Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het gaat over iemand die ik nog maar pas heb leren kennen, die me een beetje kriebels geeft. terwijl ik daar over denk, ik zet letters op papier, zie ik dat die letters heel duidelijk zijn. letters zijn voor mij een zekerheid, als ik zo schrijf, of als ik deze toets aan raak, zal die vorm op het papier komen. dat weet ik gewoon. maar die persoon, alles kan nog veranderen, hij kan nog van alles zeggen en doen, wat mijn beeld van hem weer totaal veranderd, dat is het punt. ![]() snapje? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik denk wel dat ik diegene wil leren kennen, want nieuwe vrienden zijn altijd fijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() misschien komt het wel omdat dit een heel spontaan gedichtje is. soms denk ik er heel lang over, soms schrijf ik het zo op. nu heb ik bij dit gedichtje wel.. lang.. met het gevoel gespeeld. en toen dit geschreven, een paar woorden er aan toegevoegd. en nu is het zo, en af. nu mag ik er niks meer aan doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik voel me nu al een stuk beter gelukkig. verliefd zijn is heerlijk. en bevrijdend. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Licht vrij en euforisch.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Beetje in de war Antrax | 5 | 27-03-2013 11:17 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] In de war met zuur-base berekeningen Chris-Verhoeckx | 1 | 24-09-2011 15:05 | |
Liefde & Relatie |
Ze is in de war streamlinx | 6 | 03-12-2005 11:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Duizeling, in de war en misselijk... Verwijderd | 5 | 16-02-2002 10:01 | |
Psychologie |
in de war,weggelopen tiktoktak | 1 | 05-02-2002 17:49 |