gezicht!
hij weet er alleen nix vanaf en k durf het m niet te vertellen!
jah neestal ben k niet verlegen ofzo..
maar ben gewoon bang om afgewezen te worde
maar oke heeft iemand een tip?!
-xxxxxxxx-
gizmo
Oud 17-02-2002, 19:41
sweetgoth
sweetgoth is offline
helemaal geen tips

jammer

-xxxx-
gizzz
Oud 17-02-2002, 19:57
clubje
clubje is offline
Ik ben in m'n leven al zo'n 6 x verliefd geweest en ik heb het nog nooit in m'n leven verteld.
Ik sta er soms versteld van als ik rondkijk, het lijkt de normaalste zaak van de wereld, dat als je verliefd bent dat dan ook gewoon laat blijken, da's toch normaal?
Waarom kan dat dan voor mij niet normaal zijn...

hate myself.
Oud 17-02-2002, 20:17
Buffy
Buffy is offline
Citaat:
sweetgoth schreef:
hij weet er alleen nix vanaf en k durf het m niet te vertellen!
jah neestal ben k niet verlegen ofzo..
maar ben gewoon bang om afgewezen te worde
maar oke heeft iemand een tip?!
-xxxxxxxx-
gizmo
ik ben sinds een tijdje echt hopeloos verlief op een van mijn beste vrienden; en ik wilde het hem perse vertellen. ik was aan de ene kant bang dat hij zich meteen ging afkeren van mij; maar hij vond het juist geweldig om te horen! hij weet nog niet of hij 'iets' met mij wil beginnen(hij vindt mij namelijk ook leuk), want hij is bang dat alles gaat veranderen zodra het op nix uitloopt. ik heb daar ook goed over nagedacht en toch wil ik het proberen, maar niet eerder dan dat hij het ook echt wil. maar ik zou het echt gaan zeggen; want nee heb je en ja kun je krijgen!

suc6, liefs Buffy
Oud 17-02-2002, 20:17
Jozzy
Jozzy is offline
Clubje --> Dat had ik tot nu toe ook altijd, maar eigenlijk begon het me van binnen op te vreten (het feit dat ik homo ben maakt het er allemaal natuurlijk niet echt makkelijker op). Ik heb het nu half om half verteld; ik heb een anoniem emailtje gestuurd (zie mijn andere topic "Zou ik dit kunnen versturen?"). Goed, dan weet ik nog niet of hij mij wel leuk vindt (hij weet dus ook niet eens wie ik ben), maar het is een hele opluchting om het zo verteld te hebben. Misschien moet jij dat ook proberen, bij mij hielp het! (behalve op de momenten waarop ik m'n mailbox binnenkom dat er staat dat ik 1 ongelezen bericht heb, maar goed )
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 20:25
***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
ben al 2x in mn leven echt verliefd geweest, nu was ik vorig jaar verliefd op n hele lieve jongen, bleek achteraf dat ie homo is, is nu e hele goeie vriend v me, maareu nu heb ik dus ook n probleem, ben verliefd op iemand die ik wekelijks zie, n vrij oppervlakkige vriend, meestal n conversatie v e paar zinnen en dat is het, maar nu ben ik daar dus staaaaaapelgek op......... weet echt ni meer wat te doen of zegge!! weet ook ni of ie iets voor me voelt, ma als ik zie hoe hij teg eme doet in vergelijking met andere meisjes, concludeer ik daar toch wel uit dat hij ook iets voor mij voelt, ofwel is het gewoon mijn verbeelding die op hol slaat!!!!! kan ook natuurlijk!!
slukes, groetekes,
xELSx
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 20:45
Verwijderd
Ik vertel het altijd als ik iemand leuk vind. Zo ben ik gewoon, bij me vriend ben ik ook hem afgestapt, ja ik vind je eigenlijk wel superleuk (hij was al een vriend van me, maar ik had hem een jaar niet gezien, en de jaren daarvoor had ik steeds dezelfde vriend, dus zag ik hem eigenlijk niet als leuke jongen omdat ik alleen maar oog voor me eigen vriend had) En toen zoende hij me, en toen ben ik bij hem bleven slapen die nacht en sindsdien gaat alles wel goed opzich. Behalve dat ik een lastpak ben

Ze het gewoon tegen hem, recht in zijn gezicht. Vinden sommige nog leuk ook, en dat heb je ten minste een eerlijk antwoord. Of het antwoord is af te lezen van zijn gezicht
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 20:49
Amiah
Amiah is offline
VERTELLEN VOOR HET TE LAAT IS !!!
Ik had ook eens zoiets. Een meisje ut mijn klas. Ik was echt verliefd op haar, maar dat durfde ik niet te vertellen, en toen had ze ineens met een goeie vriend van me. Mijn wereld leek in te storten, maar ik ben er overheen gekomen.
Wijze les: GEWOON VERTELLEN VOOR HET TE LAAT IS
Oud 17-02-2002, 21:15
xxxemmyxxx
xxxemmyxxx is offline
ooh god vertel het alsjeblieft gewoon! ik weet hoe moeilijk het is, maar ik heb zooooo veel spijt dat ik het hem vorig jaar niet verteld heb... achteraf blijkt dus dat hij me toen best leuk vond, maar omdat ik zo verlegen was en steeds voor hem weg liep dacht hij dat ik hem niet leuk vond..

