Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik ken de zelfde situatie ook wel een beetje, wat je denk ik het beste kan doen is je ouders nix zeggen, en ineens samen voor de deur staan en zeggen: 'dit is mijn vriend', zo kunnen ze geen vooroordelen hebben en kunnen ze hem gelijk leren kennen, dan zien ze misschien ook wel dat het gewoon een hele aardige jongen is, die wel gewoon bij je past en waarbij jij je gelukkig voelt
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
??? Sorry hoor!!! maar ik denk dat je ouders zich ermaar bij neer moeten leggen .. en je moet hem gewoon mee nemen ![]() Maar goed ik kan me eigenlijk niet echt erin verplaatsen want ik zou echt dikke schijt aan mijn ouders hebben als ze mijn vriendje niet mochten alleen maar om zijn uiterlijk/nivo en dat ze hem geen eens van binnen kennen!!! maarja wie ben ik
|
ik snap dat je het er moeilijk mee hebt ik heb zelf precies dezelfde problemen gehad. het heeft bij mij 6 maanden geduurd voorat ik het durfde te vertellen (in een brief) en na een jaar is hij voor het eerst bij mij thuis geweest. de situatie is nu erg geforceerd allemaal. ik zou het ze proberen te vertellen en nadruk leggen op dat ze hem de kans moeten geven zich te kunnen bewijzen. ik weet niet hoe jouw ouders zouden reageren maar ik denk dat je het gewoon moet proberen.ik hoop dat het je lukt je ouders te overtuigen. als je vragen hebt of er over wil praten mag je mij altijd mailen (lemon@dolfijn.nl)
Liefs miss x |
![]() |
|
Ik zou 'm gewoon eens voor de avond uitnodigen en je ouders daar op geen enkele manier op voorbereiden. Gewoon "Oh, vanavond komt m'n vriend op bezoek"
Probeer het eerste uur dat hij er is het gevreesde "dus hou oud ben je/wat voor opleiding heb je/wat ga je allemaal uitvreten met mijn lieve kleine meid gesprek te vermijden, en geef je vriend de kans om je ouders ervan te overtuigen dat hij een leuke jongen is die jou heel gelukkig maakt. Als die eerste indruk goed is zal de rest later heel wat minder zwaar wegen.
|
![]() |
Je kan hem beter mee brengen en hem voorstellen als je nieuwe vriend... Ik veronderstel dat ze niet zo'n scene maken met hem erbij??? Ja en tenslotte, wie het niet geprobeerd heeft, kan het niet weten... Dus als ze hem niet kennen kunnen ze ook niet weten of hij een shab is (wat dat dan ook zijn mag) en dan nog, mocht hij dat zijn, dan is dat nog geen misdaad, toch?
En onthou: jij blijft bij hem zolang jij gelukkig bent, niet zolang je ouders gelukkig zijn. En als dat betekent, dat je later met hem trouwt (ookal is er dan een niveauverschil) dan is dat maar zo.
|
Gewoon niets zeggen maar het ze wel laten merken,
Vorig jaar had ik met een jongen die echt veeeel ouder was me ouders zouden dat normaal ook niet toe laten. Maar hij is hier geweest en ze vonden en aardig enzo. Ik ging elk weekend daar heen dus zo begonnen ze door te krijgen dat we wat hadden. Uiteindelijk heeft ie een gesprekje gehad met me ouders van doe geen dingen die zijn niet wilt en zo. En accepteerde ze het. Nu zeggen ze zelfs dat het op bepaalde dingen mij toch goed gedaan heeft dat ik een tijd wat met hem gehad heb. |
![]() |
|
Hallo,
Ik zit ook met zo een gelijkaardig probleem... IK heb een vriendin en zij is 7 jaar jonger dan mij... In het begin (na 2 weken had ik ze al voorgesteld) was dat bij mijn ouders ook zo van "wat voor zot ben jij.." maar toen ze haar echt leerden kennen vonden ze haar "volwassen" en mijn vader is der nog nekeer zot van ook ![]() Maar langs hare kant is het wat anders.... Zij wisten het ongeveer na 3 ŕ 4 maand..... Nu, wij verkeren nu al 10 maand... en ik ben nog nooit binnen geweest bij haar thuis als haar ouders thuis zijn en ik vind dat ook zo een beetje "vervelend".... Ik doe zo mijn best om er goed uit te zien in haar ouders ogen... Wij mogen bijvoorbeeld nooit alleen op stap naar Gent (winkelstad)... dus moeten wij altijd een smoesje uitvinden... Maar wij maken der ons nu nietmeer druk over... wat kan het mij nog schelen wat haar ouders van mij denken.. zolang ik maar bij haar blijf... omdat ik haar doodgraag zie... groeten DJken |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde ŕ la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Belevenissen in België Verwijderd | 8 | 14-05-2007 10:14 | |
Psychologie |
Ik weet niet goed wat te doen tinkebel | 19 | 09-03-2006 19:56 | |
Flora & Fauna |
Katje gevonden in doos, wat nu?? beckham1990 | 9 | 25-04-2005 18:26 | |
Verhalen & Gedichten |
1e hoofdstuk van mijn verhaal Guinevere03 | 4 | 21-01-2004 18:21 | |
Psychologie |
Ik zou graag wat goedkeuring willen. !KiTTiE! | 12 | 07-01-2002 14:52 |