Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2004, 09:59
Str0nk
Str0nk is offline
Ik heb er dus 2 x 4 uur ! En het kost me precies 1 uur reisen om er te komen. Treinen vind ik eigk niet zo vervelend en zelfs wel prettig als ik wat te lezen heb maar goed, om voor minder dan 2 uur thuis te komen.... Hoeveel tussenuren hebben jullie ? En wat doen jullie in die tijd ?
Oud 09-09-2004, 14:21
Michel87
Michel87 is offline
Negen ingeroosterde tussenuren. V6 E&M
Vaak twee op een dag. Meestal gaan we naar de supermarkt en dan op een bankje zitten, of we gaan op een bankje voor de school zitten of iets. Het is in ieder geval altidj wel gezellig in tussenuren bij ons.
Oud 09-09-2004, 14:25
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
geen ik had er eerst 6 maar ik heb teken me in die uren in voor KWT
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 14:58
Bloompje
Bloompje is offline
Ik heb dit jaar 8 tussenuren! Echt ontzettend veel, normaal heb ik er maar 2 ofzo. Gelukkig is dit het voorlopige rooster, ze gaan proberen de gaten te vullen.

Meestal ga ik gewoon kletsen met vriendinnen of huiswerk maken of evt voor een werkstuk ofzo de mediatheek in. Als het goed weer is, gaan we naar het bakkertje en dan gaan we in het speeltuintje naast de school zitten.
Oud 09-09-2004, 15:02
Lunae
Lunae is offline
ik heb er 7. wel beetje veel, maar het is altijd wel gezellig, die tussenuren
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 15:06
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik heb dit jaar geen geweldig gewoon... heb ook geen les maar dat is iets anders....

het meeste wat ik volgens het rooster had was 12 tussenuren... das niet echt geweldig... wij gingen altijd beetje hangen enzo...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 15:08
Verwijderd
Ik heb er fucking 11
En 3 keer 8 uur en 2 keer 7.
Leve Havo 5
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 15:11
Verwijderd
Ik heb er 2, geloof ik. Dat zijn dus 2x 45 minuten, en daarbij komen dan nog twee pauzes van 15 minuten. Dus 2 klokuren 'niets' te doen. Mja, ik blijf gewoon rondhangen. 'k Leer wat, of ik ga internetten, in de bieb rondsnuffelen, eten, boek lezen. Wanneer ik naar huis zou gaan, zou ik thuis niet veel anders doen dan wat hier boven staat... Op school heb ik lekker mensen bij me
(Officieel heb ik ook nog 4 x 45 minuten als tussenuur, maar het vak daarna is niet echt noodzakelijk ofzo, legaal wegblijven dus )

Laatst gewijzigd op 09-09-2004 om 15:14.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 15:13
OceanEye
OceanEye is offline
k heb er 6, maar ik kan wel gewoon naar huis id emeeste tussenuren dus das wel relaxed. probleem is alleen dat ik dan nog steeds vaak niet weet wat k moet doen maarja...
Oud 09-09-2004, 15:19
Ndimension
Ndimension is offline
Ik had er geen, maar mijn rooster is heel vlug aangepast wegens bepaalde omstandigheden, daarom heb ik nu 2 tussenuren. Op onze school is het heel relaxed...we hebben 2 zeer fanatieke roostermakers, dus over tussenuren hoef ik niet in te zitten Ik heb dus nooit lange dagen ofzo, altijd wel vrij 's middags
Oud 09-09-2004, 15:49
Miep#1
Miep#1 is offline
6 tussenuren dit jaar, ik ga denk ik maar wat werken in die tijd want anders heb ik zoveel huiswerk. En af en toe natuurlijk een beetje kletsen! Vind het niet handig, zoveel tussenuren maar het schijnt bij mij nog mee te vallen......
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 16:31
xineof
xineof is offline
Ik heb er denk ik een stuk of 4, maar vind dat geen probleem .
Oud 09-09-2004, 17:25
Verwijderd
twaalf ingeroosterde tussenuren. Dat zijn dus ook mijn pauzes. Dus ik houd pauze of ga soms naar huis (pianospelen oid) of ergens huiswerk maken/proefjes doen/ computeren etc en een enkele keer met vrienden naar 't winkelcentrum oid.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:55
Verwijderd
3 tussenuren, en das alleen op lange dagen. Wel fijn opzich. Al verveel ik me dan wel gigantisch, maar das niet zo heel erg.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 18:01
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Ik had er eerst 11, maar dankzij roosterwijzigingen zijn dat er nu 7. Meestal ga ik iets van huiswerk maken of voetballen/basketballen op een pleintje.
Oud 09-09-2004, 18:12
CherryBlossom
CherryBlossom is offline
Ik zit nu pas een weekje in de vierde klas, dus dit jaar heb ik pas voor het eerst tussenuren. Ik heb er drie, en dat vind ik niet zo'n probleem. Ik ga gewoon wat aan een opdracht van beeldende vorming werken, of gewoon wat praten, eten en niksen. En misschien later in het jaar als ik meer te doen heb leren of huiswerk maken, tenminste, dat neem ik me nu voor, waarschijnlijk heb ik er dan niet zoveel zin in.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 18:20
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik heb er 5, maar bij ons op school ben je verplicht in te tekenen voor Kwt van bepaalde vakken. (= keuze werktijd). Minder lessen, en dus verplichte zelfstandige uren.

Vind het niet zo erg, heb je tenminste je hw af als je thuis komt. Al heb ik nu dus 5 tussenuren, en moet ik 7 kwt uren inplannen. Dan ben ik dus later uit, da's dan wel weer minder.
Oud 09-09-2004, 18:26
TIEN
TIEN is offline
k had ervandaag 4! en ook nog 3 achter elkaar... daar zit je dan tot 4uur op school
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 20:53
synclinorium
synclinorium is offline
6 tussen uren en 4 dagen in de week tot 16.00 uur op school
YEAH 5 havo
Oud 09-09-2004, 21:57
Verwijderd
heb dr maar 1
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 22:15
Verwijderd
8 tusseuren, 8 kwt uren, probleem opgelost!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 22:18
Verwijderd
Uhm ik heb er nu 4 geloof ik, in drie dagen andere dagen loop ik stage. Maar ik ben vandaag uit verveling de bieb ingelopen en heb gewoon een rij genomen en dan een plank en dan gewoon een boek bijv. rij 2, bovensteplank en dan het vierde boek van links en dat dan doorlezen. Had vandaag een boek over de verschijnselen van te veel bewegen enz. Zit op een grote school waar ze ook sport opleidingen geven. Was niet echt boeiend, maar wel leuk om te doen. Bij echte verveling. Normaal lig er ergens in het gras te wachten met vrienden tot we weer mogen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 13:57
-::SyrinX-NL::-
-::SyrinX-NL::- is offline
Kep er geen een . Kep sowieso een relaxed rooster: 3x tot het 6e, 2x tot het 5e
Oud 10-09-2004, 18:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb er 4. Op donderdag 2 achter elkaar, plus nog 2 pauzes. Ik zit dan 150 minuten een beetje niets te doen... Maar meestal maak ik dan huiswerk, heb ik thuis minder te doen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 18:10
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Ik heb mijn rooster dermate gepland dat ik zo min mogelijk tussenuren heb.
Oud 10-09-2004, 18:36
freakje
freakje is offline
Vorig jaar had ik 2x 3 tussenuren die ik nuttig spendeerde in de sportzaal (fitness) ofwel naar de bib om wat te studeren of werkjes af te maken.
Oud 10-09-2004, 22:22
moon
moon is offline
nog maar 1 tussenuur vorig jaar waren dat er veel meer. We hebben nu een 1 uur rooster (1 heel uur voor 1 vak) opzich geen vooruitgang, maar het zorgt wel voor minder tussenuren.
Oud 11-09-2004, 10:19
Symphony
Symphony is offline
ik heb er lekker geeneen en bestaat er geen regeling voor zoveel tussenuren dat je dan naar huis mag of iets mag verplaatsen? bij ons geldt de regel van drie tussenuren en dan nog 1 uur les dat je mag gaan
Oud 11-09-2004, 14:57
Verwijderd
2 tussenuren. Wat ik doe? Beetje zitten kletsen, soms wat huiswerk/lezen oid als ik daar zin in heb.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 16:05
Machiavelli
Machiavelli is offline
Nu geen, vorige jaren heb ik echter altijd een stuk of acht tussenuren per week gehad. Afhankelijk van mijn humeur en dat van mijn klasgenoten ging ik lezen, naar huis, ouwehoeren in de aula/kantine of met een aantal klasgenoten naar de stad of de supermarkt met bijbehorend pleintje en grasveldje.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Str0nk schreef op 09-09-2004 @ 10:59 :
Ik heb er dus 2 x 4 uur ! En het kost me precies 1 uur reisen om er te komen. Treinen vind ik eigk niet zo vervelend en zelfs wel prettig als ik wat te lezen heb maar goed, om voor minder dan 2 uur thuis te komen
same here, en aangezien ik die colleges wel moet volgen moet ik wel wachten hopeloos zeg.. Om te de tijd te doden ga ik meestal computeren, Lemmings hehe.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 13:30
ilse
ilse is offline
hebben op dit moment tussenuur.. vanaf kwart over 10 tot kwart over 4....
Oud 13-09-2004, 13:35
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
koekjes schreef op 09-09-2004 @ 23:15 :
8 tusseuren, 8 kwt uren, probleem opgelost!
Was het altijd maar zo makkelijk
Ik heb er ook 8, maar ik heb al 26 vaste uren, dus hoef ik er maar 2 in te vullen om aan mn 30 uur te komen. Met als gevolg dat ik er nog 4 over heb.
Het is wel vermoeiend want ik heb een rooster waar ik elke dag van het 1e tot en met het 8e (= kwart over 4) naar school moet.
Oud 13-09-2004, 15:26
Roxjuh
Roxjuh is offline
ik heb er 9, waarvan 4 op woensdag..
Oud 13-09-2004, 15:35
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Ik heb 10 tussenuren, ben 2x tot het 9de op school, 2x tot het 8ste en 1 keer na het 7de uit.
Moet maar 5 KWT uren per week, heb er aan het einde van het jaar dus ruim 2x zoveel. Kwam vandaag op school, bleek mijn eerste les uit te vallen. 4 Tussenuren, daarna blokuur NL, daarna geschiedenis en dus 9de uur uit
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 15:43
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik heb er officieel 8 en twee kwt uren.
Op maandag, dinsdag heb ik er twee, dan ga ik naar huis. Op woensdag heb ik er twee en ééntje los. Dan ga ik dus ook naar huis. Op donderdag heb ik ééntje en blijf ik op school.
Oud 13-09-2004, 15:53
tja...
tja... is offline
Ik heb elf tussenuren..
Meestal ga ik met wat vriendinnen wat kletsen of eten ofzo, bijna nooit huiswerk maken.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 15:55
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
5 ingeroosterde tussenuren, muziek luisteren
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:44
Erbenda
Erbenda is offline
Maar twee tussenuren....
Wat ik doe? Kletsen (vooral) , beetje huiswerk, internetten, niksen...
Oud 13-09-2004, 17:03
transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik heb 16 ingeroosterde tussenuren.
Wat ik er doe?
Roken, Muziek luisteren, eten, huiswerken en veel kletsen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 19:43
Konijn
Konijn is offline
Ik ga alleen dinsdags en vrijdags naar school, dinsdags heb ik er 3 achter elkaar, en vrijdags 2 achter elkaar.
De rest van de week doe ik in zelfstudie, anders had ik er op woensdag ook nog 2 achter elkaar (en moest ik op maandag en donderdag voor maar één lesuurtje naar school komen).
6 vwo, trouwens.
Oud 15-09-2004, 14:18
hockey_girl
hockey_girl is offline
Ik heb op maandag 1 tussenuur, op woensdag 2 achter elkaar en als ik studie begeleiding heb, op vrijdag ook 1, maar dat valt meestal uit.
Ongeveer 3 tussenuren maar, valt erg mee vind ik.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 14:26
fractuur
fractuur is offline
3. Vorig jaar officieel 8, maar in de praktijk 10. Niet leuk, vooral niet omdat ze achter elkaar zitten, maar er is niets aan te doen. Soms probeerde ik bij andere clusters te gaan zitten zodat ik een week niet naar mijn eigen cluster hoefde en dus een tussenuurtje minder had. Verder: maak het af en toe gezellig ,en ga af en toe werken. Er zijn altijd tussenuren waar iedereen les heeft, behalve jij (dat heb ik dus wel extreem dit jaar ), en dan kan je eigenlijk alleen maar gaan werken.
Oud 15-09-2004, 14:40
steefos
steefos is offline
ik ga altijd naar de stad, voorla rond lunchtijd lekker naar de bakker voor een broodje en anders gewoon kleren inkopen onder schooltijd
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 14:41
Goede Fee
Goede Fee is offline
1 en zit in VWO5.
Ik heb gewoon een goed rooster
Oud 16-09-2004, 15:50
missy-home
missy-home is offline
6 tussen uren waarvan 4 op maandag meestal een beetje rond hagen op school.
Oud 16-09-2004, 18:20
Mother Earth
Mother Earth is offline
Geen! Echt geweldig Maar áls ik een tussenuur heb, als er bijvoorbeeld een les is uitgevallen, ga ik gewoon een beetje hangen. Kijken of er andere (aardige) mensen ook tussenuur hebben of ik ga bij m'n bruggerklasje zitten, die ik dit jaar moet 'begeleiden'.
Oud 21-09-2004, 15:36
Nyawa
Tussen een ½ tussenuur en 1½ tussenuur in, hangt af van m'n rooster (elke week krijgen we wel weer een nieuwe). V5, E&M.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 15:53
Luna
Luna is offline
Op dit moment heb ik er geloof ik 2. Maar dat worden er meer in de loop van het jaar.
Ik doe in die tijd niet zoveel, beetje chillen, praten met mensen, computeren soms. En heeeel soms, als ik echt niet geleerd heb: leren.
Oud 21-09-2004, 20:28
rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
Kabouterin schreef op 21-09-2004 @ 16:36 :
Tussen een ½ tussenuur en 1½ tussenuur in, hangt af van m'n rooster (elke week krijgen we wel weer een nieuwe). V5, E&M.
ik heb er 6 van 60 minuten . ook vwo5 e&m
Reageren

Regels voor berichten