Nu zijn we een jaar verder, er is nooit wat gekomen tussen ons en hij is mij alweer vergeten, ik hem niet en het gaat hardstikke slecht met mij daardoor...

zeg het alsjeblieft voor het te laat is!
nouja, t is maar een tip.. anders krijg je er misschien spijt van
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 21:40
sweetgoth
sweetgoth is offline
thnks
voor jullie tips!
zal er nog eens sterk overnadenken om het gewoon te zeggen!
kissssss for everybody!
bye byezz
-xxxxxx-
gizzzz
Oud 18-02-2002, 12:43
sweetgoth
sweetgoth is offline
eehm t is iemand van het forum!
-xxx-
gizzz
Oud 18-02-2002, 13:36
Verwijderd
Ik durf het dus ook nooit te vertellen
Een keer is een jongen die ik heel leuk vond er wel via een vriendin van mij achter gekomen dat ik hem leuk vond, maar hij vond mij niet leuk
Ik durf het nu dus helemaal niet te vertellen, omdat ik bang ben om afgewezen te worden.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 15:21
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
sweetgoth schreef:
eehm t is iemand van het forum!
-xxx-
gizzz
Wie?

Ik vertel het ook nooit, maar 'ze' hebben het altijd door...(rara hoe kan dat )..maar ik wou dat ik het lef had het te vertellen hoor, dan heb je ook gelijk duidelijkheid. Suxes!

Oud 18-02-2002, 15:44
sweetgoth
sweetgoth is offline
Citaat:
bloem schreef:
Wie?

Ik vertel het ook nooit, maar 'ze' hebben het altijd door...(rara hoe kan dat )..maar ik wou dat ik het lef had het te vertellen hoor, dan heb je ook gelijk duidelijkheid. Suxes!

zou je wel willen weten he
-xxxxxxxx-
gizzz

Oud 19-02-2002, 14:05
Verwijderd
Vertellen, nooit wachten!
Dit leven is al zo kort! Strax is het er voor jou niet meer. Of opeens is hij er niet meer! Je hebt te weinig tijd om alles voor je te houden. Risico's lopen in dit leven doe je altijd. En het is helemaal niet raar om vrliefd te zijn! Neem de kans en als het positief uitpakt ben je vast heel gelukkig! Als het negatief uitpakt voel je je natuurlijk klote, maar alles gaat over! Het is het waard meis!
Maar stel nooit dingen uit, want het leven kan zo opeens over zijn.

3.5 maand geleden is een vriendin van me doodgegaan, aangereden, en zij heeft het ook nooit verteld aan die jongen, maar die bleek haar achteraf ook leuk te hebben gevonden! Door dit ben ik na gaan denken en ik doe en vertel eigenlijk alles wat ik wil..ga het niet meer uitstellen, voor je het weet is het te laat!

Luister ook even "nooit meer een morgen" van Marco Borsato...dan snap je wat ik bedoel!

Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 20:55
Verwijderd
Citaat:
clubje schreef:

hate myself.
IDD durf ik ook nie.

Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 20:56
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Vertellen, nooit wachten!
Dit leven is al zo kort! Strax is het er voor jou niet meer. Of opeens is hij er niet meer! Je hebt te weinig tijd om alles voor je te houden. Risico's lopen in dit leven doe je altijd. En het is helemaal niet raar om vrliefd te zijn! Neem de kans en als het positief uitpakt ben je vast heel gelukkig! Als het negatief uitpakt voel je je natuurlijk klote, maar alles gaat over! Het is het waard meis!
Maar stel nooit dingen uit, want het leven kan zo opeens over zijn.

3.5 maand geleden is een vriendin van me doodgegaan, aangereden, en zij heeft het ook nooit verteld aan die jongen, maar die bleek haar achteraf ook leuk te hebben gevonden! Door dit ben ik na gaan denken en ik doe en vertel eigenlijk alles wat ik wil..ga het niet meer uitstellen, voor je het weet is het te laat!

Luister ook even "nooit meer een morgen" van Marco Borsato...dan snap je wat ik bedoel!

Succes ermee!

Sorry van je vriendin.

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten