Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ohw, en jj denkt dat het geen verschil maakt of je met win9x of winXP/2k werkt? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik trek een fokking conclusie! uit die conclusie komt info je vraagt er zelf om of niet dan? hij werk met een 9x OS dus dan weet je al meer zie reactie Bean. als hij bijvoorbeeld NT4 had gehad (onwaarschijnlijk maar is maar een voorbeeld) dan had hij waarschijnlijk zijn service pack opnieuw moeten installeren. volgens mij heb je niet goed gelezen
||
![]() |
Mooi..... discussies
![]() Voor de volledigheid: Windows 98, SE Daarnaast vraagt er iemand naar mijn protocollen.... allemaal gewoon op de eenvoudige netwerkbouwmanier... TCP/IP dus Twee netwerkkaarten I) -> Chello-kaart.... krijgt automatisch IP toegewezen (nogal logisch ![]() 2) -> Eigen kaart... IP ingesteld op 192.168.1.1; subnetmask 255.255.255.0 Computer boven krijgt als het goed is IP toegewezen Allemaal zoals het hoort dus....... Citaat:
![]() Kortom.... ik zie door de protocollen het bos niet meer ![]() Volgens mij beetje uitzonderlijke situatie ditte.. normaal lukt het me wel altijd een netwerk aan de praat te krijgen.... ![]() Grtz, Apresskier
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Thuisnetwerk en gedeelde mappen. Verwijderd | 25 | 18-01-2007 10:21 | |
Software & Hardware |
[Win XP Pro] Map met wachtwoord beveiligen Verwijderd | 15 | 17-05-2004 09:35 | |
Software & Hardware |
[XP] NTFS partitie beveiligen TIGEK | 4 | 11-04-2003 19:23 | |
Software & Hardware |
[Win XP] beveiligen gedeelde bestanden. D@mien | 0 | 23-12-2002 01:10 | |
Software & Hardware |
[netwerk] internet delen (xp) mixtape | 6 | 09-09-2002 18:16 | |
Software & Hardware |
[win98] netwerk/mappen delen (tabblad staat er niet) Ann_oud | 2 | 27-06-2002 21:40 |