Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2002, 19:15
Verwijderd
en ben ook al verliefd op iemand(heel erg veel) maar die is volgens mij hetero en durf tegen niemand te zeggen hoe ik me voel. mijn nicht is ook lesbie en is al uit.
Advertentie
Oud 12-07-2002, 19:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
heb je er al met je nicht over gepraat? zij kan je juist helpen zoals een ander t niet kan (denk k...) vooral omdat je haar kent, en zeker als een goed met d'r kunt opschieten. k zou niet weten wat k in jouw gevval zou doen, k zou t ook niet durven om t te zeggen, bang voor de reacties...
Oud 12-07-2002, 19:23
Verwijderd
kzie me nicht nie zovaak.
Oud 12-07-2002, 20:54
Shadow X
Shadow X is offline
Maar inderdaad, kun je niet met je nicht praten?
Ik weet zeker dat die je begrijpt!
Oud 12-07-2002, 20:54
Verwijderd
bel je nicht op, kan ook.. en hoe reageerde men dan op haar?

Informeer es bij je vrienden hoe ze in het algemeen over homoseksualiteit denken.. peil zo een beetje wat de reacties zullen zijn etc.
Oud 12-07-2002, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
bel je nicht op, kan ook.. en hoe reageerde men dan op haar?
kweetnie hoe ze op haar reageerden want dat ben ik vergeten was ik nog aardig klein
Oud 12-07-2002, 21:21
robijnbeertje
robijnbeertje is offline
val zelf ook op meisjes, maar ben er ook nog niet voor uit,
durf ook niet zo goed.
Oud 13-07-2002, 06:23
TMLWKY
TMLWKY is offline
Ik denk dat je gewoon er voor uit moet komen, gewoon een x zeggen.

En waarom eerst bij je vrienden peilen hoe zij over homoseksualiteit denken? Zodat ze het kan verzwijgen als ze negatief erover zijn?

Als ze jou niet accepteren als lesbisch zijn het je vrienden ook niet.

Grtz,
F
Oud 13-07-2002, 20:23
poecilotheria
poecilotheria is offline
idd gewoon jezelf zijn en eerlijk zijn

als 1 van mijn vrienden zou zeggen dat ie homo was zou ik ff raar kijken maar ik zou hem zekerste weten nooit laten vallen daarom! eerlijkheid waardeer ik het meest!
Oud 13-07-2002, 21:37
martijn1985
martijn1985 is offline
Peil gewoon eens voorzichtig wat mensen in jouw omgeving in het algemeen denken over homosexualiteit. En kies dan 1 iemand uit aan wie je het als eerste wil vertellen, en laat dat dan iemand zijn die er waarschijnlijk wel positief op reageert.
Oud 13-07-2002, 22:21
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Probeer er inderdaad eerst achter te komen hoe jouw vrienden over homoseksualiteit denken en als het goeie vrienden van je zijn dan zullen ze je vast wel accepteren en als ze dat niet doen dan zijn ze je vrienden blijkbaar niet..

Als je dat trouwens nog een te grote stap vind om het aan je vrienden te vertellen dan kan je proberen contact te zoeken op internet met andere meiden om erover te praten. Gewoon stapje voor stapje doen en op een gegeven moment kom je er wel
Oud 13-07-2002, 22:39
alpha
alpha is offline
Hoe weet je dat, wanneer je lesbisch bent?
Ik bedoel, er is een meisje die ik ken waarvan ik soms denk: jeemig als ik lesbisch zou zijn zou ik dat wel met jou willen! Maar betekend dat dat ik lesbisch ben?

Trouwens, een jongen die bij mij in de klas heeft gezeten heeft ook op een dag gewoon verteld dat hij homo was. En niemand die er moeilijk over deed. Hij had daarna een vriend en, dat was natuurlijk wel even raar. Maar men deed niet lullig tegen hem ofzo! Dus ik denk dat als je er gewoon eerlijk over bent, dat dat het beste is.

Je moet niet meteen denken wanneer iemand er raar op reageert dat deze persoon tegen homosexualiteit is. Want het is en blijft in het begin even raar. Je gaat er over het algemeen niet vanuit en dan kan het even raar zijn.
Zoals poecilotheria zei:

als 1 van mijn vrienden zou zeggen dat ie homo was zou ik ff raar kijken maar ik zou hem zekerste weten nooit laten vallen daarom!
Oud 15-07-2002, 21:56
Verwijderd
Citaat:
alpha schreef:
Hoe weet je dat, wanneer je lesbisch bent?
Ik bedoel, er is een meisje die ik ken waarvan ik soms denk: jeemig als ik lesbisch zou zijn zou ik dat wel met jou willen! Maar betekend dat dat ik lesbisch ben?
[/I]
Ik ben gewoon vet in love
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten